2K12 vs 2K13 Face Comparisons

most viewed right now
 178
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
165 comments
@sports
most viewed right now
 111
Akademiks low-key proved he lurks here
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
68 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
Image(s) inside Suavementeee Besameee
21 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #61
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,409 | Props total: 2 2
What I wanna know is whether to get it for ps3 or 360 this year
 09-30-2012, 09:01 PM         #62
cheguevara 
space
space
space
$n/a | Props total:  
rondo
 5 years ago '10        #63
420Heat 8 heat pts
space
avatar space
space
$8,801 | Props total: 5237 5237
dwayne wade done turned from 50 cent to tracy mcgrady or some sh*t

and kobe looks like a bi*ch
 5 years ago '05        #64
blockburna 
space
avatar space
space
$1,633 | Props total: 3 3
I'm glad they showed my guys Harden's beard the respect it deserves! My only real problem is that they didn't raise Lebron's headband a few more inches... I mean come on now 2K get it 2gether!
 5 years ago '08        #65
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7934 7934
i wish they'd quit giving jennings that stupid mohawk he's never worn


Last edited by Dee Grande; 09-30-2012 at 09:12 PM..
 5 years ago '06        #66
Johnny Tapwater 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,539 | Props total: 2660 2660
Wussup with a link to that instrumental tho..
 5 years ago '10        #67
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
KD shyt is on tilt.

they did that n*gga wrong
 09-30-2012, 09:36 PM         #68
thevictors927 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol griffin looks high as fuk, melo still got that baby face...




still copping
 5 years ago '10        #69
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
 blockburna said:
I'm glad they showed my guys Harden's beard the respect it deserves! My only real problem is that they didn't raise Lebron's headband a few more inches... I mean come on now 2K get it 2gether!
nah they got the headband right.Bron headband game proper now from the pics i seen at media day
 5 years ago '08        #70
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7934 7934
 AuthenticMade said:
Jennings has had a mohawk plenty of times over the past 3 or 4 years what are you talking about lol?

He usually rocks it during summer tho

I'm talking about the particular kind he has in 2K


[pic - click to view]



I've never seen him rocking this. and even if he did, he looks like this more often than not:


[pic - click to view]

 5 years ago '04        #71
facility651 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,770 | Props total: 192 192
 DR JAYY said:
from watching this video


live face models looked 10x better
it's a lot like Madden this year...most of the faces are pretty amazing considering where we came but they spend all the time and money on that and the gameplay ends up being rather sh*tty...we will see if they try and perfect Live 13-14 or if they just scrap the franchise all together.

a NCAA Basketball 14 would be very nice
 5 years ago '05        #72
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,401 | Props total: 676 676
bynum/melo are spot on... cp3 finally looks like himself... at KD's hairline... Westbrook's favce is like 3 different colors.... but the actual face is right IMO... that forehad tho
 09-30-2012, 10:28 PM         #73
Skratch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Getting tired of these graphics, when they gonna look realer? more 2k12 images looked better than 2k13
 5 years ago '08        #74
Kewop Decam 79 heat pts79
space
space
space
$15,974 | Props total: 9739 9739
 991 said:
Rondo looks dead LOL. Honestly some are ok. Others aren't great. Its time for next gen systems. The improvements aren't really improvements anymore.
nextgen won't save bad art. Most of this is just really bad artwork
 5 years ago '04        #75
jewelz1132 5 heat pts
space
avatar space
space
$12,648 | Props total: 2189 2189
 facility651 said:
it's a lot like Madden this year...most of the faces are pretty amazing considering where we came but they spend all the time and money on that and the gameplay ends up being rather sh*tty...we will see if they try and perfect Live 13-14 or if they just scrap the franchise all together.

a NCAA Basketball 14 would be very nice
Yup.. 2K gotta fix their coloring first and foremost, though. It's way off compared to how they do things on the PC version after edits. 2K faces were on when Visual Concepts/Sega were around. When they went Inside Drive'ish, it declined.
 09-30-2012, 10:50 PM         #76
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Bosh, Rondo, N Kd not even close to being on point. Still buyin it tho n still punishing any n everybody
 09-30-2012, 10:53 PM         #77
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMAO AT fu*kIN RONDO
 5 years ago '04        #78
babalou 
space
avatar space
space
$12,433 | Props total: 17 17
2K13 faces look supremely sh*tty and WTF @ BOSH?
 5 years ago '07        #79
Jayceon 492 heat pts492
space
avatar space
space
$27,596 | Props total: 907 907
some of these are decent. but some are teeeeerrible
 5 years ago '08        #80
FlyboyCaz 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,471 | Props total: 804 804
2k13 graphics suck !
Home      
  
 

 






most viewed right now
 77
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
37 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Video inside My experience after record deal (warning)
286 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 37
Is Harlem World a Classic?
150 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
76 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
NBA Jayson Tatumís stats for the month of December so far
54 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 18
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
47 comments
24 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy