Dwight is going to the Lakers

most viewed right now
 105
NBA Bron and the Cavs been on they sh-t since ...
31 comments
@sports
most viewed right now
 76
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
86 comments
@wild'ish
most viewed right now
 68
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
137 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
yukmouth responded to gonzoe
21 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #481
44wade 289 heat pts289
space
space
space
$24,194 | Props total: 11489 11489
sh*tty a.ss trade, but congrats Laker fans.

Interesting season coming up.
 5 years ago '04        #482
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,247 | Props total: 4 4
 CosbySweater said:

[pic - click to view]



yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
 5 years ago '12        #483
CosbySweater 297 heat pts297
space
avatar space
space
$36,138 | Props total: 15853 15853
Your reign on top was short like leprachauns
 5 years ago '12        #484
AJtheGreat 26 heat pts26
space
avatar space
space
$20,836 | Props total: 1749 1749
Time for another 3-peat
[pic - click to view]





  322 - 133 STRK: 5 w in a row WIN PCT: 70% 16 (+1) 
  Career: | Aug 17: 324-169, Rank #8 | Aug 16: 588-322, Rank #18 | Aug 15: 1012-433, Rank #13 | Aug 14: 357-231, Rank #33 | Aug 13: 390-225, Rank #7 *
 5 years ago '05        #485
Hold That 103 heat pts103
space
avatar space
space
$36,747 | Props total: 12596 12596
If LeBron beats Kobe with the lineup he's feilding, LeBron will surpass Kobe on the all time list..


Aint no way you fail once with Malone/SHAQ/Gary Payton and then fail with Gasol/Howard and Nash.. he just can't... Can he?
 5 years ago '12        #486
DontHateDaGreat 10 heat pts10
space
avatar space
space
$12,358 | Props total: 2100 2100
I forgot ray allen with busted ankles and lewis who has been garbage without his steroids is the key to the dynasty
 5 years ago '10        #487
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
 44wade said:
Yeah, Heat in 6.

Real ugly.

Wade is better than Kobe. Let it go.

Lebron well is better than everyone.

Bosh will eat Gasol.

Rio, will D up 40 yr old Nash

Howard gonna eat.

You do know, that Miami has excellent perimeter D. Them entry passes aint so easy.
dont tell these n*ggas nothing. they have no shooters

Pau is a shell of himself he cant even shoot anymore
 08-09-2012, 10:58 PM         #488
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 maxnn said:
@itsaveryjohnson
I'm honestly wondering what drugs the Magic GM is on??? The lakers keep Pau Gasol?! And the magic get a bunch of scrubs and draft picks.?
Avery with the Shots Fired...
 5 years ago '12        #489
cubes 4 heat pts
space
avatar space
space
$12,589 | Props total: 6049 6049
 CosbySweater said:

[pic - click to view]

X10000000000000000000000000000
 5 years ago '07        #490
KeepinItTrill 30 heat pts30
space
avatar space
space
$49,271 | Props total: 15132 15132
 Gottagat said:
dont tell these n*ggas nothing. they have no shooters

Pau is a shell of himself he cant even shoot anymore
you do know what Nash is gonna do for Pau's offensive game right?
 5 years ago '12        #491
44wade 289 heat pts289
space
space
space
$24,194 | Props total: 11489 11489
 DontHateDaGreat said:
FOH the same wade your entire fanbase was bashing and saying his knee was gone? He isn't better...both are on the decline so i see it equal

Chalmers is NOT gonna stop nash from being productive on offense and he's one of the best passers in the league. He'll make Howard and gasol better on offense to rip apart your frontcourt.

Gasol and bosh is a wash at best for you guys with nash feeding him

Howard eats and is better than your frontcourt

Lebron is the biggest advantage you have

See you in the finals

Yeah, we gonna see you, maybe. We gonna be there, yall gotta get past OKC.

SMH at Wade on the decline.
 5 years ago '12        #492
DontHateDaGreat 10 heat pts10
space
avatar space
space
$12,358 | Props total: 2100 2100
 Hold That said:
If LeBron beats Kobe with the lineup he's feilding, LeBron will surpass Kobe on the all time list..


Aint no way you fail once with Malone/SHAQ/Gary Payton and then fail with Gasol/Howard and Nash.. he just can't... Can he?
payton and malone were past their prime. sh*t kobe and nash are too so it'll be bigger when they win
 5 years ago '04        #493
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,418 | Props total: 3481 3481
 CosbySweater said:

[pic - click to view]

 5 years ago '04        #494
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,247 | Props total: 4 4
They just gotta stay healthy man, the Dethrone the Heats campaign starts now!
 5 years ago '12        #495
AJtheGreat 26 heat pts26
space
avatar space
space
$20,836 | Props total: 1749 1749
 DontHateDaGreat said:
payton and malone were past their prime. sh*t kobe and nash are too so it'll be bigger when they win
And Mailman got hurt




  322 - 133 STRK: 5 w in a row WIN PCT: 70% 16 (+1) 
  Career: | Aug 17: 324-169, Rank #8 | Aug 16: 588-322, Rank #18 | Aug 15: 1012-433, Rank #13 | Aug 14: 357-231, Rank #33 | Aug 13: 390-225, Rank #7 *
 5 years ago '05        #496
Hold That 103 heat pts103
space
avatar space
space
$36,747 | Props total: 12596 12596
 Cheeze said:
If saying > or < or = were as easy as actually playing the games
Disregarding the greater than equal than sign, the Lakers pieces fit so much better than the Heats, AND they are more talented..


Nash and Howard on pick and rolls


Kobe on drive and kick outs to the greatest shooting PG of all time in Nash..

MWP doing the dirty work, hustling, tip ins, defense,

Gasol pick and pop and sick interior passing to Dwight who's a better finisher than Bynum..


n*gga chill, this sh*t is fu*ked up for the league, INCLUDING Miami.


Mike Brown has the ammo now to bench KObe when he get out of line and STILL win the game with Nash and Dwight..

What Kobe gonna do? Pout? Laker nation wont give a fu*k about Kobe's pouting when they racking up the W's.. Kobe aint got no choice but to fall in line.


And Dwight howards DEFENSE ALONE..

They got 2 7 footers in the fu*kin paint, and one of them just so happens to be the best defensive player in the league.. Bynum isn't half the defender Dwight is.


Last edited by Hold That; 08-09-2012 at 11:05 PM..
 5 years ago '05        #497
Young OG 164 heat pts164
space
avatar space
space
$18,248 | Props total: 13768 13768
 JamcnPrettyboy said:
Meh, we'll find out in the AM

[pic - click to view]

 5 years ago '12        #498
DontHateDaGreat 10 heat pts10
space
avatar space
space
$12,358 | Props total: 2100 2100
 44wade said:
Yeah, we gonna see you, maybe. We gonna be there, yall gotta get past OKC.

SMH at Wade on the decline.
So wade now is as good as he was when he was on "one and done" status after shaq? your fanbase wasn't mad at him saying he was done?

Lakers improved at pg (makes scoring easier for kobe, gasol, and howard)
Lakers have people who can shoot (nash, jamison)
Lakers have someone who can pass and not give up turnovers

Lakers fixed each problem that caused them to lose to okc. Okc hasn't improved and might lose harden or ibaka or amnesty perkins (as one of their fans suggested) which means their frontcourt gets weaker. Jumpshooting stickman is finshed
 5 years ago '10        #499
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
 KeepinItTrill said:
you do know what Nash is gonna do for Pau's offensive game right?
set him up for open jumpers? in which he will miss..that n*gga is garbage now

Dwight owns that paint now Pau is not a good fit. not even hating
 5 years ago '04        #500
MosDefinition 19 heat pts19
space
avatar space
space
$25,087 | Props total: 4432 4432
 iNsane said:
Heat fans getting a defensive and uptight

Where's your confidence from last season?

Get ready to defend your title, Lakers coming for that trophy
la needs to worry about getting past durants squad before the heat
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
Image(s) inside trust a big butt and smile
39 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
38 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 51
Video inside So Maliah blessed us this morning
76 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Damn!! Is all I can say
89 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
194 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
65 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
vida guerra
84 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
NBA Blew $100 million and STILL eating good
86 comments
21 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy