Gunplay Calls Into Breakfast Club To Speak On Altercation With G-Unit

most viewed right now
 224
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
72 comments
@hiphop
most viewed right now
 112
Yo wtf is Jim Jones wearing??This a grown man??
70 comments
@hiphop
most viewed right now
 99
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
51 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
91 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #61
murdamurda 33 heat pts33
space
space
space
$6,979 | Props total: 167 167
 44wade said:
I say they all won.

50 did what he had to.

So did Gunplay.

But Gunplay is coming off super clean right now.

Only a few dudes on boxden is even coming close to calling this an L for Gunplay.
Gunplay got his chain took.

Gunplay lucky they didnt take his life.
Ross upset right now.

Sitting in the house like we took major L's this weekend, and did nothing about it .


Real question though, wheres Grafted?
 6 years ago '11        #62
KingP1n 344 heat pts344
space
avatar space
space
$8,123 | Props total: 4244 4244
 daman729 said:
No man. Ross and his entourage were escorted off the premises cause of the earlier f!ght. Gunplay stayed cause of some other sh*t. Ross aint even know gunplay was being jumped. 50 a bi*ch anyway for doing that sh*t. Anytime this n*gga go to an awards, its always gonna be some sh*t.
But we all know If MMG stepped to 50 then you'll be laughing.
Gunplay was talking smack earlier this year about 50, even though the "beef" ( Which 50 downplayed as strictly music) died down and he got caught slippin. Hood Politics open your mouth then expect to get hit up.
 6 years ago '11        #63
Kadillac87 225 heat pts225
space
avatar space
space
$17,562 | Props total: 6771 6771
Just like Ray J socked a n*gga in the face until the video came out
 10-01-2012, 09:35 AM         #64
3rdcoasta 
space
space
space
$n/a | Props total:  
did y'all even listen to the audio? gunplay fought 50's bodyguards; not 50, not yayo.
gunplay said he has no bruses on his face...gunplay said they jumped him on some sh*t. gunplay said his chain wasnt taken, he lost it in the f!ght.

the chain is the last thang on a n*ggas mind when you getting jumped 5 on 1...yeah, thats real gangsta!!!


why did it take 5 bodyguards to jump gunplay? Lol. 50 lost on some so called gangsta sh*t...


Last edited by 3rdcoasta; 10-01-2012 at 09:40 AM..
 6 years ago '11        #65
Kadillac87 225 heat pts225
space
avatar space
space
$17,562 | Props total: 6771 6771
 3rdcoasta said:
did y'all even listen to the audio? gunplay fought 50's bodyguards; not 50, not yayo.
gunplay said he has no bruses on his face...gunplay said they jumped him on some sh*t.

why did it take 5 bodyguards to jump gunplay? Lol. 50 lost on some so called gangsta sh*t...
You gonna take a crackhead at his word? Did you guys not learn anything from when Ray J called coked up?


 6 years ago '11        #66
KingP1n 344 heat pts344
space
avatar space
space
$8,123 | Props total: 4244 4244
 3rdcoasta said:
did y'all even listen to the audio? gunplay fought 50's bodyguards; not 50, not yayo.
gunplay said he has no bruses on his face...gunplay said they jumped him on some sh*t. gunplay said his chain wasnt taken, he lost it in the f!ght.

the chain is the last thang on a n*ggas mind when you getting jumped 5 on 1...yeah, thats real gangsta!!!


why did it take 5 bodyguards to jump gunplay? Lol. 50 lost on some so called gangsta sh*t...
Did you read the thread and watch the footage?

That was NO Bodyguard.
It was MIKE KNOX 50 HOMIE.

[pic - click to view]



He could of lost he could have got it snatched fact is Gunit got it and they want at least 10 Racks for it.
He aint f!ght bodyguards on the tape that we've seen.
Already known 50 Yay Kidd Kidd Knox Monster were probably involved somehow.

Anyway hear is Knox no bruises after the f!ght.
He put on Instagram "I feel good lmaoo"

[pic - click to view]



GUNPLAY HAD VISIBLE WOUNDS ACCORDING TO EYE WITNESSES - MTV.
 6 years ago '06        #67
esvi 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,324 | Props total: 916 916
 3rdcoasta said:
did y'all even listen to the audio? gunplay fought 50's bodyguards; not 50, not yayo.
gunplay said he has no bruses on his face...gunplay said they jumped him on some sh*t. gunplay said his chain wasnt taken, he lost it in the f!ght.

the chain is the last thang on a n*ggas mind when you getting jumped 5 on 1...yeah, thats real gangsta!!!


why did it take 5 bodyguards to jump gunplay? Lol. 50 lost on some so called gangsta sh*t...
and you lost for believing EVERY word that came out of this crackhead's mouth

do you REALLY think he was gonna say

"yeah i was totally jumped, i got bruises all over my face, i think 50 punched me in the eye"

you're so naive...
 6 years ago '06        #68
SM 39056 heat pts39056 OP
space
avatar space
space
$133,646 | Props total: 87634 87634
 Kadillac87 said:
You gonna take a crackhead at his word? Did you guys not learn anything from when Ray J called coked up?


 6 years ago '12        #69
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,939 | Props total: 14091 14091
Damn some of yall got the G unit tank tops squeezin too tight, cuttin circulation to the brain.

Slice and dice it how ya wanna. There is tape of Gunplay punching someone at the END of everything.

Some of yall talking stupid and thats even with actual fu*kin footage out, could you imagine if there wasnt any?
 6 years ago '05        #70
Trizz187 13 heat pts13
space
avatar space
space
$3,310 | Props total: 119 119
LOL @ any of yall saying one on one fif woulda got KO'd ya'll forget 50 knows how to box and is a ex golden gloves. AND even his enemies from his own hood admit 50s legit and official...

50 is really bout that life... if this was a movie Gunplay would be the Actor PLAYING as 50 while 50 is himself
 6 years ago '05        #71
Suavebeatz 35 heat pts35
space
avatar space
space
$11,265 | Props total: 18972 18972
Reading these comments, you can tell some of these G-Unit fans been dying in hibernation of boredom waiting for anything remotely entertaining to happen to strap up they Reebok G-unit sneakers SMH

IF a n*gga about to get jumped and he f!ght instead of run, point blank period he a bigger man than most, majority of you n*ggaz would've hauled a.ss.
 6 years ago '04        #72
HUMAN_CRACK 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,365 | Props total: 120 120
 esvi said:
and you lost for believing EVERY word that came out of this crackhead's mouth

do you REALLY think he was gonna say

"yeah i was totally jumped, i got bruises all over my face, i think 50 punched me in the eye"

you're so naive...
Why believe anybody without proof??
 6 years ago '05        #73
murdamurda 33 heat pts33
space
space
space
$6,979 | Props total: 167 167
"First of all, I'm not going to say the donkey's name 'cause I ain't gonna ruin a career that's already ruined," Gunplay said. "We're going to call him donkey because he's the donkey of the day. The donkey walks with eight other donkeys -- I was getting ready to go catch my ride, police told me I couldn't leave the trailers -- I turn around and see the donkey with eight other donkeys and it was either me jump the barrier and run or stand, pull up my pants and knuckle it out with the donkey -- he walks up to me, nodded at one of the donkeys and one of the donkeys set it off and we rumbled -- the pepper spray came -- [it was] that man security. Get outta here, man, man got security around him, man. ... I was by myself like I usually am." ("The Breakfast Club")

"I ended up in handcuffs," Gunplayed added. "I made a few calls and sh*t like that. Ain't nobody touching MMG, man. Ain't nobody touching me, my face is fine, everything is fine. N*ggas is donkeys and as you can see -- I jumped on them like a lion. ... I don't shake hands like the other folks. I don't shake hands -- if that would have been Miami, everybody would have been laid out." ("The Breakfast Club")

Gunplay angry that he got beat up and his chain took.
 6 years ago '07        #74
RubbahBandMayn 6 heat pts
space
avatar space
space
$13,293 | Props total: 6392 6392
 Bobby's World said:
Boxden n*ggaz is funny. Of course this n*gga was supposed to get jumped.
You approach a boss on some cokehead sh*t, the goonies supposed to handle that.

I'm getting old, cause this is the sh*t I grew up on and I be trippin when I see n*ggaz on here talkin like this sh*t is new. Even the kids recording the vid, they were devastated by what they were seeing lol.
 6 years ago '11        #75
Kadillac87 225 heat pts225
space
avatar space
space
$17,562 | Props total: 6771 6771
 murdamurda said:

"I ended up in handcuffs," Gunplayed added. "I made a few calls and sh*t like that.
So wait, he made phone calls while hand cuffed to stop from getting booked?


 6 years ago '12        #76
Fresh.E 66 heat pts66
space
avatar space
space
$17,650 | Props total: 5025 5025
What I have learned growing up, if you get your chain snatched no matter what the circumstances are.....you a bi*ch.

Now, 50 sending the hommies to do his dirty work, that's what dudes with money do. Why get caught up in that sh*t. But gunplay was throwing with whoever that was in the video though. We need the full entire video.
 6 years ago '05        #77
murdamurda 33 heat pts33
space
space
space
$6,979 | Props total: 167 167
 Kadillac87 said:
So wait, he made phone calls while hand cuffed to stop from getting booked?


Cocaine is a hell of a drug manye
 6 years ago '04        #78
CTre 22 heat pts22
space
avatar space
space
$33,573 | Props total: 3077 3077
Gunplay...rap game Clark Kent
 6 years ago '11        #79
Urbanchill 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,306 | Props total: 2355 2355
you can clearly see yayo tryin snake gunplay in the video that was released tho yayo just backed up cause they started spraying the pepper spray
 6 years ago '10        #80
A.Dot789 1067 heat pts1067
space
avatar space
space
$14,249 | Props total: 10138 10138
This donkeys obviously lieing as at the end of the f!ght which was what we saw in the video yayo was about to punch gunplay but then he got maced. knox beat him up earlier, then he came back later for 2nds which is when he beat up the security guard who was already on the floor coz he got maced.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
34 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Video inside The Deep Dark Web
106 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 37
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
82 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 31
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
52 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 22
Colin Farrell destroying bullys dad
38 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 20
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
41 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Video inside Yo.. this SWATTing sh-t is HILARIOUS :dead2:
149 comments
23 hours ago
@misc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Big t1ttied Korean rapper ready for all the smoke
86 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy