Feb 14 - Game Accepts Bleek Challenge To A Battle

sponsored links
 

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 13 years ago '04        #121
Spektrum 
space
space
space
$581 | Props total: 93 93
The old Bleek will rip Game's sh*t to shreads in a battle, lately the new Bleek has been garbage and Game is garbage period, so two wackass n*ggas trying to spit will be pointless, it'll be on some 106 & park sh*t.
 13 years ago '04        #122
Polk County 
space
avatar space
space
$1,067 | Props total: 178 178
fu*k all that, somebody pm me and tell me when this sh*t is suppose to go down, I dont read through all the thread. Them n*ggas aint gonna be freestylin' no way, all premeditated, thats the fu*ked up thing about the whole situation
 02-21-2005, 03:53 PM         #123
theone2g 
space
space
space
$n/a | Props total:  
game > bleek, u've gotta be kidding me!
 13 years ago '05        #124
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,580 | Props total: 947 947
i don't know who would win....it'd be tight
 13 years ago '04        #125
lildesdes32 
space
space
space
$848 | Props total: 12 12
haaaaaaaaa bleek aint great but game sux!!!!!!!!!!!
 13 years ago '04        #126
leon22 
space
avatar space
space
$1,250 | Props total: 0 0
i don't knw it seems like game may eat bleek....but if he battle young chris he might give game some work
 13 years ago '04        #127
Datruth345 
space
avatar space
space
$1,275 | Props total: 0 0
u still talkin about this sh*t....damn
 02-22-2005, 06:40 PM         #128
yungsolja03 
space
space
space
$n/a | Props total:  
bleek bouta get his feelings hurt by The Game...you already kno howz itz goin down
 13 years ago '04        #129
lyrical-content 18 heat pts18 OP
space
space
space
$1,062 | Props total: 216 216
first jay offered nas to a pay per view battle
then cass vs free
now bleek vs game
next beans gonna be battling someone
 02-24-2005, 01:06 AM         #130
gunslinger 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k bleek and fu*k yuk game will tear them up
 13 years ago '04        #131
krs1 
space
space
space
$2,106 | Props total: 4 4
 yungsolja03 said:
bleek bouta get his feelings hurt by The Game...you already kno howz itz goin down
aint really a game or bleek fan but bleek ain't a slouch on the mic. em gonna ghost write game's lyrics or maybe banks. haha..
 13 years ago '04        #132
QBKinG 
space
avatar space
space
$1,095 | Props total: 15 15
LMAO@stupid a.ss n*ggas thinkin the game will k!ll bleek
 13 years ago '04        #133
StealOnU 
space
avatar space
space
$3,270 | Props total: 0 0
u high? bleek is dat n*gga...
 13 years ago '04        #134
StealOnU 
space
avatar space
space
$3,270 | Props total: 0 0
u should be askin who da fuk does Game think he is....
 02-27-2005, 07:01 PM         #135
Plush 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Game and Bleek are both AVERAGE...
But Bleek is a Veteran and Game without the words "Eazy E/2Pac/NWA/Dr Dre/Random rapper's name" is completely mute...
 02-28-2005, 02:14 AM         #136
domer 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when is this suppose 2 go down?
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 




sponsored links
 








most viewed right now
 49
fu-k Benadryl
25 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
How TF Is This Bald Eagle This Damn Big??
149 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Image(s) inside Aug 15 - Arizona father kills man who followed his daughter into bathr..
198 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 24
Aug 15 - Top 25 Highest Paying Jobs in America
133 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside Special Delivery For The Mailman’s Daughter (Micheal Jordan Was A Big ..
89 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Now, I ain't sayin' she a gold digger... But she ain't messin' with no..
28 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
The Joe Budden Podcast Episode 174 | "The Free Money Card"
66 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Article inside TMZ: Gunmen Shoot At 50 Cent & 6IX9INE 11 Times In Brooklyn Says NYPD
177 comments
22 hours ago
@misc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy