Jul 13 - Miamians Have the Most $ex in America, According to Trojan Condom Survey

most viewed right now
 128
Migos clown Joe Budden to oblivion
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 111
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
43 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 102
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
177 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
91 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #81
SpazzOut 63 heat pts63
space
avatar space
space
$3,576 | Props total: 1658 1658
 nando said:
n*gga please.... You gon compare these Cali girls
[pic - click to view]



To These bi*ches in the MIA....
[pic - click to view]

 5 years ago '10        #82
SpazzOut 63 heat pts63
space
avatar space
space
$3,576 | Props total: 1658 1658
Who's the chick in the far righ tin the red thong?
 07-15-2012, 05:29 PM         #83
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
They're just trying to sell condoms, this is what they said a few days ago:

New Yorkers have s3x 156 times a year on average, five times more than the national average, according to the study by condom brand Trojan.

The online poll asked 1,000 people in 10 major cities to complete a survey about their s3xual habits.

The question is: What city get the less pus*y?


Last edited by Sam Rothstein; 07-15-2012 at 05:31 PM..
 5 years ago '05        #84
Philly B 41 heat pts41
space
avatar space
space
$5,570 | Props total: 38 38
Just busted a nut we fu*k like rabbits in Connecticut put ya lighters up we out
 5 years ago '11        #85
ShaquilleBrown 10 heat pts10
space
avatar space
space
$8,785 | Props total: 1346 1346
 nando said:
Yeah so FL stay taking Ls because you boxden d!ckheads from NEW YORK say soo right?...

GTFOH

Remember everyone from NY comes to live in Florida. WTF goes from Florida to live in NY???
 5 years ago '11        #86
GangGreen227 42 heat pts42
space
avatar space
space
$2,822 | Props total: 128 128
cant complain on the bi*ches out here b...but wtf is up with kendall pus*y population out there is bananas son lol
 5 years ago '08        #87
RustyLorcin 11 heat pts11
space
space
space
$3,456 | Props total: 587 587
 Sam Rothstein said:
Like I said, don't let the statistics fool you, you have to compare population size, living expenses, Just because you are making more that doesn't mean you are saving more.

Plus Detroit and Chicago look like a sh*t hole and there aren't any women there. You'll move to Detroit before you move to Miami? The fu*k outta here.
Chicago City is in a complete other world, Miami is not comparable to it.. if you live in a sh*thole in Chicago you more than likely will be in a bigger sh*thole in Miami.

There's only two true cities in this country (NYC & CHI) I been all over the world and currently live in Miami, This place is a big suburb. give me the near northside of Chicago all day and i'll vacation in South America... Miami is nothing more than a resort town with suburbs surrounding it.

And in NYC & Chicago you will find bi*ches that actually make money and have careers, can't say the same about down here.


Last edited by RustyLorcin; 07-16-2012 at 03:59 PM..
 5 years ago '10        #88
ColeWorld 42 heat pts42
space
avatar space
space
$10,622 | Props total: 1616 1616
NYC has the baddest women overall
 5 years ago '10        #89
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 474 474
 GangGreen227 said:
cant complain on the bi*ches out here b...but wtf is up with kendall pus*y population out there is bananas son lol
when I was in high school we always used to crash kendall parties

so many bad bi*ches down for whatever

don't sleep on gables and doral tho
 07-16-2012, 05:16 PM         #90
ManWithoutFear!  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Rawse Bawse said:
NYC has the baddest women overall
& all you gotta do is give them b*tches a lil' weed & youre Hughe Hefner for the night.
Theres b*tches everywhere though. Sheeeit, I had some good times in Delaware. Depends on how a mafuhka is I suppose. Youre not gonna get a.ss being sitting in the room all day/night.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
94 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 25
Article inside How Apple has won (and kept) my business
56 comments
20 hours ago
@tech
most viewed right now
 23
I love things about her, but I still don't love her
73 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
58 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 19
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
93 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
130 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy