G.O.O.D. Music - Cruel Summer [Anticipation/Discussion Thread]

most viewed right now
 138
Article inside George Zimmerman threatens to beat hov up over Trayvon Martin documen..
80 comments
@hiphop
most viewed right now
 136
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
55 comments
@hiphop
most viewed right now
 135
Niggas just crucified Lil Kim
45 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
54 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '11        #381
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4718 4718
 THEINFAMOUS said:
What?
 5 years ago '05        #382
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,195 | Props total: 11803 11803
 ImInHerMouth said:
What?
Did anybody download that one? Sounds too good to be true...
 5 years ago '10        #383
TheMindOf 21 heat pts21
space
avatar space
space
$27,749 | Props total: 16554 16554
 THEINFAMOUS said:
Did anybody download that one? Sounds too good to be true...
No bullsh*t. I just DL'd it. Its legit. Got the NGF with Ghost Face on it too

all M4a.



[pic - click to view]

 5 years ago '11        #384
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4718 4718
 TheMindOf said:
No bullsh*t. I just DL'd it. Its legit. Got the NGF with Ghost Face on it too

all M4a.


I was thinking the same thing when I saw it, said fu*k it and just tried it. Its legit tho.
Yeah me too. I believed him after dude propped him tho.

266kbps tho...was looking for 320 but it's cool.
 5 years ago '05        #385
WCIB 111 heat pts111
space
avatar space
space
$25,254 | Props total: 9701 9701
 ImInHerMouth said:
Yeah me too. I believed him after dude propped him tho.

266kbps tho...was looking for 320 but it's cool.
Just to let you and everybody else know, the 320 means literally nothing.
 5 years ago '05        #386
Philly B 41 heat pts41
space
avatar space
space
$5,570 | Props total: 38 38
 THEINFAMOUS said:
Did anybody download that one? Sounds too good to be true...
what you mean too good to be true? people still can't find albums when they hit online?

just finished it. thought it was a good album, probably won't really listen to it again though.
 5 years ago '09        #387
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 74 74
The official group rip still didn't drop? Wow haha

Album is too dope 9/10

Gonna listen again once group drops
 09-13-2012, 10:24 AM         #388
ralph lauren 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i wanna see this movie doe
 5 years ago '09        #389
Acid Rap 78 heat pts78
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 71 71
That Kid Cudi sh*t is terrible and I fu*k with Cudi. Disc is underwhelming overall to say the least.
 5 years ago '04        #390
Young Hov 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 3 3
heard the album... wow

this sh!t is dopeness from top to bottom

right now the morning is my sh!t

like i said before, kanye never dissapoints
 5 years ago '05        #391
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,451 | Props total: 25143 25143
 WCIB said:
Just to let you and everybody else know, the 320 means literally nothing.
Thats What YOU Think. Step Your Audio Up, Playboy.

Anyway...Bliss Finna Stay On Repeat. Too Smoove To Play Once Right Now.
 5 years ago '11        #392
Retro 83 heat pts83
space
space
space
$21,151 | Props total: 369 369
 South Side said:
I haven't heard New God Flow with GFK on it, gonna need someone to pass me that...
Up, obviously some of y'all do have it. Give it here (please)
 5 years ago '11        #393
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4718 4718
 WCIB said:
Just to let you and everybody else know, the 320 means literally nothing.
Oh yeah?
 5 years ago '04        #394
ruff 6 heat pts
space
avatar space
space
$26,645 | Props total: 2651 2651
Someone up that NGF with Ghost pls.
 5 years ago '11        #395
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4718 4718
 Fresh Whyte said:
Thats What YOU Think. Step Your Audio Up, Playboy.

Anyway...Bliss Finna Stay On Repeat. Too Smoove To Play Once Right Now.
That's what I'm saying. n*ggas is tone deaf.

What you know bout that 320?? I need that
 5 years ago '05        #396
WCIB 111 heat pts111
space
avatar space
space
$25,254 | Props total: 9701 9701
 Fresh Whyte said:
Thats What YOU Think. Step Your Audio Up, Playboy.

Anyway...Bliss Finna Stay On Repeat. Too Smoove To Play Once Right Now.
i rip all my cd's using eac lame and damn near everything i have is VBR (shouts to the people who rip and share their CD's btw) . sounds like your game ain't sh*t.

anyone can take a 128kbps rip and reencode it to 320... that's not high quality.
 5 years ago '11        #397
Retro 83 heat pts83
space
space
space
$21,151 | Props total: 369 369
 ImInHerMouth said:
That's what I'm saying. n*ggas is tone deaf.

What you know bout that 320?? I need that
320 won't be out until the physical CD is out. Anybody tellin you they got a full 320 now probably has a transcode, meaning it's not really a 320...
 5 years ago '05        #398
WCIB 111 heat pts111
space
avatar space
space
$25,254 | Props total: 9701 9701
 South Side said:
320 won't be out until the physical CD is out. Anybody tellin you they got a full 320 now probably has a transcode, meaning it's not really a 320...
that's all i'm saying
 5 years ago '11        #399
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4718 4718
 WCIB said:
i rip all my cd's using eac lame and damn near everything i have is VBR (shouts to the people who rip and share their CD's btw) . sounds like your game ain't sh*t.

anyone can take a 128kbps rip and reencode it to 320... that's not high quality.
...but that's not what we're talking about tho
 5 years ago '11        #400
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4718 4718
 South Side said:
320 won't be out until the physical CD is out. Anybody tellin you they got a full 320 now probably has a transcode, meaning it's not really a 320...
Oh iight thanks. I'm good with the itunes rip then
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside Might let her meet the parents
70 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Erykah badu shows that fur burger
76 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
191 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
NBA Did This NBA Announcer Stole Boxden Lingo?
27 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 18
Video inside Get abused in an employee meeting brehs lol
55 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
pocaahantus
24 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
77 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 15
Phat ass white girl for real
63 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy