UFC 152: Jones vs Belfort Official Discussion Thread

most viewed right now
 101
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 70
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
115 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
216 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who are your picks?
Jon Jones 41 77.36%
Vitor Belfort 10 18.87%
Benavidez 17 32.08%
Johnson 24 45.28%
Bisping 27 50.94%
Stann 14 26.42%
Hamill 35 66.04%
Hollett 5 9.43%
Oliveira 19 35.85%
Swanson 16 30.19%
Multiple Choice Poll. Voters: 53. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 6 years ago '06        #321
Yung Dilla 1499 heat pts1499
space
avatar space
space
$57,577 | Props total: 36956 36956
 endless lies said:
Damn. Okay... Last question lol. Which bank you use? Cuz I know Bank Of America issues Visa cards.


This reminds me of that one card with Condit vs Diaz. If I would've been able to place my parlay I could've made $400.


My f*ggot a.ss pot dealer was rushing me and sh*t so I couldn't follow through.
wells fargo
 6 years ago '04        #322
Tastemaker331 51 heat pts51
space
avatar space
space
$39,986 | Props total: 12717 12717
 endless lies said:
Wrong card. He's on UFC on Fuel TV.
I just realized that
U gotta excuse me
I'm gone
 6 years ago '12        #323
Dee352 170 heat pts170
space
avatar space
space
$10,882 | Props total: 735 735

[pic - click to view]

 6 years ago '09        #324
Zaosyn 261 heat pts261 OP
space
avatar space
space
$14,191 | Props total: 1351 1351
Roger might be the most non-intimidating guy at 205 pounds.
 09-22-2012, 08:38 PM         #325
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
f!ght is terrible. why are these two on the main card?
 6 years ago '05        #326
Nyse03 15 heat pts15
space
avatar space
space
$10,553 | Props total: 3277 3277
I kinda like f!ghts like this.
 09-22-2012, 08:39 PM         #327
Cowboys All Day 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 endless lies said:
Damn. Okay... Last question lol. Which bank you use? Cuz I know Bank Of America issues Visa cards.


This reminds me of that one card with Condit vs Diaz. If I would've been able to place my parlay I could've made $400.


My f*ggot a.ss pot dealer was rushing me and sh*t so I couldn't follow through.
I use BofA , Compass, and Wells Fargo, haven't had any trouble puttin money in my 5 dimes account on any, same w/bodog/bovada
 6 years ago '06        #328
Yung Dilla 1499 heat pts1499
space
avatar space
space
$57,577 | Props total: 36956 36956
idk why they booing hamill he can't hear them lol
 6 years ago '12        #329
DreamChasers 87 heat pts87
space
avatar space
space
$6,899 | Props total: 777 777
 Nyse03 said:
I kinda like f!ghts like this.
why? 5char
 6 years ago '09        #330
Zaosyn 261 heat pts261 OP
space
avatar space
space
$14,191 | Props total: 1351 1351
Uncle Dana giving that pre-ufc 152 pep talk to the f!ghters


[pic - click to view]

 6 years ago '12        #331
SwizZy 76 heat pts76
space
avatar space
space
$3,825 | Props total: 2914 2914
Hollett is straight a.ss cheeks
 09-22-2012, 08:41 PM         #332
Dangerously 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lex Lossis said:
f!ght is terrible. why are these two on the main card?
Probably get funding for letting a deaf guy on the f!ght
 09-22-2012, 08:41 PM         #333
Cowboys All Day 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dangerously said:
Probably get funding for letting a deaf guy on the f!ght
You fu*ked up for that but probably right

If my sooners dont get their fu*king act together it's gonna be a bad week :nasmad:
 6 years ago '09        #335
Zaosyn 261 heat pts261 OP
space
avatar space
space
$14,191 | Props total: 1351 1351
I guess Hamill didn't hear the pep talk by Dana
 6 years ago '05        #336
Nyse03 15 heat pts15
space
avatar space
space
$10,553 | Props total: 3277 3277
 DreamChasers said:
why? 5char
I just like how even it is. 1st round went one way...second round the other. Nobody knows whos gonna win. Maybe its the Alaskan Thunder fu*k.
 6 years ago '10        #337
#JewLife 111 heat pts111
space
avatar space
space
$18,184 | Props total: 8516 8516
well we made it through this bullsh*t f!ght

3 good ones in a row gentlemen
 6 years ago '10        #338
BiZz 67 heat pts67
space
avatar space
space
$5,444 | Props total: 6 6
Hamill with ring rust and Hollett's brolic a.ss is worthless.
 09-22-2012, 08:43 PM         #339
Dangerously 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I want both of these guys to eat a d!ck
 6 years ago '09        #340
Zaosyn 261 heat pts261 OP
space
avatar space
space
$14,191 | Props total: 1351 1351

[video - click to view]


looooooooooooool
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
106 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
NBA This nigga Wilt Chamberlain a hater
63 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 28
Image(s) inside She Paints ...
54 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
36 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Article inside Cable customer forced oral sex on repairman:
134 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
 20
So Kanye Dug Up Whitney Houston's Grave And Spit In Her Face Scust
155 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Amber rose slept with 21 savage best friend
196 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
43 comments
18 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy