Rick Ross ĎGod Forgives I Donítí First Week Projections

most viewed right now
 62
Drake- Iím Upset
304 comments
@hiphop
most viewed right now
 46
NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
100 comments
@sports
most viewed right now
 35
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
137 comments
@hiphop
most viewed right now
 32
Who wrote the Duppy freestyle?
151 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #41
Stupid Fresh 188 heat pts188
space
avatar space
space
$25,171 | Props total: 7307 7307
Decent numbers but way off from the 400+ thread

Anybody with a lick of sense knew no damn Rick Ross doin numbers like that
 08-01-2012, 01:53 PM         #42
Graftedgenes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Killa said:
TM103 sold 700K to date. That's in seven months. Teflon Don.. Two years.. 725K.


You lost.
I didn't lose or win, I'm not even in the competition with those artists, I'm just stating facts.

I guess you could feel good about who sold faster instead of who sold the most if that's how you entertain yourself.


I'm proud that both my brothers are doing well in their careers and I hope they have a lot of future success.
 6 years ago '12        #43
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
 kiddrocay said:
:lol@ the mmg cult bragging about ross being ahead only by 100K
whats bragging?

dude said TM103 outsold TD.

which is not true is it?

and it never will.

Its like if Im older than you, you aint never gonna be older than me.

Tm103 fell of the charts already.
 6 years ago '11        #44
DRAGONFLY JONES 132 heat pts132
space
avatar space
space
$9,330 | Props total: 4399 4399
 Killa said:
TM103 sold 700K to date. That's in seven months. Teflon Don.. Two years.. 725K.


You lost.
i was about to say how n*ggas comparing sales from an old ross album to jezzy's newest album

u can only compare TM103 to GFID as far as sales there the most recent of the 2



..but damn n*ggas shoulda knew that 450k sht was some bullsht


Last edited by DRAGONFLY JONES; 08-01-2012 at 01:57 PM..
 08-01-2012, 01:56 PM         #45
J-Dogg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ross won't ever break that 800K ceiling, it's not his fault, he just doesn't have that kind of music.......his one chance is if Diced Pineapples takes off on Top 40 stations. Jeezy used to have that special ability to create 'hood anthems with crossover appeal (And Then What, Soul Survivor, Go Getta, Put On), but on this album, he couldn't get that elusive radio smash......I honestly thought Leave You Alone was going to be that one, but audiences felt differently
 6 years ago '10        #46
kiddrocay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$21,214 | Props total: 11199 11199
 44wade said:
whats bragging?

dude said TM103 outsold TD.

which is not true is it?

and it never will.

Its like if Im older than you, you aint never gonna be older than me.

Tm103 fell of the charts already.
2 years to an album that hasnt even been out a whole year, your dreaming brah

matter fact for the album to even sale like that, there is no way in hell you should bragging about td being ahead only by 100k, cmon son
 6 years ago '12        #47
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
 kiddrocay said:
2 years to an album that hasnt even been out a whole year, your dreaming brah

matter fact for the album to even sale like that, there is no way in hell you should bragging about td being ahead only by 100k, cmon son
you suck, we win we win we win - bragging.

Hey TD has outsold TM103 to date, and sales of both have slowed to a crawl, so its safe to a.ssume TM103 will not catch TD - not bragging.
 6 years ago '10        #48
kiddrocay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$21,214 | Props total: 11199 11199
 44wade said:
you suck, we win we win we win - bragging.

Hey TD has outsold TM103 to date, and sales of both have slowed to a crawl, so its safe to a.ssume TM103 will not catch TD - not bragging.
maybe we should bring this back up after 2 years to see, jeezy doesnt do gold but it doesnt look like hes gonna reach plat this time but I bet it will outsell TD soon
 6 years ago '12        #49
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
 kiddrocay said:
maybe we should bring this back up after 2 years to see, jeezy doesnt do gold but it doesnt look like hes gonna reach plat this time but I bet it will outsell TD soon
dont see your logic, apparently Jeezy is gonna somehow sell 100k more records of a CD that fell out of the top 200, while TD sells absolutely not one more copy.

Okay see you in a couple years, God Willing.
 6 years ago '10        #50
kiddrocay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$21,214 | Props total: 11199 11199
 44wade said:
dont see your logic, apparently Jeezy is gonna somehow sell 100k more records of a CD that fell out of the top 200, while TD sells absolutely not one more copy.

Okay see you in a couple years, God Willing.
did I say TD wasnt gonna sell not one copy or was that an a.ssumption of yours

the thing you dont see is that you are comparing an album that has been out for 2 years to reach those numbers while one has been out for several months and already is 100k behind it, and you are saying you dont see my logic? lol
 6 years ago '12        #51
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
 AuthenticMade said:
Why are you even bringing up TD in the first place. Lets talk about Jeezys current Lp, and Ross's current Lp
did not bring it up.

forgot who did, but no sir not me.

I had no doubt in my mind that GFID would outsell TM103, but that looks shaky now.

I knew when Bieber only did 347k sh*t was fu*ked up this year, but didnt see Ross going below 250k at all.
 6 years ago '10        #52
kiddrocay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$21,214 | Props total: 11199 11199
 AuthenticMade said:
Why are you even bringing up TD in the first place. Lets talk about Jeezys current Lp, and Ross's current Lp
its the ross stans brah

soon as GFID doesnt do those numbers they expect and hope for they are gonna be talking about how sells dont matter

they are so backwards and fickle
 08-01-2012, 02:14 PM         #53
Graftedgenes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 44wade said:
dont see your logic, apparently Jeezy is gonna somehow sell 100k more records of a CD that fell out of the top 200, while TD sells absolutely not one more copy.

Okay see you in a couple years, God Willing.
I don't think it's about logic as much as its about attention-trolls trying to downplay the next mans achievements to compensate for their own lack of achievements and get an opportunity to E-chat with you.


LOL, I just enjoy seeing them foam at the mouth and turn red in the face while they attempt to compare sales that ain't even came out yet LOL, they like little puppets.


Last edited by Graftedgenes; 08-01-2012 at 02:16 PM..
 6 years ago '12        #54
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
 kiddrocay said:
did I say TD wasnt gonna sell not one copy or was that an a.ssumption of yours

the thing you dont see is that you are comparing an album that has been out for 2 years to reach those numbers while one has been out for several months and already is 100k behind it, and you are saying you dont see my logic? lol
not sure you get it.

They are both done selling. TD is not gonna sell too much more, and neither is TM103.

They are done.

Jeezy is not even selling 2,000 a week, dont know how much less but he is not in top 200 albums, he is done selling.
 6 years ago '04        #55
Real 2 heat pts
space
avatar space
space
$392 | Props total: 0 0
These crazy a.ss Ross fans just lost bad. It's only making it worse with these irrelevant arguments/excuses.
 6 years ago '12        #56
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
I swear all some remedial motherfu*kers.

Reading is fundamental.

Nobody is arguing, nobody is bragging, nobody is making excuses.

One dum dum cant understand math, Im trying to help the little homey but he is having trouble with basic skills, which I see is a problem for most of yall.

Anyhow, yes, 220k is a loss IMO, didnt see less than 250k, and I thought 350k at one point.

and no Im not.
 6 years ago '10        #57
kiddrocay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$21,214 | Props total: 11199 11199
lol to put what that guy said unsugar-coated "omg hes in another mmg thread, man I hate this guy so let me make up some bull ish to capture his attention to sway him for staying on topic. man I am just emotional and dont know how to handle criticism for ross"

someone tell me why that certain member acts like the fort for ross's self-esteem like ross has 2 fu*ks to give about what I say about him and then claims hes not a stan, man what a delusional fu*k

 44wade said:
not sure you get it.

They are both done selling. TD is not gonna sell too much more, and neither is TM103@ t

They are done.

Jeezy is not even selling 2,000 a week, dont know how much less but he is not in top 200 albums, he is done selling.
oh I get it, how about you pull up the weekly sales chart

also lol@ calling me a dum dum

you are a stan in hope that an album that hasnt been out for a whole year doesnt catch an album thats been out for 2 years

you yourself is the one claiming that it wont catch it


Last edited by kiddrocay; 08-01-2012 at 02:22 PM..
 6 years ago '12        #58
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
 kiddrocay said:
lol to put what that guy said unsugar-coated "omg hes in another mmg thread, man I hate this guy so let me make up some bull ish to capture his attention to sway him for staying on topic. man I am just emotional and dont know how to handle criticism for ross"

someone tell me why that certain member acts like the fort for ross's self-esteem like ross has 2 fu*ks to give about what I say about him and then claims hes not a stan, man what a delusional fu*k



oh I get it, how about you pull up the weekly sales chart

also lol@ calling me a dum dum

you are a stan in hope that an album that hasnt been out for a whole year doesnt catch an album thats been out for 2 years

you yourself is the one claiming that it wont catch it
arent you a fan of lupe fiasco and sh*t, you spose to be smart dude. Kick and push that brain.




Hip Hop Album Sales: The Week Ending 7/29/2012
#2. Nas - Life Is Good - 45,000 (194,000)

#8. Frank Ocean - Channel Orange - 33,000 (218,000)

#14. Maybach Music Group Presents... - Self Made, Volume 2 - 18,000 (190,000)

#31. Nicki Minaj - Pink Friday 2: Roman Reloaded - 9,900 (598,000)

#38. Flo Rida - Wild Ones - 7,700 (60,000)

#90. Kokane - Dr. Kokastein (Hosted By DJ a.ssassin) - 4,200 (8,100)

#101. 8Ball - Life's Quest - 3,800 (3,800)

#135. Waka Flocka Flame - Triple F Life: Fans, Friends & Family - 2,900 (73,000)

#157. Kokane - The Legend Continues - 2,600 (6,500)

#171. Aesop Rock - Skelethon - 2,400 (20,000)
 6 years ago '10        #59
kiddrocay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$21,214 | Props total: 11199 11199
 44wade said:
Hip Hop Album Sales: The Week Ending 7/29/2012
#2. Nas - Life Is Good - 45,000 (194,000)

#8. Frank Ocean - Channel Orange - 33,000 (218,000)

#14. Maybach Music Group Presents... - Self Made, Volume 2 - 18,000 (190,000)

#31. Nicki Minaj - Pink Friday 2: Roman Reloaded - 9,900 (598,000)

#38. Flo Rida - Wild Ones - 7,700 (60,000)

#90. Kokane - Dr. Kokastein (Hosted By DJ a.ssassin) - 4,200 (8,100)

#101. 8Ball - Life's Quest - 3,800 (3,800)

#135. Waka Flocka Flame - Triple F Life: Fans, Friends & Family - 2,900 (73,000)

#157. Kokane - The Legend Continues - 2,600 (6,500)

#171. Aesop Rock - Skelethon - 2,400 (20,000)
yikes you may be right

damn jeezy, looks like you may have to settle for gold this time


Last edited by kiddrocay; 08-01-2012 at 02:25 PM..
 6 years ago '12        #60
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14226 14226
 kiddrocay said:
yikes you may be right

damn jeezy, looks like you may have to settle for gold this time

ha, bet that. Respect homey.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
89 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 18
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
#bigbreasttwitter
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside May 25 - Why Are Californiaís Legal Marijuana Sales So Low?
122 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Article inside He bought a woman drinks. She left him at bar ó he broke into her hom..
53 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 6
NBA Jaylen Brown just STEPPED to LEbron James :mjdamn:
20 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
47 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1354 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy