LeBron woke up at 5 am to answer questions on Twitter

most viewed right now
 118
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
47 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
160 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
Image(s) inside Nobody pulling out of Jesenia Echeverria :noahohno:
25 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 59
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
126 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '11        #41
X_WunderKind_X 909 heat pts909
space
avatar space
space
$42,180 | Props total: 17545 17545
The Lebron hate has got to stop. That sh*t weak now.
 5 years ago '11        #42
whothebestmc 98 heat pts98
space
avatar space
space
$19,554 | Props total: 9457 9457
 twentythree said:
awake at 5am? not after a good Saturday night full of liquor, weed, hoes, etc.
that's even more reason for you to still be up at 5 am..
 5 years ago '04        #43
Rashad69 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,170 | Props total: 2384 2384
why are there so many angry people in this thread
 5 years ago '11        #44
Da Truth23 91 heat pts91
space
avatar space
space
$5,064 | Props total: 2549 2549
n*gga know the deal with Florida State... one of the best defenses in college...
 5 years ago '05        #45
DanBootleg 210 heat pts210
space
avatar space
space
$18,772 | Props total: 8933 8933
 Kadillac87 said:
Someone photoshop this tweet to say How do you feel about SeaJaiye.

[pic - click to view]



Last edited by DanBootleg; 08-26-2012 at 07:56 PM..
 5 years ago '11        #46
X_WunderKind_X 909 heat pts909
space
avatar space
space
$42,180 | Props total: 17545 17545
 H-o-f-f-a said:

[pic - click to view]

Should have said Great for BX, but still
 5 years ago '10        #47
Nautilus O 18 heat pts18
space
avatar space
space
$15,147 | Props total: 8125 8125
 beantown said:
These suckers took the bait like a motherfu*ker. He really just runs game on people and has them believing he gives a fu*k...Mr "I'm just gonna go back to living my life and doing whatever I wanna do, and people still gotta wake up and live their life"...If that's not a tell-all statement, I don't know what is.
 The Bully said:
^^angry white boy who has to wake up at 7 A.M. to flip burgers tomorrow
 DEDOS said:
he really crushed your feelings, still havent got over that game 6 huh get over it you still have to wake up and go back to your life famo



'

[video - click to view]

 5 years ago '04        #48
RETURNOFTHEKING 9 heat pts
space
avatar space
space
$5,417 | Props total: 5192 5192
my top five is tupac, rakim, tech n9ne, eminem, and mos def
 5 years ago '11        #49
ShaquilleBrown 10 heat pts10
space
avatar space
space
$8,785 | Props total: 1346 1346
LeGod
 08-26-2012, 09:05 PM         #50
freakbucket  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 beantown said:
These suckers took the bait like a motherfu*ker. He really just runs game on people and has them believing he gives a fu*k...Mr "I'm just gonna go back to living my life and doing whatever I wanna do, and people still gotta wake up and live their life"...If that's not a tell-all statement, I don't know what is.

and that's the realest sh*t I ever heard him saying. That is what's going to happen, so n*ggas butt hurt about it? YOu're gonna say he can't score in the 4th, he's going to get paid, drive his luxury cars back to his big a.ss house and watch his kids. people are gonna tweet, comment, post, etc... and ....do whatever is they do.
 08-26-2012, 09:16 PM         #51
LudeyLu  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
This n*gga Lebron don't give a F**k bout nun of these n*ggas asking him questions, all he doin' is ensuring them sneakers keep flooding out malls & the $$$ keep rolling in
 5 years ago '04        #52
Prjhov03 
space
avatar space
space
$1,577 | Props total: 27 27
LeBron will be one of the greatest when it is all said and done! Get em Bron Bron
 5 years ago '05        #53
PhI|0z0pH3r 72 heat pts72
space
avatar space
space
$15,376 | Props total: 3 3
Dam that Space Jam 2 sounds dope right about now though. Kind of hard doing it though since ain't no real cartoon characters that big anymore. The Looney Tunes still around but not as big as they were back then. W.B. make it happen.
 5 years ago '07        #54
qaws23 11 heat pts11
space
avatar space
space
$768 | Props total: 185 185
 Gink said:
just shut the fu*k up tho. What the fu*k does him being white or not have anything to do with it? flipping burgers is better than what your moms does tho. She charged me $13 dollars last night to toss my salad while she beat my junk, until my man milk dripped down my coin purse and she ate it all up. shes really caring tho. Have fun kissing your mom before you go to school.
shutup f*ggot keep typing paragraphs with your broke a.ss
 08-26-2012, 11:44 PM         #55
Lo 546  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 H-o-f-f-a said:

[pic - click to view]

 5 years ago '05        #56
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,280 | Props total: 782 782
 Kadillac87 said:
Jordan aint tweetin no n*ggas
 H-o-f-f-a said:

[pic - click to view]

 5 years ago '04        #57
miamishank 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,917 | Props total: 1093 1093
 Kadillac87 said:
Jordan aint tweetin no n*ggas
All I could think of was Jordan tellin Chamillionaire "I aint takin pictures with no niggs!!"
 08-26-2012, 11:49 PM         #58
k3llz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 H-o-f-f-a said:

[pic - click to view]

 08-27-2012, 12:20 AM         #59
cheguevara  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Kadillac87 said:
That's the generic top 5 list everybody has
exactly.

that was a disappointing safe answer from bron.
 08-27-2012, 12:21 AM         #60
cheguevara  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 H-o-f-f-a said:

[pic - click to view]


[pic - click to view]























[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 104
Video inside My experience after record deal (warning)
252 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 52
Image(s) inside dannielledai
32 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
74 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
26 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Video inside Boxden member addressing PORC & trolling accusations
43 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
109 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 20
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
235 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside My Local Newscaster Has The Biggest Damn Head That I've Ever Seen *Pause
92 comments
18 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy