NBA 2K13 - Momentous Trailer

most viewed right now
 85
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
68 comments
@sports
most viewed right now
 50
Image(s) inside Might let her meet the parents
24 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
52 comments
@sports
most viewed right now
 40
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
81 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '08        #41
Illuminati 194 heat pts194
space
avatar space
space
$38,810 | Props total: 9129 9129
There should be a fair number of used copies on kijiji. I'll try to talk the disgruntled buyers down to $35.
 5 years ago '08        #42
Illuminati 194 heat pts194
space
avatar space
space
$38,810 | Props total: 9129 9129
 Johnson Barnes said:
elaborate
Some kids on this forum I frequent are all bi*ching about having pre-ordered essentially the same game. Whether or not it is the same is up in the sky until it's release, but I'm going to barter these fu*ks down instead of buying new.
 5 years ago '05        #43
Rockobox 76 heat pts76 OP
space
avatar space
space
$12,376 | Props total: 1 1
 Illuminati said:
Some kids on this forum I frequent are all bi*ching about having pre-ordered essentially the same game. Whether or not it is the same is up in the sky until it's release, but I'm going to barter these fu*ks down instead of buying new.
Better make sure they have the All Star Weekend content ready
 5 years ago '10        #44
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,867 | Props total: 13663 13663


My thumbs and fingers are ready
 5 years ago '04        #45
erickonasis 20 heat pts20
space
avatar space
space
$26,884 | Props total: 17436 17436
stevie J gettin that 2k money
 5 years ago '11        #46
Backflipz 84 heat pts84
space
avatar space
space
$14,249 | Props total: 2298 2298
 DaKingIsBack said:
Curry
I know right, I know yall seen my n*gga curry stylin on mofu*kas hard
 5 years ago '04        #47
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,023 | Props total: 1850 1850
why n*ggaz gotta analyze everything about a damn trailer... sh*t the 2k12 demo didnt even give you sh*t.. then i saw one n*gga talking bout the editing of the trailer music lol what a fckin nerd... but anyway i got my sh*t pre ordered and its a first day cop and no demo OR trailer is gonna change that..
 5 years ago '11        #48
keejee 131 heat pts131
space
avatar space
space
$9,191 | Props total: 24 24
 kenoe212004 said:
you can throw allys to your self now off backboards..........
yes sir


vc/t-mac time


[video - click to view]



[video - click to view]

 5 years ago '11        #49
Backflipz 84 heat pts84
space
avatar space
space
$14,249 | Props total: 2298 2298
 NineFour said:
Surprised curry didn't break his own ankle

[pic - click to view]

 5 years ago '05        #50
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,195 | Props total: 11803 11803
I hate that version of Victory
 5 years ago '11        #51
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$24,140 | Props total: 6409 6409
why does jennings still have a mohawk?
 5 years ago '12        #52
Tron Carter 25 heat pts25
space
avatar space
space
$4,191 | Props total: 1648 1648
 Calamity said:
why n*ggaz gotta analyze everything about a damn trailer... sh*t the 2k12 demo didnt even give you sh*t.. then i saw one n*gga talking bout the editing of the trailer music lol what a fckin nerd... but anyway i got my sh*t pre ordered and its a first day cop and no demo OR trailer is gonna change that..
so the editing for Victory wasn't bad ? They were blocking out words that weren't even curse words. its just noticeable when its a song you like.
 09-10-2012, 10:03 PM         #53
ManWithoutFear! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Tron Carter said:
so the editing for Victory wasn't bad ? They were blocking out words that weren't even curse words. its just noticeable when its a song you like.
This dweeb right here! Lmao!

This whole site is comedy. I refuse to believe yall sum b*tches are real ppl.
 5 years ago '12        #54
Tron Carter 25 heat pts25
space
avatar space
space
$4,191 | Props total: 1648 1648
 ManWithoutFear! said:
This dweeb right here! Lmao!

This whole site is comedy. I refuse to believe yall sum b*tches are real ppl.
Because they obviously did a bad job editing a song I'm a "dweeb" lmaoo. Yall n*ggas deaf or something. I never said I wasn't buying the game, I just said the song was edited bad lol. Yall n*ggas attack people over dumb sh*t lmao. Still a first day cop though.
 09-10-2012, 10:29 PM         #55
ManWithoutFear! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Tron Carter said:
Because they obviously did a bad job editing a song I'm a "dweeb" lmaoo. Yall n*ggas deaf or something. I never said I wasn't buying the game, I just said the song was edited bad lol. Yall n*ggas attack people over dumb sh*t lmao. Still a first day cop though.
C'mon dweeb...
Deaf aint got a goddamn thing to do with reading.

See you on that 2k13

I might take a week off for this ocassion
 09-10-2012, 10:47 PM         #56
SOCIALITE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
you n*ggas who don't see the subtle things are idiots. Probably don't watch much basketball so all basketball looks the same to you. Like when people of a different race say all people from a race look the same.
 5 years ago '08        #57
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7934 7934

[pic - click to view]

 5 years ago '11        #58
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$24,140 | Props total: 6409 6409
 Dee Grande said:

[pic - click to view]

 5 years ago '04        #59
jphidang 
space
space
space
$3,977 | Props total: 11 11
so is the demo not gonna come out or wat?
 5 years ago '04        #60
Ace2125 25 heat pts25
space
avatar space
space
$5,325 | Props total: 513 513
 Dee Grande said:

[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 14
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
28 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
80 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
132 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
200 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
19 comments
1 day ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy