OFFICIAL Shameless Season 3 DISCUSSION Thread

most viewed right now
 94
Post Malone almost commits career suicide on stream
30 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
23 comments
@movies
most viewed right now
 53
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
84 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
57 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '04        #362
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$17,924 | Props total: 4283 4283
Carl seems to be the only kid Frank remotely even likes. Maybe Debbie.
 5 years ago '09        #363
WILLIAM 49 heat pts49
space
space
space
$22,618 | Props total: 1797 1797
damn frank better not die... and i thought i would be cool with jimmy dying but im not... been crying all night
 5 years ago '08        #364
Eagles All Day 87 heat pts87
space
avatar space
space
$32,810 | Props total: 12469 12469
 H4T3W1LL! said:
damn frank better not die... and i thought i would be cool with jimmy dying but im not... been crying all night
no way they are gonna k!ll off the best character

No chance in hell
 5 years ago '09        #365
WILLIAM 49 heat pts49
space
space
space
$22,618 | Props total: 1797 1797
Yea frank is my sh*t
 5 years ago '07        #366
Jiraiya 132 heat pts132
space
avatar space
space
$11,748 | Props total: 1810 1810
Noooooo

Not Jimmy
 5 years ago '05        #367
Quddus 12 heat pts12
space
space
space
$14,934 | Props total: 6182 6182
fu*k that man if I was jimmy I would have just ran. Ain't no taking it like a man. Damn it had to be jimmy
 5 years ago '07        #368
Ham Rove 3511 heat pts3511
space
avatar space
space
$55,224 | Props total: 19979 19979
 Quddus said:
fu*k that man if I was jimmy I would have just ran. Ain't no taking it like a man. Damn it had to be jimmy
i was yelling that sh*t when he was in the diner lol. as soon as he was like my daughter is being deported. i was like RUN motherfu*ker lol
 5 years ago '07        #369
Deniro732 8 heat pts
space
avatar space
space
$13,623 | Props total: 2469 2469
 minimafiaaj said:
i was yelling that sh*t when he was in the diner lol. as soon as he was like my daughter is being deported. i was like RUN motherfu*ker lol
..jimmy knows if he pulls that sh*t, it's a fu*king wrap for his family and other close loved ones..i can't wait for the season finale
 5 years ago '07        #370
Ham Rove 3511 heat pts3511
space
avatar space
space
$55,224 | Props total: 19979 19979
 Deniro732 said:
..jimmy knows if he pulls that sh*t, it's a fu*king wrap for his family and other close loved ones..i can't wait for the season finale
actually yeah, you're right lol. I like his character tho, but hes prob getting dumped in the lake. lol
 5 years ago '09        #371
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 73 73
Can't wait 4 tonight finale classic season

Still don't think jimmy gonna get murked but Fiona will end up finding out about the marraige n dead him, he'll disappear to Michigan become a doc....MAYB come back in ccouple seasons with a wife
 04-07-2013, 05:05 PM         #372
ralph lauren 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JewsusChrist said:
Can't wait 4 tonight finale classic season

Still don't think jimmy gonna get murked but Fiona will end up finding out about the marraige n dead him, he'll disappear to Michigan become a doc....MAYB come back in ccouple seasons with a wife


you neva know with shameless
 5 years ago '11        #373
keen77 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,252 | Props total: 1 1
stoked
 5 years ago '11        #374
xo xo xo 85 heat pts85
space
space
space
$5,426 | Props total: 427 427
Awww Carl is so sweet, .
 5 years ago '05        #375
Sub Crazy 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,837 | Props total: 2717 2717
Yeah, they didn't show anything with Jimmy this episode.

I think it's implied he got offed
 5 years ago '11        #376
xo xo xo 85 heat pts85
space
space
space
$5,426 | Props total: 427 427
Damn thanks to Ian Lip won't be able to go to college.
 5 years ago '06        #377
droid3000 995 heat pts995
space
avatar space
space
$26,462 | Props total: 26173 26173
 xo xo xo said:
Damn thanks to Ian Lip won't be able to go to college.
makes sense
 5 years ago '06        #378
droid3000 995 heat pts995
space
avatar space
space
$26,462 | Props total: 26173 26173
 Sub Crazy said:
Yeah, they didn't show anything with Jimmy this episode.

I think it's implied he got offed
the did everything but flat out say it, but maybe that leaves the door open for a return?
 5 years ago '09        #379
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 73 73
yo no lie i kinda shed a tear

this might be my fav season of the show

crazy how everybodys character has developed tremendously even franks

i dont think lip is going to go and ian going to the army is gonna shock everyone

frank will most likely keep drinking.........................im not sure if jimmy will ever come back but it can happen, i just hope she doesnt get with her boss he seems like a simp


Last edited by JewsusChrist; 04-07-2013 at 10:59 PM..
 5 years ago '09        #380
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 73 73
 Akira Son Bio said:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[spoiler - click to view]

fiona left the kids in the uk one?

i dont think hes dead tho......
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
100 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
68 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 13
Video inside The Administration Kicked Me Out But I Went Round Back On They A@%
40 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
82 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
295 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
186 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
86 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
256 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy