The Official NBA 2K13 MyPlayer Thread

most viewed right now
 127
Image(s) inside Diddy pens letter to Pusha and Kanye proclaiming "Daytona" a CLASSIC
33 comments
@hiphop
most viewed right now
 109
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
113 comments
@wild'ish
most viewed right now
 81
I will marry this woman for real.
60 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
13 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #381
smj_724 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,511 | Props total: 777 777
how the hell yall in the 80's already? Whats the quickest way to get my rating up
 6 years ago '04        #382
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$19,188 | Props total: 3864 3864
 smj_724 said:
how the hell yall in the 80's already? Whats the quickest way to get my rating up
purchase VC and spend it on attributes lol
 6 years ago '07        #383
dipset121 39 heat pts39
space
avatar space
space
$2,267 | Props total: 20 20
im a ovr 70 sg right now I'm starting on the blazers after like 15 games cuz wesley matthews broke his arm....sh*ts nice got deandre jordan and aldrige in the middle ak
 6 years ago '05        #384
PhI|0z0pH3r 72 heat pts72
space
avatar space
space
$15,376 | Props total: 3 3
Got traded to the Nets. Wanted my Bulls but this ain't a bad spot for me either. Taking over Bogans spot at SG. This team ain't too bad with Williams feeding me. Dropping like 30-40 a game. Might get these motherfu*kers their first real championship.
 6 years ago '11        #385
I KILL TREES 15 heat pts15
space
avatar space
space
$8,952 | Props total: 1118 1118
I been winning mad games for dirk and that fu*king nazi won't even follow me on twitter
 6 years ago '12        #386
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,053 | Props total: 1323 1323
Purposely got drafted by the Rockets (well the only interview I took seriously)

Now we got a dynasty in the making

Terrance Jones
Jeremy Lambe
Me
Royce White
Chaneler Parsons
Marcus Morris
Chink Lin
Kevin Martin


Come fly with us n*ggas
 6 years ago '12        #387
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,053 | Props total: 1323 1323
 chctynig2804 said:
purchase VC and spend it on attributes lol
I debated it but I felt like it would take away the fun..


I like MyPlayer bc you have to put in work to get good and gradually build your guy up..if I buy the VC points and get him built up early it will just be boring and nothing to work for

To each is own tho, I ain't mad.
 10-05-2012, 08:24 PM         #388
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DoMieD said:
Purposely got drafted by the Rockets (well the only interview I took seriously)

Now we got a dynasty in the making

Terrance Jones
Jeremy Lambe
Me
Royce White
Chaneler Parsons
Marcus Morris
Chink Lin
Kevin Martin


Come fly with us n*ggas
Just wait until lin starts playing like trash...shouldn't take long
 6 years ago '04        #389
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$19,188 | Props total: 3864 3864
 DoMieD said:
I debated it but I felt like it would take away the fun..


I like MyPlayer bc you have to put in work to get good and gradually build your guy up..if I buy the VC points and get him built up early it will just be boring and nothing to work for

To each is own tho, I ain't mad.
i like to build my guy up too. right now i'm sittin on the sidelines waitin on them to come out with a patch for the mycareer freeze because i cant get past the first game

in the meantime i'm just gettin VC from other game modes to use for myplayer
 10-05-2012, 09:10 PM         #390
Djrockstar12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Anyone know whats wrong with tha mycareer why ut freezes after the first game is it a 4gb xbox problem or is other n*ggas havin this prblem too


Btw 86 overall 5-sig skills bought that be k!llin wit my mans on that pick-up though
 6 years ago '04        #391
Socer38910 
space
avatar space
space
$2,865 | Props total: 80 80
 DoMieD said:
Purposely got drafted by the Rockets (well the only interview I took seriously)

Now we got a dynasty in the making

Terrance Jones
Jeremy Lambe
Me
Royce White
Chaneler Parsons
Marcus Morris
Chink Lin
Kevin Martin


Come fly with us n*ggas

Come on, you know Royce White don't fly
 6 years ago '06        #392
PG-13 126 heat pts126
space
avatar space
space
$31,930 | Props total: 9 9
How come myPlayer has skill points and not VC points?
 6 years ago '08        #393
GrownmanJ 21 heat pts21 OP
space
avatar space
space
$4,889 | Props total: 7 7
They got replay review on here!?

Had price bum a.ss on the blazers make a floater at the buzzer, then the refs talked it over in front of the monitor and then waived it off...
 6 years ago '04        #394
Socer38910 
space
avatar space
space
$2,865 | Props total: 80 80
 PG-13 said:
How come myPlayer has skill points and not VC points?
you started offline. you'll have to start all over in order to switch.
 6 years ago '11        #395
The One N Only 16 heat pts16
space
avatar space
space
$1,487 | Props total: 31 31
fu*k man this auto save bullsh*t is k!lling me

now i know how yall feel when you accidentally sim to the next key game
 6 years ago '06        #396
johnsontj 
space
avatar space
space
$294 | Props total: 0 0
Just won the nba finals my rookie yr 70 ovr pg but they got me at the 2 spot cuz I'm 6'7 but I saved all my VC for the whole season now I'm fista use all 10,110 on my attributes it's bout to go down my second yr....oh yea I am in the starting rotation and I won finals MVP on the Knicks over melo
 10-06-2012, 01:29 AM         #397
J-R 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 GrownmanJ said:
They got replay review on here!?

Had price bum a.ss on the blazers make a floater at the buzzer, then the refs talked it over in front of the monitor and then waived it off...
Had that on 2k12 but wtf I started an a.ssociation then loaded my player and it hit me that this is no loner Avaliable on the 2k server not I gotta use skill points !
 6 years ago '04        #398
Counterfeit215 9 heat pts
space
avatar space
space
$3,885 | Props total: 5 5
fu*king terrible they don't award a +1 in attributes for gold in Drills anymore
 6 years ago '11        #399
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2618 2618
My sh*t keep freezing after the first game what the fu*k
 6 years ago '06        #400
ohiostate7 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,123 | Props total: 442 442
Shots are hard as fu*k to make
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
61 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside Jas Prince got Cuban links for da feets
20 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 12
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
86 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
183 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
78 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
NBA Police release video of Milwaukee Buck Sterling Brown Arrest
192 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 6
Video inside What if The Documentary 2 Looked Like This!!!
78 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy