Meek Mill..... *Pause Yourself*

most viewed right now
 134
NFL Sunday Night Football: Dallas Cowboys Vs. Oakland Raiders Gameday Thread
849 comments
@sports
most viewed right now
 131
 NFL They Used A Piece Of Paper To Measure A First Down, Twitter Going Nuts
18 comments
@sports
most viewed right now
 111
Image(s) inside Israeli "lawyer" with a fatty :kobedatass:
34 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 83
Terry Crews says “they” are watching him :iseeyou2:
58 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #61
44wade 289 heat pts289
space
space
space
$24,184 | Props total: 11482 11482
I dont get why people calling Meek gay for doing a trick with Willow Smith on the back.

Whats gay about that?
 5 years ago '04        #62
ddubb21 
space
avatar space
space
$2,140 | Props total: 4 4
 azn_diplomat said:
sh*t reminds me of louie

 5 years ago '11        #63
kennyboy0707 11 heat pts11
space
avatar space
space
$2,129 | Props total: 64 64
"You ain't a ruff ryder, you on the back of the bike hugging on like one them broads"- Serius Jones
 08-18-2012, 10:07 AM         #64
Walkerboy86  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DontHateDaGreat said:
Once you get mad on social media you already lost. We know he's like that but still he should have just let it ride. Now twitter trolls are gonna keep going
Stating an opinion addressing someones comment doesnt necessarily mean ur mad. He cldve been calm n cool while typing that
 5 years ago '07        #65
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
 skillahmang said:
i forgot how gay chilling with your boys could be.

its all fun and games til someone pulls out a camera
 08-18-2012, 10:18 AM         #66
Walkerboy86  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Delbert Mengel said:
the fact his mates are wearing a wife beater and a shirt in what looks like a very expensive hotel is funnier to me.
Its a big boi suite in north carolina where most the rappers go to where n*ggas be walking around in beaters and shirts off too like fu*k it. That expensive sh*t dont matta to hood n*ggas bra
 5 years ago '06        #67
qnz raw pusha 19 heat pts19
space
avatar space
space
$2,928 | Props total: 391 391
these f*ggot philly niccaz




fucc philly .................NYC^^^^^^^^^
 08-18-2012, 10:25 AM         #68
the synthesis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
way too close
 5 years ago '04        #69
JoeyAvalanche 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,836 | Props total: 125 125

[pic - click to view]



"ay yo, come underwater and get a photo with me real quick my n*gga"


[pic - click to view]



rofl at this n*gga in the tank top. thinkin he foolin n*ggas with that gut
 5 years ago '06        #70
Special Edd 167 heat pts167
space
avatar space
space
$26,617 | Props total: 8925 8925
THINK THAT sh*t IS FUNNY.

ITS CALLED NOT FALLING OFF A fu*kING BIKE.

TAKING A PIC UNDER WATER WITH YA n*ggaS THATS DOPE..

MAN YALL GAY AS fu*k MEEK MILL MY n*gga ALREADY!

YALL pus*y WORD SON.
 5 years ago '09        #71
Toss 
space
space
space
$7,123 | Props total: 1657 1657
damn some of yall bx people are reaching man they do this sh*t all the time man. Yall never been to Baltimore and philly bike meets thats how they ride its not really gay you guys are just insecure with your s3xuality which is typical for this site. How is this gay they not fu*king or humping each other a lot of people do this sh*t man
 5 years ago '05        #72
HOLLA BACK 
space
avatar space
space
$1,645 | Props total: 437 437
He has a point tho. Everything is gay in this 24/7 internet geek era. He does his thing with the bikes so someone riding on the back of a 4 wheeler at that is normal for a n*gga like Meek.
 5 years ago '07        #73
RubbahBandMayn 6 heat pts
space
avatar space
space
$12,978 | Props total: 5904 5904
 kennyboy0707 said:
"You ain't a ruff ryder, you on the back of the bike hugging on like one them broads"- Serius Jones
 5 years ago '11        #74
BLUE$ 169 heat pts169
space
avatar space
space
$10,626 | Props total: 3022 3022
 Toss said:
damn some of yall bx people are reaching man they do this sh*t all the time man. Yall never been to Baltimore and philly bike meets thats how they ride its not really gay you guys are just insecure with your s3xuality which is typical for this site. How is this gay they not fu*king or humping each other a lot of people do this sh*t man
So thats how yall do in B More and philly?

 5 years ago '09        #75
DrizzyJT 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,912 | Props total: 66 66

[pic - click to view]

this thread
 5 years ago '08        #76
El_Maravilloso1 
space
avatar space
space
$3,347 | Props total: 408 408
 44wade said:
Meek Mill ‏@MeekMill
Y'all n*ggas that b on da Internet all day weirdos! Everything gay and everything wrong! Y'all n*ggas weirdos
meek runnin' round here
 08-18-2012, 01:37 PM         #77
ballislife  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 44wade said:

Meek Mill ‏@MeekMill
I fu*k bi*ches y'all dream of! And y'all living thru the send buttons
@ everyone ignoring this powerful post. n*gga came at all of boxden
 5 years ago '04        #78
cold_young_thug 40 heat pts40
space
avatar space
space
$9,613 | Props total: 1786 1786
 skillahmang said:
i forgot how gay chilling with your boys could be.

Word son? So you would...

1. Get on the back of a four wheeler with a male acquaintance, cuz we KNOW deese n*ggas aint best friends
2. Let him interlock fingers around your waist like a bi*ch would.
3. Smile like your having the time of your life with bowwow riding on your back.

Dem two grown a.ss men, deese is NOT two brothers when they were kids.

Dis wadnt even his GOOD friend, its fu*kin BOWWOW. like seriously?! he might as well had pharell behind him!


You n*ggas is fu*kin gay. No excuses


Last edited by cold_young_thug; 08-18-2012 at 02:16 PM..
 08-18-2012, 02:17 PM         #79
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cold_young_thug said:
Word son? So you would...

1. Get on the back of a four wheeler with a male acquaintance, cuz we KNOW deese n*ggas aint best friends
2. Let him interlock fingers around your waist like a bi*ch would.
3. Smile like your having the time of your life with bowwow riding on your back.

Dem two grown a.ss men, deese is NOT two brothers when they were kids.

Dis wadnt even his GOOD friend, its fu*kin BOWWOW. like seriously?! he might as well had pharell behind him!


You n*ggas is fu*kin gay. No excuses
 5 years ago '04        #80
ncwarrior24 10 heat pts10
space
avatar space
space
$1,800 | Props total: 1187 1187
Meek Mill does walk with a little bit of a switch tho

Quick flash of it at 3:03

[video - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
101 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Steph Kegels
128 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Kevin Hart X-mad card
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 23
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
60 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 16
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
71 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
When Popeyes runs out of chicken
91 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
181 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
101 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy