2 Chainz-Based On A T.R.U. Story(Album Discussion Thread)

most viewed right now
 91
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 64
Video inside Stalley Reveals That He Used To Babysit Trippie Redd
12 comments
@hiphop
most viewed right now
 50
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
50 comments
@wild'ish
most viewed right now
 49
NBA SI 'POST COMBINE' 2018 NBA Mock Draft
27 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #321
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 Walkerboy86 said:
Sorry my reading skills doesnt meet ur requirements bra
i accept your apology
 6 years ago '05        #322
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 Walkerboy86 said:
My point exactly. n*ggas reading reviews on the album and ya mans coming in talkn ab sh*t nb cares about
yall is plural , meaning more than one
 08-09-2012, 12:00 PM         #323
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dee352 said:
LOL@ this argument
sh*t is hilarious to me.

Reminds me of my boi iverson in that press conference about practice, only in my case its a n*gga coming at me about the lamest sh*t such as how i feel ab someone elses opinion on music
 6 years ago '05        #324
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 Walkerboy86 said:
sh*t is hilarious to me.

Reminds me of my boi iverson in that press conference about practice, only in my case its a n*gga coming at me about the lamest sh*t such as how i feel ab someone elses opinion on music
to walkerboy this is the definition of "to each his own"

gotta love clown n*ggas
 08-09-2012, 12:03 PM         #325
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StateProperty88 said:
yall is plural , meaning more than one
Bra i hope u not black. U too corny to be the same race as me. Might just be that office work getting to ya
 6 years ago '05        #326
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 Walkerboy86 said:
Bra i hope u not black. U too corny to be the same race as me. Might just be that office work getting to ya
i hope you're not black, i need my race to be doing more than be in their mom's basement making wack beats
 08-09-2012, 12:07 PM         #327
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StateProperty88 said:
to walkerboy this is the definition of "to each his own"

gotta love clown n*ggas
fu*k it im on my 8mile eminem sh*t. Ima clown n*gga, i make whack beats, im illiterate, im broke as fu*k, idk the definition for "to each his own".

 6 years ago '04        #328
Tastemaker331 51 heat pts51
space
avatar space
space
$39,971 | Props total: 12523 12523
 D-Clutch said:
Pretty good production, this man is fu*king terrible on the mic though To the point it's starting to annoy me.. waste of good beats.
my n*gga Clutch
 08-09-2012, 12:10 PM         #329
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StateProperty88 said:
i hope you're not black, i need my race to be doing more than be in their mom's basement making wack beats
Damn, now i stay in my moms basement

If that pic in my avatar looks like a basement to u then it must be a hell of a nice one

Please dont be a representative of my race bra
 6 years ago '05        #330
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 Walkerboy86 said:
Damn, now i stay in my moms basement

If that pic in my avatar looks like a basement to u then it must be a hell of a nice one

Please dont be a representative of my race bra
its not your race "bra"

yeah that jordan jersey on the bed shows your place is hella nice
 6 years ago '04        #331
justinjones 310 heat pts310
space
avatar space
space
$50,657 | Props total: 9618 9618
i really don't know wtf y'all are arguing about anymore
 08-09-2012, 12:16 PM         #332
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StateProperty88 said:
its not your race "bra"

yeah that jordan jersey on the bed shows your place is hella nice
It was fun but i Cant keep feeding a troll bra. have a nice, entertaining day.
 08-09-2012, 12:17 PM         #333
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 justinjones said:
i really don't know wtf y'all are arguing about anymore
if u cant tell that dude is trollin idk what to tell u.
 6 years ago '05        #334
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 Walkerboy86 said:
if u cant tell that dude is trollin idk what to tell u.
to be honest...its really this simple, i just felt like trollin
 08-09-2012, 12:19 PM         #335
JayDee11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn. I was actually holding off on listening with the intent of just buying it next week. Good thing my plan changed. 2 chainz my guy despite knowing duke is mediocre on the mic. This album, however, is terrible and takes his lack of lyrical ability to a new low. Its like duke freestyled most of this damn album. Production is on point, but his spitting, the song structure and the overall feel is terrible. No way in hell I'm buying this nonsense. Thank God GFID delivered.
 08-09-2012, 12:22 PM         #336
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StateProperty88 said:
to be honest...its really this simple, i just felt like trollin
oh u aint have to tell me. It was obvious once u said u at yo boring a.ss office job bra. My girl cant stand it. Said that most the men there are undercover gays
 6 years ago '05        #337
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 Walkerboy86 said:
oh u aint have to tell me. It was obvious once u said u at yo boring a.ss office job bra. My girl cant stand it. Said that most the men there are undercover gays
i didnt say i had a boring a.ss job i said doctors are boring to interview, still having that reading problem huh?
 6 years ago '04        #338
DSOM 38 heat pts38
space
avatar space
space
$18,341 | Props total: 449 449
Sooooooo whats everybody's favorite song on the CD so far?
 6 years ago '05        #339
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$40,598 | Props total: 10617 10617
 DSOM said:
Sooooooo whats everybody's favorite song on the CD so far?
she got her period...i said YUCK
 08-09-2012, 12:32 PM         #340
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StateProperty88 said:
i didnt say i had a boring a.ss job i said doctors are boring to interview, still having that reading problem huh?
Na still puttin my own spin on things is what i call it. It has to be boring if ur on here instead of focusing on work bra. I remember i used to be like that b4 i said fu*k a 9-5 and got on my independent production sh*t. Goin real good now, sitting in my hotel room making n selling "whack a.ss beats", while getting a good laugh out of imposters on boxden
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Image(s) inside Mother of Three
76 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
69 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
94 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Video inside So while I was high. (still am...) I discovered a game called Gravity R..
26 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 9
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
110 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Nissan GTR with 3300HP
6 comments
1 day ago
@rides
most viewed right now
 6
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
107 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy