Air Jordan 11 "Bred" 2012 Retro - First Look

most viewed right now
 206
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
131 comments
@sports
most viewed right now
 127
Akademiks low-key proved he lurks here
33 comments
@hiphop
most viewed right now
 108
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
55 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Image(s) inside Suavementeee Besameee
18 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #21
Icee 33 heat pts33
space
avatar space
space
$11,711 | Props total: 5703 5703
Pass..backwards jumpman..patent leather cut horrid. they look fake just like all the other 11 retros lol yall getting r*peD by NIKE
 5 years ago '06        #22
RAZAH CUTS 5835 heat pts5835
space
avatar space
space
$54,036 | Props total: 18797 18797
ahhhhh man.....
 5 years ago '11        #23
WilsonThaSavior 
space
avatar space
space
$1,652 | Props total: 1598 1598
 5 years ago '06        #24
Johnny Tapwater 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,539 | Props total: 2660 2660
want...
 5 years ago '06        #25
jj01 
space
avatar space
space
$44,936 | Props total: 4619 4619
getting these sh*ts a few weeks early, not taking any chances even trying to cop on rls morning.
 5 years ago '11        #26
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2617 2617
Y'all thought the concords was bad lives will be lost in December
 5 years ago '11        #27
tharealjumpman 5 heat pts
space
avatar space
space
$552 | Props total: 212 212
I had a pair as a kid that I wore the hell out of, and I have my CDP pair still in pristine condition. I'll try to cop, but won't be too upset if I don't get them. Definitely more excited about the bred XIIIs next year than these.
 5 years ago '06        #28
Game375 48 heat pts48
space
avatar space
space
$13,522 | Props total: 949 949
Bang x11
 07-23-2012, 11:55 PM         #29
titusfuk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i wanna cop a fresh pair
 5 years ago '11        #30
Optimus Primal 10 heat pts10
space
avatar space
space
$570 | Props total: 159 159
wanna get a pair bad, but it's gonna be hard getting my hands on a pair.
 5 years ago '10        #31
Intoxicated 123 heat pts123
space
avatar space
space
$2,344 | Props total: 166 166
wont be long until the factory rejects/fakes start popping up for early release like they did for the concords

be careful with your preorders..
 07-24-2012, 08:29 AM         #32
mk88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Intoxicated said:
wont be long until the factory rejects/fakes start popping up for early release like they did for the concords

be careful with your preorders..
yup, beware yo



basically word is, this site is slamdunkspace renamed this year becaus their site got shut down last year for selling fakes.
 5 years ago '05        #33
Hold That 103 heat pts103
space
avatar space
space
$36,732 | Props total: 12532 12532
I don't normally go and get Jordans, but I WILL be getting these.. My favorite shoe out his collection..
 5 years ago '04        #34
Hood_Rich 7 heat pts
space
avatar space
space
$15,686 | Props total: 433 433
I still have my original pair, still fresh.....
 5 years ago '09        #35
Vincent_Chase 27 heat pts27
space
avatar space
space
$10,821 | Props total: 720 720

[pic - click to view]

put 'em in the bag now
 5 years ago '10        #36
Intoxicated 123 heat pts123
space
avatar space
space
$2,344 | Props total: 166 166
 mk88 said:
yup, beware yo



basically word is, this site is slamdunkspace renamed this year becaus their site got shut down last year for selling fakes.
yeah, that is jay's(previous owner of SDS) new site..
i personally received a fu*ked up 100% fake pair from him from his first batch of "concords" last year..
i was one of the original NT/SC members that helped prove these guys were selling some suspect black market kicks..
it was a major pain in the a.ss for him to refund me my money, which i was lucky to even get back..

like I said, absolutely beware of these bogus overseas pre-order sites that keep popping every couple months with new names.
 07-24-2012, 12:25 PM         #37
mk88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Intoxicated said:
yeah, that is jay's(previous owner of SDS) new site..
i personally received a fu*ked up 100% fake pair from him from his first batch of "concords" last year..
i was one of the original NT/SC members that helped prove these guys were selling some suspect black market kicks..
it was a major pain in the a.ss for him to refund me my money, which i was lucky to even get back..

like I said, absolutely beware of these bogus overseas pre-order sites that keep popping every couple months with new names.
chuuch
 5 years ago '11        #38
Sandor Clegane 68 heat pts68
space
avatar space
space
$9,255 | Props total: 3738 3738
saw someone wearing fake versions of these today
 5 years ago '05        #39
DrDeath 17 heat pts17
space
avatar space
space
$4,339 | Props total: 3137 3137
Backwards jumpman? How we gonna allow this sh*t? I had to take mine out just now to double check.
 5 years ago '08        #40
JBoi301 
space
space
space
$1,383 | Props total: 4 4
These r my favorite Js. It's going to be a blood bath this come Christmas
Home      
  
 

 






most viewed right now
 68
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
31 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Video inside My experience after record deal (warning)
282 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 44
Is Harlem World a Classic?
141 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 34
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
72 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
52 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 24
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
44 comments
23 hours ago
@games
most viewed right now
 16
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
18 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy