Official NBA 2k13 Disscussion Thread

most viewed right now
 157
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
53 comments
@news
most viewed right now
 74
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
234 comments
@sports
most viewed right now
 70
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
68 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
157 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-11-2013, 06:52 PM         #4281
Tha Problum 
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*ggas plays offball zoned defense, roaming with the center all game sh*ts disgusting

& i kid you not, 80% of n*ggas baskets are off cherry picks, as I type this a full court lob to cutler soars out of bounds.


Last edited by Tha Problum; 07-11-2013 at 06:56 PM..
 4 years ago '10        #4282
eightytyson06 39 heat pts39
space
avatar space
space
$16,744 | Props total: 8670 8670
 Tha Problum said:
n*ggas plays offball zoned defense, roaming with the center all game sh*ts disgusting

& i kid you not, 80% of n*ggas baskets are off cherry picks, as I type this a full court lob to cutler soars out of bounds.

[pic - click to view]



tell me how you feel about double teaming
 07-11-2013, 07:03 PM         #4283
Tha Problum 
space
space
space
$n/a | Props total:  
double teaming is cool

full court passes to caron butler every other possession is not

but it is what it is tho
 4 years ago '10        #4284
eightytyson06 39 heat pts39
space
avatar space
space
$16,744 | Props total: 8670 8670
 Tha Problum said:
double teaming is cool

full court passes to caron butler every other possession is not

but it is what it is tho
knew yo cheesy a.ss liked them double teams them bi*ches are a thorn in my side computer too dumb to beat it......i see you losing to old boy too whats the series
 07-11-2013, 07:08 PM         #4285
Tha Problum 
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*gga you was doubling kyrie less than 24 hours ago

0-1 him tho, had trouble keeping up with some of them cherry's my fault for not adjusting to it tho
 4 years ago '04        #4286
jBoRiCuA 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,627 | Props total: 177 177
good game dude...i'll be on later if you wanna play again
 07-11-2013, 07:16 PM         #4287
Tha Problum 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I gotchu later negro
 4 years ago '10        #4288
eightytyson06 39 heat pts39
space
avatar space
space
$16,744 | Props total: 8670 8670
trini caught a fade


ill smoke homie when he hopes on for you son
 07-11-2013, 07:25 PM         #4289
Tha Problum 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what can I say, even jordan and bill russell lost before

time for that rematch, n*gga probably bout to beat me again with that bullsh*t


bill russell reigns supreme


Last edited by Tha Problum; 07-11-2013 at 10:01 PM..
 4 years ago '04        #4290
jBoRiCuA 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,627 | Props total: 177 177
22 god damn offensive rebounds for you...thats why i kept looking at the stats


one hell of a game though man....

jesus christ....22 offensive rebounds...

deandre jordan and blake are the two biggest pussies i've ever seen


game went into 3OT.....damn


its alright....I gotta rebound the ball better and it'll be another W for me


Last edited by jBoRiCuA; 07-11-2013 at 10:27 PM..
 4 years ago '08        #4291
AC_89 200 heat pts200
space
avatar space
space
$39,250 | Props total: 13627 13627
They need to fix shawn marions shot in next yrs game
 4 years ago '08        #4292
AC_89 200 heat pts200
space
avatar space
space
$39,250 | Props total: 13627 13627
So y'all all got 360? the ps3 heads never be up here
 07-12-2013, 08:26 AM         #4293
Tha Problum 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Once I get the data it's a wrap. Slow down the cherry's and the dubs roll in. Young Ty Lawson The Prodigy

Most of the people in here except like 3-4 rock with the 360. Them numbers probably gonna flip once november hits tho
 4 years ago '04        #4294
jBoRiCuA 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,627 | Props total: 177 177
 Tha Problum said:
Once I get the data it's a wrap. Slow down the cherry's and the dubs roll in. Young Ty Lawson The Prodigy

Most of the people in here except like 3-4 rock with the 360. Them numbers probably gonna flip once november hits tho
It's 1-1, I gotta rebound the ball better and it's a wrap. Don't worry, I can adjust too
 4 years ago '05        #4295
burt6303 4 heat pts
space
space
space
$458 | Props total: 56 56
burt6303 on psn for anyone who wants to get a couple of games in. 70-13 online..........granted i run with OKC though.
 4 years ago '08        #4296
RokkyRok 50 heat pts50
space
avatar space
space
$6,674 | Props total: 397 397
YOOO

2k on XBL beta is so real- matchmaking is the sh*t.


but don't dl that beta tho.
 4 years ago '10        #4297
eightytyson06 39 heat pts39
space
avatar space
space
$16,744 | Props total: 8670 8670
 Birdman said:
rtmg007 add me ill play on Xbox

If you pick any cheese team ill pick another one
you weak i gave you that work but i respect you famo lol

anyways just faced some knicks cheeser i played him straight sim he claimed i cheesed him and his style was legit
 4 years ago '06        #4298
lmnop 122 heat pts122
space
space
space
$20,854 | Props total: 944 944
 3D Vision 704 said:
because every once in a while when you go up against someone in the 131 and your team reacts a little different i.e. pointless turnovers..but most of the time someone is open
you're right, but i adjust my game plan on the fly when i see that zone
 Dray said:
I just played a guy who took miami so I picked the knicks and decided to do 1-3-1 the whole game with a halfcourt trap on wade/bron every now (if he did iso)

Chalmer's put up 15 points (he was open) but in the 4th his luck ran out and my steady lead the whole game went up to 12 and I won
he didnt know how to adjust

where the PS3 n*ggas at? who wants to run a game or two? PSN: STAT-and-MELO

i'm not one of the best, but i compete. don't let my losing record fool you.
 07-14-2013, 12:13 AM         #4299
Sha Bello 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yo I hate this game b. I was down by 2 with 10 seconds left on a fast break and when I dunked the ball it rimed out. I jus hit the paused the game and jerked off how mad I was.
 4 years ago '09        #4300
Mahaat 129 heat pts129
space
avatar space
space
$11,384 | Props total: 1769 1769
 TWO FIRST said:
you're right, but i adjust my game plan on the fly when i see that zone


he didnt know how to adjust

where the PS3 n*ggas at? who wants to run a game or two? PSN: STAT-and-MELO

i'm not one of the best, but i compete. don't let my losing record fool you.
aight cool..PSN: AMenaceIISociety
Home      
  
 

 






most viewed right now
 56
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
79 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Video inside My experience after record deal (warning)
296 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
25 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 11
audio inside Quavo & Lil Yachty “Ice Tray” (Joe Budden Diss)
76 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
124 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
62 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy