Sep 4 - Man Accidentally Kills Self While Reenacting Movie Shooting

most viewed right now
 77
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
149 comments
@wild'ish
most viewed right now
 75
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
52 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 73
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
190 comments
@sports
most viewed right now
 65
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
46 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #21
L.or.D 
space
avatar space
space
$782 | Props total: 26 26
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3
 5 years ago '04        #22
PushaT5050 
space
avatar space
space
$1,696 | Props total: 25 25
 conscious thug said:
Am I the only one kinda morbidly curious on what movie he was watching?
Nah son, me too.
 5 years ago '04        #23
Def Poet|S 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,661 | Props total: 95 95
it probably was the Sam Jack movie OneEightSeven.
 5 years ago '04        #24
juanb13 9 heat pts
space
avatar space
space
$4,300 | Props total: 68 68
He must of been watching that movie Samuel l Jackson is in when him and his student was playing Russian Roulette
 5 years ago '04        #25
Tha754kid 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,902 | Props total: 833 833
 Def Poet said:
it probably was the Sam Jack movie OneEightSeven.
Or Deer Hunter. Lol I love those movies with Russian roulette scenes. sh*ts crazy lol
 5 years ago '04        #26
SCENE 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,162 | Props total: 104 104
 conscious thug said:
Am I the only one kinda morbidly curious on what movie he was watching?
prob deer hunter
 5 years ago '07        #27
DaForce13 27 heat pts27
space
avatar space
space
$4,642 | Props total: 436 436
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3
x 339494940552
 5 years ago '07        #28
Nothavingit 53 heat pts53
space
avatar space
space
$5,737 | Props total: 1136 1136
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3
 5 years ago '09        #29
The Bully 350 heat pts350
space
avatar space
space
$48,355 | Props total: 34887 34887
was prolly watching this:


[video - click to view]

 5 years ago '11        #30
phillyneems 
space
avatar space
space
$50 | Props total: 0 0
 superdrunken said:
Must have thought the gun wasn't loaded lol
no sh*t
 5 years ago '04        #31
SCENE 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,162 | Props total: 104 104
 superdrunken said:
Must have thought the gun wasn't loaded lol
 5 years ago '07        #32
JohnDoe 207 heat pts207
space
avatar space
space
$12,035 | Props total: 3900 3900
 The Bully said:
was prolly watching this:

ohhhh i'm gonna have to watch that flick....only saw the American version of it


[video - click to view]

 5 years ago '09        #33
The Bully 350 heat pts350
space
avatar space
space
$48,355 | Props total: 34887 34887
 JohnDoe said:
ohhhh i'm gonna have to watch that flick....only saw the American version of it

never saw the american version. french version was dope tho
 5 years ago '11        #34
davidlm 7 heat pts
space
avatar space
space
$528 | Props total: 0 0
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3
Yo I can't even ... no ...
 5 years ago '07        #35
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$39,831 | Props total: 4807 4807
damn,i know dude.what a way to go out
 5 years ago '05        #36
s4s|M 23 heat pts23
space
space
space
$12,056 | Props total: 0 0
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3

[pic - click to view]

 5 years ago '07        #37
Gwange 1 heat pts
space
space
space
$1,170 | Props total: 294 294
 conscious thug said:
Am I the only one kinda morbidly curious on what movie he was watching?
Possibly deer hunter. Quite a few people have died reenacting the Russian roulette scene.
 5 years ago '10        #38
aka ReeSe 6 heat pts
space
avatar space
space
$18,697 | Props total: 3744 3744
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3
 5 years ago '04        #39
notoriousthugzz 41 heat pts41
space
avatar space
space
$18,833 | Props total: 1993 1993
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3
 5 years ago '06        #40
RayG210 43 heat pts43
space
avatar space
space
$3,596 | Props total: 256 256
 Nut-In-Honeys said:
Horry with the clutch 3
Lol, someone had to have had that set up because:

CORRECTION: A previous version of this story incorrectly stated that James Gagum's last name was Horry. We regret the error.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
74 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
24 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 17
Is Harlem World a Classic?
173 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Video inside My experience after record deal (warning)
296 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
NFL Things got out of control real quick during Sea/Jax game..player almost ju..
95 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 6
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
audio inside Quavo & Lil Yachty “Ice Tray” (Joe Budden Diss)
75 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
50 Cent Says Jay Z Will Fail In Boxing Promotion....and he was right
65 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy