Drake's posts on a Forum 2007-2008

most viewed right now
 958
audio inside Drake - Duppy Freestyle
424 comments
@hiphop
most viewed right now
 210
RIP Terrence Thornton AKA Pusha L "May 13, 1977- May 25th 2018"
51 comments
@hiphop
most viewed right now
 87
Video inside Donald Glover aka CHILDISH GAMBINO: INDUSTRY PLANT EXPOSED!
49 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Video inside 5 Highest paying jobs with little to no school
13 comments
@misc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '12        #121
FrescoB 56 heat pts56
space
avatar space
space
$11,237 | Props total: 27884 27884
she wanted to smash and he said nah not tonight just gimme the Omarion and lemme bounce.
Breh
 4 years ago '13        #122
Lucky Lucas 47 heat pts47
space
space
space
$15,565 | Props total: 6081 6081
Littles was my homie from All hiphop we used to clown on drake all the time about that degrassi sh*t



























we lost
 4 years ago '12        #123
hou12 
space
avatar space
space
$6,745 | Props total: 1030 1030
 SOD RG said:
Y'all would really be surprised at who on here
BX is a really big place
 4 years ago '04        #124
AER987 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,295 | Props total: 340 340
 SOD RG said:
Y'all would really be surprised at who on here
 4 years ago '12        #125
KXLLMONGER 25 heat pts25
space
avatar space
space
$32,284 | Props total: 13709 13709
 Drich1998 said:
This is not meant to come off as being a d!ck, but drop a track on here if you're that good. I'm always up to hear a new artist with REAL talent. I see people talk like they gonna make it but never hear anything from them. You got a throwaway you can give to the bx public?


My n*gga, you n*gga to get up on BX's own. And listen to this sh*t While You Wait to see when he finally gets on

 4 years ago '09        #126
Final Boss 184 heat pts184
space
avatar space
space
$7,198 | Props total: 406 406
 BlackBreesus said:
damn littles lost
damn i just noticed you bumped this on 11th august 2013 and same date 2014
 4 years ago '14        #127
Satania 87 heat pts87
space
avatar space
space
$20,859 | Props total: 12285 12285
Hahaha Drake was on sh*t.
 4 years ago '11        #128
Golden Flamez 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,098 | Props total: 354 354
Would be so sh*tty to be the guy who always argued with drake and was his forum nemesis and now looking at how big he is present day while sitting on ya couch watching....just knowing he a star and you aint sh*t in the grand scheme of things
 4 years ago '12        #129
BangEm904 38 heat pts38
space
avatar space
space
$6,246 | Props total: 8437 8437
 BlackBreesus said:
yo this n*gga here
 BlackBreesus said:
damn littles lost
 Final Boss said:
damn i just noticed you bumped this on 11th august 2013 and same date 2014

 4 years ago '09        #130
Final Boss 184 heat pts184
space
avatar space
space
$7,198 | Props total: 406 406
 BangEm904 said:
either this drake or this some occult horroscope sh*t
 4 years ago '09        #131
jodyham 8 heat pts
space
space
space
$1,117 | Props total: 19 19
 SOD RG said:
Y'all would really be surprised at who on here
So you really are soulja boy . You can hit up Dre at for serious beat inquires if you really want a beat.

He's with cash money so why don't you try to get a hook up
 4 years ago '05        #132
ice wolf 522 heat pts522
space
avatar space
space
$9,459 | Props total: 6086 6086
Drizzy the new generation GOAT is mad funny. That Richard Simmons post >>>>
 4 years ago '11        #133
DesolateOne 32 heat pts32
space
avatar space
space
$3,780 | Props total: 66 66
These Drake Stans k!ll me. The softest pop rap sh*t out and steady clinging to that boy's nuts. Rap lost.
 4 years ago '10        #134
SteezDoesIt 
space
avatar space
space
$431 | Props total: 23 23
 SOD RG said:
Y'all would really be surprised at who on here
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
50 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
102 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
I will marry this woman for real.
115 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
47 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside She Paints ...
60 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
SC Football legend Ronaldinho to marry two women at the same time
60 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 11
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
53 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 9
Video inside NBA YoungBoy Hitta Whippin that Draco like John Wick
43 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy