Who's heard Loaded Lux Beloved Album?

most viewed right now
 162
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
84 comments
@hiphop
most viewed right now
 109
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
44 comments
@hiphop
most viewed right now
 101
Image(s) inside Benzino Speaks On Joe Budden's Opinion Of Eminem's Music
67 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
Image(s) inside Dec 13 - Man is thrown 45 feet off bridge for intervening in couple's ..
47 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #1
8080 pageviews
66 comments


GBREEZE 260 heat pts260
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
Who's heard Loaded Lux Beloved Album?
 

 
Just tryin to see if any1 has it or peeped it. 9/10 battle rappers cant make albums but Lux is different IMO.

This track is fire


[video - click to view]



And then the freestyles he did on sway?

@ 1:43

[video - click to view]


Then this?

@ :30


[video - click to view]


Im willing to peep that album, he spittin flames....


Last edited by GBREEZE; 10-01-2012 at 09:45 PM..

66 comments for "Who's heard Loaded Lux Beloved Album?"

 5 years ago '10        #2
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 5 years ago '10        #3
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
no1 heard it?
 5 years ago '10        #4
BiZz 67 heat pts67
space
avatar space
space
$5,444 | Props total: 6 6
Haven't heard the whole sh*t yet

[video - click to view]

But this go hard
 5 years ago '05        #5
Bobby's World 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,742 | Props total: 4818 4818
Is it out?
 5 years ago '10        #6
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 Bobby's World said:
Is it out?
yea its out
 5 years ago '10        #7
ZerekNiggaTV 
space
avatar space
space
$278 | Props total: 0 0
upload it ???
 5 years ago '10        #8
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 Zerekn*ggaTV said:
upload it ???
ok? yea? can u?
 5 years ago '12        #9
Fresh.E 65 heat pts65
space
avatar space
space
$17,463 | Props total: 4683 4683
 Smokeen Freeman said:
How bout we go out an buy it.

Cuz we're broke unless we go into the gear or finance section of BX.
 5 years ago '10        #10
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 Smokeen Freeman said:
How bout we go out an buy it.

Ha! Dis n*gga

i will buy it if its dope, need to listen 1st. n*ggas get robbed everyday b, and im not gettin jacked fam
 5 years ago '12        #11
Cantgetright 1 heat pts
space
avatar space
space
$381 | Props total: 80 80
Truthfully, Lux is 1 of the few cats from NY im willing to support, strickly off the work he puts in his lyricism. Haven't had the chance to peep Beloved yet but I fuk with that Santino.
 5 years ago '10        #12
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 Smokeen Freeman said:
u ain't buyin that sh*t I know what u mean tho.

any Curren$y
Kanye or Krit gets copped auto tho. :isseyou2:

Ha! thats real fam, but yea there are certain artists i will support. His lyricism is dope, but like i said battle rappers normally can't make songs, so im not taking that chance without listening 1st.
 5 years ago '10        #13
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 Smokeen Freeman said:


yall ain't supportin sh*t
n*gga STFU.


This thread aint about who's supportin who. Support Deeeeeez n*gga
 5 years ago '06        #14
Menelek 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,196 | Props total: 269 269
That Santino Joint I can fu*k wit that. Being an Above Avg rapper k!lls your listening experience. '
It's like being a good cook , eating other ppls food. You over critical or just not easily impressed.

I like the way he's being lyrical but giving me something I can hold on to.

I think being lyrical for the sake of being lyrical is whack. U can be "lyrical" and aint saying sh*t.

Beloved? Im a check that album.
 5 years ago '06        #15
Menelek 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,196 | Props total: 269 269
 BiZz said:
Haven't heard the whole sh*t yet

But this go hard
That thats that sh*t makes u wanna sharpen sword. Lot of nice lines
 5 years ago '10        #16
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
Bump!!!
 5 years ago '04        #17
IllmaticReignz 
space
avatar space
space
$2,214 | Props total: 760 760
I copped it Friday...waitin on it to come in the mail this week
 5 years ago '10        #18
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 IllmaticReignz said:
I copped it Friday...waitin on it to come in the mail this week
damn they aint got mp3 download option?
 5 years ago '04        #19
IllmaticReignz 
space
avatar space
space
$2,214 | Props total: 760 760
 GBREEZE said:
damn they aint got mp3 download option?
Nah yo...I copped and had to fill out a form with the shipping address lol
 5 years ago '10        #20
GBREEZE 260 heat pts260 OP
space
avatar space
space
$12,096 | Props total: 7454 7454
 IllmaticReignz said:
Nah yo...I copped and had to fill out a form with the shipping address lol
fu*k!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 51
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
37 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 48
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
71 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
288 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
95 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
245 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 19
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
94 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
108 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
129 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy