Tyrese And Ludacris Ask Paul Walker Why His Trailer Is The Biggest. Paul Walker Lets Off A Few Shots

most viewed right now
 110
Video inside Treach says who killed 2pac
50 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
NBA Footage of Lonzo Ball workout with Lakers :whoa:
138 comments
@sports
most viewed right now
 58
NBA Well Damn: Stephen A Tryna Get Suspended
38 comments
@sports
most viewed right now
 57
Chance the Rapper apologizes to Dr. Dre
43 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #1
6340 pageviews
59 comments


Yung Dilla 1451 heat pts1451
space
avatar space
space
$52,977 | Props total: 17555 17555
Tyrese And Ludacris Ask Paul Walker Why His Trailer Is The Biggest. Paul Walker Lets Off A Few Shots
 

 
Lmao


[video - click to view]


59 comments for "Tyrese And Ludacris Ask Paul Walker Why His Trailer Is The Biggest. Paul Walker Lets Off A Few Shots"

 5 years ago '09        #2
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,379 | Props total: 814 814
where the rock...have him fu*k up all these clowns!
 5 years ago '06        #3
Storchaveli 93 heat pts93
space
avatar space
space
$27,645 | Props total: 2527 2527


Horrible acting but hilarious. I wanna see Vin in one of these.
 5 years ago '10        #4
RedLight 7 heat pts
space
avatar space
space
$6,190 | Props total: 1749 1749
lmao, this is hilarious
 5 years ago '10        #5
Delbert Mengel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$20,471 | Props total: 91 91
can't even act.
 5 years ago '12        #6
DireWolf07 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,717 | Props total: 841 841
Honestly, if it was a movie, the acting isn't too bad. But they tryna portray this sh*t as if it's real life, it's too obvious that it's fake.
 5 years ago '09        #7
TraV 76 heat pts76
space
avatar space
space
$20,664 | Props total: 970 970


Horrible pretending, but funny to laugh at nonetheless.
 5 years ago '09        #8
quentyburga725 55 heat pts55
space
avatar space
space
$7,776 | Props total: 1208 1208
 5 years ago '08        #9
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$38,527 | Props total: 15418 15418
 5 years ago '11        #10
Kadillac87 224 heat pts224
space
avatar space
space
$17,412 | Props total: 6075 6075
Luda was running and pissing on the girl
 5 years ago '05        #11
TRU 504 BoY 
space
avatar space
space
$1,933 | Props total: 46 46
 5 years ago '04        #12
Siddhartha 
space
avatar space
space
$1,220 | Props total: 35 35
 Kadillac87 said:
Luda was running and pissing on the girl
 09-16-2012, 06:38 PM         #13
soledreamz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol egos colliding
 5 years ago '07        #14
Mr.NYCinNC 30 heat pts30
space
avatar space
space
$9,641 | Props total: 935 935
n*ggas acting like they were shooting for oscars

it was obviously set up from the beginning boxden smart n*ggas
 5 years ago '04        #15
BadNews640 
space
avatar space
space
$841 | Props total: 25 25
lol terrible acting by actually pretty decent actors
 5 years ago '04        #16
bigdog232 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,955 | Props total: 335 335
 5 years ago '04        #17
GetOnMahLevel 
space
avatar space
space
$5,480 | Props total: 101 101
haha.. them fools..
 5 years ago '04        #18
VinceTran 
space
avatar space
space
$2,571 | Props total: 1962 1962
This is the best sh*t
 09-16-2012, 09:28 PM         #19
SOCIALITE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao i thought "shots" was like verbal shots haha n*gga let off real shots. I wonder who's bright idea it was to do this silly a.ss sh*t. Rich n*ggas with too much time on their hands
 5 years ago '04        #20
efromthev 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,513 | Props total: 202 202
Paul Walker is a horrible actor.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 36
Jessica Wong
26 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside well damn canelo is piping down marc anthony's ex wife!
76 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Image(s) inside Jun 21 - China DOG meat festival opens
45 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 14
audio inside DJ Khaled - Grateful (Official Anticipation/Discussion Thread) 6/23
106 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Introducing The New Adidas "Harden LS" - Fuego!
39 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 10
Video inside Did prodigy know too much?
152 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Video inside This lil boy the biggest savage alive, on ma [VIDEO]
196 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 6
Image(s) inside Marvel's THE DEFENDERS New Poster
22 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy