Chicago Rapper Dead? rumor...

most viewed right now
 70
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
35 comments
@news
most viewed right now
 70
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
46 comments
@hiphop
most viewed right now
 41
Damn!! Is all I can say
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
31 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '09        #41
RaIVIpAG3x 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,363 | Props total: 2729 2729
I have a feeling n*ggas are about to get caught slipping
 5 years ago '05        #42
GLOCKN SKIMASK 86 heat pts86
space
avatar space
space
$6,504 | Props total: 991 991
like reese say n*ggas acting like he tough them guns going to turn him down gbe is not game real street n*ggas
 5 years ago '05        #43
GLOCKN SKIMASK 86 heat pts86
space
avatar space
space
$6,504 | Props total: 991 991
damn if you look in the video thats lil reese saying im going to k!ll you i thought he was in his truck that rode pas dayum this video might have lil reese in some sh*t
 09-05-2012, 01:25 AM         #44
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
oh




fu*k THEM n*ggaS



DIS HOW WE RECORD...NEVER SLIPPIN


[pic - click to view]




fu*k it tho...enuff of this snitchin sh*t now n*ggas know it aint a gimmick tho.



GBE didn't do it tho
 5 years ago '10        #45
Rebirth46 59 heat pts59 OP
space
avatar space
space
$3,999 | Props total: 987 987
To be honest it could have been anyone who k!lled homie cause he was dissing an entire Gang (Bd's) so any BD member could have caught him slippin cause shorty didnt stay too far from O block
 5 years ago '04        #46
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,446 | Props total: 6517 6517
if sh!t hit the fan one of them is gonna flip....they still got kid tendencies in them
 09-05-2012, 01:26 AM         #47
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 GLOCKN SKIMASK said:
damn if you look in the video thats lil reese saying im going to k!ll you i thought he was in his truck that rode pas dayum this video might have lil reese in some sh*t
that dont mean sh*t my n*gga u know this sh*t is hot boy status fu*k this sh*t enuff of this justifyin sh*t n*ggas dont gotta say nothin else


how you kno dat was reese nobody kno nothin
 5 years ago '05        #48
GLOCKN SKIMASK 86 heat pts86
space
avatar space
space
$6,504 | Props total: 991 991

[video - click to view]

 5 years ago '12        #49
Boo The Fool 12 heat pts12
space
avatar space
space
$16,392 | Props total: 5652 5652
 minister said:
that dont mean sh*t my n*gga u know this sh*t is hot boy status fu*k this sh*t enuff of this justifyin sh*t n*ggas dont gotta say nothin else


how you kno dat was reese nobody kno nothin
*cough*


Last edited by Boo The Fool; 09-05-2012 at 01:39 AM..
 09-05-2012, 01:31 AM         #50
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
some lil fu*k n*ggas wanted to hate tho.


dont try n get a name off gbe family its probably not going to end well.

stay off gbe d!ck
 5 years ago '05        #51
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,461 | Props total: 25177 25177
 Rebirth46 said:
This is JoJo earlier today taunting Lil Reese he posted this on his twitter and now they reporting him k!lled bout an hour ago
...Im Confused As Hell. What Does Bricksquad Got To Do With This?

So They Caught The Little n*gga Slippin? Damn...Should of Never Shown The Hood The Internet & Smart Phones
 5 years ago '08        #52
Captain Planet 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,411 | Props total: 255 255
Everyday hood sh*t....its just n*ggas known for rappin
Sad sh*t smh
 09-05-2012, 01:34 AM         #53
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao @ drive by shouting.



if you not bout that you better hope n*ggas dont see ya face.



dats all im sayin.



its chi town the boys is good but......smh @ lil n*ggas not listening.
 09-05-2012, 01:35 AM         #54
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fresh Whyte said:
...Im Confused As Hell. What Does Bricksquad Got To Do With This?

So They Caught The Little n*gga Slippin? Damn...Should of Never Shown The Hood The Internet & Smart Phones
brick squad is a chicago gang, as well besides 1017 and the gucci movement, thats rap.
 09-05-2012, 01:35 AM         #55
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
errybody know waka and keef is good they already did a track together. smh @ the ignorant who gon think its some waka sh*t.

 5 years ago '05        #56
GLOCKN SKIMASK 86 heat pts86
space
avatar space
space
$6,504 | Props total: 991 991
i hate to say it but that n*gga ask for it i guess he thought he was about to make worldstar posting videos talking sh*t to lil reese n them
 5 years ago '12        #57
Boo The Fool 12 heat pts12
space
avatar space
space
$16,392 | Props total: 5652 5652
 Minister said:
oh




fu*k THEM n*ggaS



DIS HOW WE RECORD...NEVER SLIPPIN


[pic - click to view]




fu*k it tho...enuff of this snitchin sh*t now n*ggas know it aint a gimmick tho.



GBE didn't do it tho
yeah GBE records like this

[video - click to view]


"I'm sellin' these motherfu*kin tapes for 50 dollars each"







 09-05-2012, 01:39 AM         #58
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Boo The Fool said:
yeah GBE records like this

"I'm sellin' these motherfu*kin tapes for 50 dollars each"







lmaoooooooooooooooooooooooooooo
 5 years ago '05        #59
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,461 | Props total: 25177 25177
 Minister said:
brick squad is a chicago gang, as well besides 1017 and the gucci movement, thats rap.
...Bricksquad A Chicago Gang? Who Dumbass Out Their Banging That Bullsh*t.

@ Chief Keef Tweeting "I know the real bricksquad"

Ayo...This Is Wild OGs Need To Check These Little n*ggas.
 5 years ago '04        #60
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,446 | Props total: 6517 6517
im going to sound like pops from friday but what happened with the whole "just f!ghting out with hands"?

everybody so quick to grab a weapon the minute they don't have any they probably don't know how to make a fist
Home      
  
 

 






most viewed right now
 30
Steph Kegels
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
106 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
When Popeyes runs out of chicken
97 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 6
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
108 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
111 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
48 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 4
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
64 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 3
Rape Case Against Nelly DROPPED........Nelly Plans To Sue Accuseer
33 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy