Throwback: Gucci admits Jeezy tried to kill him

most viewed right now
 111
Drake will be coming at Jay-Z on a song called 23
103 comments
@hiphop
most viewed right now
 102
Image(s) inside Tinashe thotting it up for the cameras
92 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 86
Video inside Quavo and Travis Scott almost fight in intense basketball game
92 comments
@hiphop
most viewed right now
 75
NBA Lebron James "The Decision III" likely on July 6th
83 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #21
MemphBleek05 56 heat pts56
space
avatar space
space
$11,332 | Props total: 15391 15391
 murdamurda said:
Gucci = King of the south
Bruh, that title is interchangeable...depending on the year.....now shut up
 6 years ago '07        #22
240ka 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,882 | Props total: 3393 3393
 S0uthernScience said:
That weed turn this n*gga into a goofy child
I remember watching this

but he wastes a lot of smoke that can be inhaled
 07-13-2012, 10:41 AM         #23
TaBernaCles  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 S0uthernScience said:
That weed turn this n*gga into a goofy child

Bart smoky....Barty smoky smoky,ah che aah he hee hee hee hah



[pic - click to view]

 6 years ago '05        #24
murdamurda 33 heat pts33
space
space
space
$6,979 | Props total: 167 167
 MemphBleek05 said:
Bruh, that title is interchangeable...depending on the year.....now shut up
Gucci been running the South since 07.

Since then Ppl stopped listening to Jeezy.

Gucci took jeezy fan base in that rap war.

Jeezy = shook
 6 years ago '05        #25
MemphBleek05 56 heat pts56
space
avatar space
space
$11,332 | Props total: 15391 15391
 murdamurda said:
Gucci been running the South since 07.

Since then Ppl stopped listening to Jeezy.

Gucci took jeezy fan base in that rap war.

Jeezy = shook
Except that's not true at all........

Once again, pretty much everybody gets equal shine, in the South. Jeezy, Gucci, Gotti, Starlito, Boosie, etc.....
 07-13-2012, 01:09 PM         #26
hollabizak  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SoCannon said:
Why n*ggas acting like bruh didn't snitch smh we just going give him a pass

Note:That case was still waiting to go to court to

I was just thinking the same thing. He snitched like a mufu*ka but his pus*y a.ss followers wont admit it.


Last edited by hollabizak; 07-13-2012 at 01:13 PM..
 6 years ago '10        #27
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,430 | Props total: 14712 14712
Gooch got on the stand and not only pointed Jeezy out but said BMF was tryna k!ll him 2. LOL BMF was already under investigation but that testimony broke the damn. And for the record Jeezy put a bounty on that so icy chain not gucci's brain. But since this is regarding this homo a.ss rap game Gooch will get a pass for telling.
 6 years ago '11        #28
GrindPOWER$ 402 heat pts402
space
avatar space
space
$20,676 | Props total: 16638 16638
in that song HURRY when gucci mane went in on them n*ggaz that's why jeezy made 24 23.
 6 years ago '05        #29
ReDvIaGrA 73 heat pts73
space
avatar space
space
$3,485 | Props total: 5835 5835
Gucci was chased out of the west side then he started claiming the east side and pull the wool over them n*ggaz eyes cause nobody worthy was from the east side. The east got behind him and the wala, he came up. Smart move but the west side had Gucci fearing for his life for a long time...
 6 years ago '08        #30
V.R. Nabor 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,771 | Props total: 4691 4691
Lol at the dumb n*ggas saying he snitching. If u attempt to take my life I'm snitching, if that's what u wanna call it. Do a robbery with a n*gga u get caught he doesn't and u tell on him that's snitching
 07-13-2012, 02:20 PM         #31
Twelve  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 GameTheory said:
Gucci was on mixtapes and had more tapes out than wayne did. by far.

Wayne might have gotten bigger but gucci's hustle was UNMATCHED in terms of flooding the south.

Gucci broke many independent barriers.

I dunno about that. Gucci didn't start goin crazy with the mixtapes until about 2007 or 2008. Wayne had more tapes out before him way before chicken talk came out.




 BluCupShawty said:
Gooch got on the stand and not only pointed Jeezy out but said BMF was tryna k!ll him 2. LOL BMF was already under investigation but that testimony broke the damn. And for the record Jeezy put a bounty on that so icy chain not gucci's brain. But since this is regarding this homo a.ss rap game Gooch will get a pass for telling.
I completely forgot about that sh*t.
 6 years ago '04        #32
Hardkore 10 heat pts10
space
avatar space
space
$19,236 | Props total: 1877 1877
 GameTheory said:
man gucci gets so slept on.

Dude's hustle alone changed the mixtape game in the south.
this is true but no gucci mixtape will ever compare to trap or die my n*g

i was smokin' to it yesterday.. i ain't hear it since like '06, '07..

..that sh*t makes me wanna commit several felonies

 6 years ago '10        #33
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,430 | Props total: 14712 14712
 V.R. Nabor said:
Lol at the dumb n*ggas saying he snitching. If u attempt to take my life I'm snitching, if that's what u wanna call it. Do a robbery with a n*gga u get caught he doesn't and u tell on him that's snitching
BMF wasn't trying to k!ll him tho fam
 07-13-2012, 02:41 PM         #34
hollabizak  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ldogg310 said:
Wait wait wait, so he just indicated jeezy was the one who set him up on camera while it was still being investigated?

Damn I aint seen this interview but wtf bruh? I fu*k with some of gucci records but n*gga dry snitchin like a mothafu*ka. On camera no less
Thats not even dry snitching.He just straight up snitched
 6 years ago '05        #35
OG T Gutta N 10 heat pts10
space
avatar space
space
$6,963 | Props total: 2819 2819
@ Gucci snitching, n*gga he was defending his murder of a BMF member , end story.


 MemphBleek05 said:
Bruh, that title is interchangeable...depending on the year.....now shut up
Wrong, Meech gave Gucci the crown , Jeezy got his chain took back

Jeezy lost
 6 years ago '12        #36
Dee352 170 heat pts170
space
avatar space
space
$10,915 | Props total: 780 780
 Cantankerous said:
@ Gucci snitching, n*gga he was defending his murder of a BMF member , end story.




Wrong, Meech gave Gucci the crown , Jeezy got his chain took back

Jeezy lost

LOL @this jeezy hater


he comes into every jeezy thread and talks sh*t
 6 years ago '10        #37
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,430 | Props total: 14712 14712
 Dee352 said:
LOL @this jeezy hater


he comes into every jeezy thread and talks sh*t
I just ignored that nonsense. He's like 0 and 1,000 when it comes to the facts.

Pookie Loc was a Macc Town Crip in a group (Locish Lifestyle) not a BMF member.

Ppl like to post like they are so knowledgeable and look dumb as hell.
 6 years ago '05        #38
OG T Gutta N 10 heat pts10
space
avatar space
space
$6,963 | Props total: 2819 2819
 Dee352 said:
LOL @this jeezy hater


he comes into every jeezy thread and talks sh*t
@ Jeezy hater, I dont post in Jeezy threads, I make my own not to mention, n*gga I was a fan of the sucker n*gga before you was allowed to have explicit music , corny a.ss suburban n*gga. How do you know if I even post in Jeezy threads, fu*k you following me on the forum, i dont know you bi*ch

@ at the lame n*gga under him, n*gga nobody was even speaking to yo bi*ch a.ss to begin with, "i ignored" . bi*ch n*gga do somethin with your life, you've been here less than 2 years and have more than double the post I have.

BMF was crip a.ssociated and blue was their main color to flag , sound like another jeezy d!ck sucker , every media outlet has dubbed Pookie Loc a BMF a.ssociate , hes' even mentioned in the book , and on the Wiki , but he had nothing to do with BMF

But you n*gga still wont address anything about jeezy,
he got his BMF chain took back from MEECH : FACT
Meech got on a Gucci Intro and Outro and dubbed him king of the south : Fact

Jeezy lost , both you bi*ches can go back to circle jerking over TM102
 6 years ago '06        #39
rhymeandreason 
space
space
space
$42 | Props total: 6 6
 Southern_Boi said:
Where do you live and how old are you? Everybody remembers after Stay Strapped dropped Gucci Mane was damn near finished. He got no play at all after that. He started coming back around when Hard To k!ll dropped. Wayne at this time was on repeat, period.

But Gucci don't recycle verses on every mixtape.
Unless its the droughts no ceilings or sorry for the wait all Waynes sh*t is recycled.
Wayne=bi*ch n*gga

And for the record t.i. Was the first real mixtape artist in the south. He was puttin em out long before anyone else...do some studying bi*ches


Last edited by rhymeandreason; 07-13-2012 at 03:52 PM..
 6 years ago '07        #40
LynchingO-Lines 43 heat pts43
space
avatar space
space
$2,284 | Props total: 599 599
n*gga gucci been droppin mixtapes since 01

his sh*t got big around 07
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Video inside Traffic Bae Demetria Obilor Says Pusha T's Daytona Is Trash & So Is His..
161 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Image(s) inside Cyn Santana looking thick these days
86 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Video inside Look at this ungrateful b*tch
159 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Habesha Beauty Appreciation X IG
51 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside She’s tall, blonde and thick 😍
26 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Jun 22 - Jogger accidentally crosses U.S. border from B.C., gets detai..
125 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 12
Jun 22 - Boy, stabbed in neck, dies after running to hospital
334 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 12
Image(s) inside Working out is like an addiction
138 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy