Sep 4 - Obama favored to win. 75 % of Re-Election

most viewed right now
 122
NBA Is Kyle Kover better than Melo at this point? (Melo responds)
72 comments
@sports
most viewed right now
 113
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
124 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 110
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
160 comments
@wild'ish
most viewed right now
 94
Image(s) inside well damn they giving out barber licenses to anyone now
27 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #141
KFrizzle 296 heat pts296
space
avatar space
space
$5,859 | Props total: 143 143
 NoTitleSince73 said:
if you think this proves anything.
Ahhh, besides my main point.

That it wasn't a huge conspiracy theory (bane was put in move cuz of Romne) like you thought he was saying.

But hey transcripts directly from rushlimbaugh.com can't be trusted, you know? unless they copy/pasted on a site like salon...
 6 years ago '07        #142
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,085 | Props total: 23895 23895
 KFrizzle said:
Ahhh, besides my main point.

That it wasn't a huge conspiracy theory (bane was put in move cuz of Romne) like you thought he was saying.

But hey transcripts directly from rushlimbaugh.com can't be trusted, you know? unless they copy/pasted on a site like salon...
Do you think that it is accidental that the name of the really vicious fire breathing four eyed whatever it is villain in this movie is named Bane?
I rest my case. I never said it was a "huge" conspiracy theory". It may have been huge amongst his listeners, but normal people didn't give any credence to this nonsense. I never said the transcript from his site can't be trusted, what you posted doesn't prove your point. I'm done debating with some Rush Limbaugh listener. Had to hear his a.ss in High School years all the time @ my summer job, scaring white men on their lunch breaks
 6 years ago '04        #143
dirtybayrecordz 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,340 | Props total: 2238 2238
 Play4keepz32 said:
2016 hopefully obama hasnt completely destroyed the country by then
 6 years ago '08        #144
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,582 | Props total: 27824 27824
Based God Romney is ahead
 6 years ago '11        #145
Kadillac87 225 heat pts225
space
avatar space
space
$17,562 | Props total: 6771 6771
 Arson said:
Based God Romney is ahead
He won't be ahead by the end of the night
 6 years ago '04        #146
knowughetto 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,430 | Props total: 11 11
 Kadillac87 said:
Again, ask the people who participated in the movement and see what they say. Jesse Jackson still alive. Al Sharpton still alive. They all say the same thing. Should I believe you or the people who risked their lives for it?
I'm talking about our ancestors and slaves that fought and died for our freedom and wanted to be treated like humans, not slaves and animals....and yet you keep bringing up people like Jesse Jackson and Al Sharpton. If it wasn't for our ancestors or the slaves sacrificing themselves and f!ghting for our future, people like Al Sharpton and Jesse Jackson wouldn't be around f!ghting for rights to vote...I'm done trying to explain that to you...Cause you act like you're too slow to understand that...

 6 years ago '11        #147
Trolling 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$1,949 | Props total: 58 58
Hmm this should be interesting,.

Romney up in Pop vote , and Obama leading the Electoral Vote.
 6 years ago '05        #148
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,020 | Props total: 5427 5427
Obama cannot win yous tupid fux... SMH.

MONEY > EVERYTHING
The rich and powerful want him. And they will get him.
Glad i didnt vote, i refuse to participate in the fukery. 3rd party neva win.
 6 years ago '11        #149
Trolling 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$1,949 | Props total: 58 58
If your a noob you are in panic right now because Obama is down .
 6 years ago '05        #150
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,020 | Props total: 5427 5427
 Trolling said:
If your a noob you are in panic right now because Obama is down .
its sad that people really think their vote matters...




Realk talk yall some stupid mothafuking Americans.
You want to vote in this country's election... You need...

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


have these n*ggas on speed dial, attend their secret meetings to discuss politics, and form the next presidential candidate.

Democracy eh?
 6 years ago '04        #151
abstractq 5 heat pts
space
space
space
$8,988 | Props total: 3962 3962
sh*t been playing out basically as predicted so far. . .
 6 years ago '07        #152
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,085 | Props total: 23895 23895
 Andrefrbk said:
its sad that people really think their vote matters...




Realk talk yall some stupid mothafuking Americans.
You want to vote in this country's election... You need...

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


have these n*ggas on speed dial, attend their secret meetings to discuss politics, and form the next presidential candidate.

Democracy eh?
you're a fu*king idiot.
 6 years ago '07        #153
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,085 | Props total: 23895 23895
Obama just picked up Pennsylvania, no surprise there tho
 6 years ago '10        #154
kiddrocay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$21,194 | Props total: 11033 11033
lol yall do know yall votes dont count right?

you know obama is gonna be president regardless right
 6 years ago '11        #155
Trolling 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$1,949 | Props total: 58 58
FL is swinging right now . If Obama wins FL call the election .
 6 years ago '05        #156
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,020 | Props total: 5427 5427
 NoTitleSince73 said:
you're a fu*king idiot.
How else are they gonna get away with stealing money, having near zero interest rates, and printing money, Oh and buffet... exploiting loopholes, and making billions. While spends NONE OF IT... He just sits on his money, fuk investing it back into the economy, to trickle down. Just keep it all at the top, die wit it, have your kids keep it at the top, so on...

Thank you Obama, you did a great job maintaining the status quo.
 6 years ago '09        #157
Jet Jagu4r 15 heat pts15
space
avatar space
space
$2,196 | Props total: 142 142
 Trolling said:
FL is swinging right now . If Obama wins FL call the election .
Lets get this!
 6 years ago '05        #158
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,020 | Props total: 5427 5427
Romney is 0.01% away from tie... SMH. And people really didnt know he was gonna win the election? Look at the trends, you people not pay attention to current events. And your so called officials.
 6 years ago '05        #159
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,020 | Props total: 5427 5427
AND ITS TIED. SMH! As i predicted like 2 months ago. As soon as i found out he wanted to deregulate business. I said YUP, he won. Because, if you want to believe it or not. Being a multi billionaire, with endless connections, and resources... = You can do anything.



I told my uncle today, he was funny, cause he really was hype like his vote was gonna do sumtin. And i asked him about the policies that the candidates have... All he could say was "Well i rather a black man in office..." I said yo... OBAMA AINT EVEN BLACK. IM BLACK U BLACK. THATS A HALF NICCA.
 6 years ago '08        #160
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,582 | Props total: 27824 27824
 Trolling said:
FL is swinging right now . If Obama wins FL call the election .
the election is already over since obama has Ohio
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
ashley graham killing it i'm sold yo!
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside F*ucking Black Guy
140 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
74 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 21
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
38 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 20
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 16
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
142 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 16
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
46 comments
21 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy