2,697
 

Feb 14 - Game Accepts Bleek Challenge To A Battle


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 02-18-2005, 03:36 PM         #101
A Son Unique 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Memphis Bleek >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Game

-End of Discussion-

 02-18-2005, 04:02 PM         #102
Andre3000 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 FlipnHoes said
the game album sales so far is probably more then bleeks albums combined
sales dont mean sh*t it just shows your more of a pop artist. For example 50 cent has sold more than any muthafu*ka out and we all know he aint betta than Jay-z

 14 years ago '05        #103
KKK_Killer 
space
avatar space
space
$496 | Props total: 0 0
MAN IT SHOULD BE A DECENT BATTLE. Even Though Bleek has been falling of. I Hope For Bleeks Carrier That he dont get his a*s ate up by the new gun.


Last edited by KKK_Killer; 02-19-2005 at 10:46 AM..

 14 years ago '04        #104
BrBHZ 9 heat pts
space
avatar space
space
$17,055 | Props total: 4164 4164
and what exactly makes Game nice again, record sales(bullsh*t) if thats the case n'sync and michael jackson are rippin them all. He sold more than budden and yuk, and they both got at him.

Bleek over Game all day

 14 years ago '04        #105
Keystone 
space
avatar space
space
$2,616 | Props total: 141 141
They both suck so I don't really care who wins.....

 02-19-2005, 12:06 PM         #106
snuff da crook 
space
space
space
$n/a | Props total:  
to be honest...i think game's song writing ability is a little better than bleek's...

and as much i dont think game is really all that nice, he did know how to make a good a*s album....


but, a battle scenario is kinda different...

to me, they both got whack styles for battlin' and bleek ain't catch on how to be a good modern-day mc...


bleek was good for like a year, maybe...

so i dont know who the edge goes to...bleek probably has a better delivery than game so maybe that'd do it...

all i know is...since the young gunz was brought up...young chris would sh*t on all dem imo..

 14 years ago '04        #107
BigC75 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,258 | Props total: 429 429
Honestly I dont think The Game can come out victorious unless he starts naming names or places he's been...he does that in all his lyrics

 02-19-2005, 01:51 PM         #108
A_Slim_Fat_Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Street Legend said
Memphis Bleek >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Game

-End of Discussion-
yeah exactly

 02-19-2005, 01:52 PM         #109
Young Millz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
when will this sh*t happen?

 14 years ago '04        #110
UADEnd95 
space
avatar space
space
$872 | Props total: 0 0
Game still a rook, bleek 3 albums deep in the game... i'm takin side bets

 14 years ago '04        #111
DoN BLaZe34 
space
space
space
$1,438 | Props total: 0 0
yo, why is everyone hatin on bleek!?!? he ain't nothin special but he's better than game!! i'm sayin, game did his numbers and bleek didn't but give me one hot line he's (game that is)spit??

 14 years ago '04        #112
KIngJames23 
space
avatar space
space
$274 | Props total: 14 14
i wanna see this battle too, GAME is not a freestyle rapper neither is Bleek but a LIVE battle would be interested to see

 14 years ago '04        #113
<the takeova> 
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 0 0
lmao this is gonna to be a funny battle

 02-19-2005, 10:16 PM         #114
Fly614Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
agrees will be a funny battle but somehow im guessin this will turn out kinda interesting

 14 years ago '04        #115
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,832 | Props total: 8 8
Man I dont know so many nicca are sleeping on Game. The kids pretty nice I'm just baseing off of the mixtapes not the album. I only thought bleek came hard on two track "Coming Of Age (Da Sequel)" and "Coming of Age" those were his only stand outs.

 14 years ago '04        #116
BCUZ187 
space
avatar space
space
$122 | Props total: 0 0
yall sleepin on my n*gga bleek game got flows and everything but bleek aint nuthin to mess wit for real cause i kno yall remember when jay was goin going at jaz-o on the "i get high" song bleek ripped jaz all im sayin is dont sleep on bleek just cuz game got so much hype

 02-20-2005, 09:07 AM         #117
harvey77 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the game is toss... who would give a fu*k about this guy if he wasnt down with dre and 50... ive heard this album and it is garbage... bleeks arnt that hot either... but bleek doesnt need dre, timbo, havoc and just blaze to produce tracks on this album... stop hating on the r.o.c.

 02-20-2005, 09:31 AM         #118
WePoFoSho 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i liked game alot when he came out but it seems like his head is getting a little big. just cuz he walks with legends dont make him no legend. and yeah thats right im callin eminem and 50 legends....i know they are relatively new to the game but you have to agree evenif you dont like them that dre is a legend already and based on sales and what em did for white people in the game they are both gonna be two of the best.

 14 years ago '04        #119
focused313 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,963 | Props total: 2640 2640
I don't really care for either rappers to be honest. But at this point, in 2005, based on how the rap world is, and how people go about d*ckridin', Game will win this by a landslide.

Jay-Z will win, easily, but there's no need for him to go at game, he's supposedly retired. Bleek needs this though, to PROMOTE his career. Game is a better RAPPER, while Bleek maybe a better lyricist. Game has the personality, the style, the rap content to move more people in his corner. Either way, Bleek can't loose.

 02-21-2005, 02:43 AM         #120
djfreedom 
space
space
space
$n/a | Props total:  
papoose will murda dem all

 14 years ago '04        #121
Spektrum 
space
space
space
$586 | Props total: 98 98
The old Bleek will rip Game's sh*t to shreads in a battle, lately the new Bleek has been garbage and Game is garbage period, so two wackass n*ggas trying to spit will be pointless, it'll be on some 106 & park sh*t.

 14 years ago '04        #122
Polk County 
space
avatar space
space
$1,067 | Props total: 178 178
fu*k all that, somebody pm me and tell me when this sh*t is suppose to go down, I dont read through all the thread. Them n*ggas aint gonna be freestylin' no way, all premeditated, thats the fu*ked up thing about the whole situation

 02-21-2005, 04:53 PM         #123
theone2g 
space
space
space
$n/a | Props total:  
game > bleek, u've gotta be kidding me!

 14 years ago '05        #124
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,581 | Props total: 952 952
i don't know who would win....it'd be tight

 14 years ago '04        #125
lildesdes32 
space
space
space
$849 | Props total: 16 16
haaaaaaaaa bleek aint great but game sux!!!!!!!!!!!

Home      
  



 
 




most viewed right now
+156online now  54
Video inside wife of brazilian billionaire getting pounded out by security [caught o..
376 comments
18 hours ago
@misc
most viewed right now
-59online now  53
Image(s) inside I'd love to know what Gucci Manes fans will think about this!
345 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+27online now  49
Image(s) inside Thick London Asia
14 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+72online now  22
Image(s) inside thai beauty
47 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy