Home Run Derby Thread

most viewed right now
 237
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
182 comments
@hiphop
most viewed right now
 177
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
54 comments
@sports
most viewed right now
 106
Video inside Jay Z's Tidal Is Running Out Of Cash & On Verge Of Bankruptcy, Lost $36..
77 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
NBA Lonzo Ball still disrespecting Nas
64 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '05        #301
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,695 | Props total: 2427 2427
RobinsonCano: I can't believe I have so many fans in KC lol smh can't win them all *kanye shrug*
 5 years ago '06        #302
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$25,519 | Props total: 6743 6743
 YoDoods said:
Haha look at yall catching feelings. Tell your boy to respect the god Billy Butler. Big Country Breakfast >>>>>>>>>
fu*k is a billy butler
hes a nobody






crowd was live as fu*k tho
 5 years ago '05        #303
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,695 | Props total: 2427 2427
cgrand14: that was the most interesting reaction to a home rum derby i've ever seen, but the fans were excited which is all that counts :-) #HRDerby
 07-09-2012, 08:39 PM         #304
Lannister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 YoDoods said:
Haha look at yall catching feelings. Tell your boy to respect the god Billy Butler. Big Country Breakfast >>>>>>>>>
you haven't been .500 for 15 years


fu*k outta my thread you incest mother fu*kers
 5 years ago '10        #305
SoFresh170 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,310 | Props total: 1963 1963
all good, any smart person would understand. robbie just had a late game last night and all the media sh*t he had to go through today and bp, hes only human. when was the last time kc won at anything?
 5 years ago '06        #306
Jhnnyblz427 174 heat pts174
space
avatar space
space
$35,196 | Props total: 18035 18035
 SeattleLost said:
yankee fans getting so defensive

and ya, seattle lost
yeah you saw Felix talking to his soon to be teammate
 5 years ago '05        #307
dblockallday 
space
avatar space
space
$8,811 | Props total: 1520 1520
that crowd was so pathetic. i'm still shocked at how lame they are.

you could tell it bothered cano too... he was probably like "wtf did i do?"
 5 years ago '05        #308
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,284 | Props total: 675 675
 YoDoods said:
Haha look at yall catching feelings. Tell your boy to respect the god Billy Butler. Big Country Breakfast >>>>>>>>>
n*gga who the fu*k is billy butler
 5 years ago '04        #309
YoDoods 22 heat pts22
space
avatar space
space
$8,917 | Props total: 741 741
Lmao you maaaaaad
 5 years ago '05        #310
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,284 | Props total: 675 675
 SlimTrip said:
Yankee fans mad as a bi*ch. Fair weather f*ggots.
@ this n*gga not even know what fair weather means. next time before you post make sure you don't sound like a retard
 5 years ago '10        #311
SeattleLost 797 heat pts797 OP
space
space
space
$64,608 | Props total: 8489 8489
 LowaEastSide5 said:
yeah you saw Felix talking to his soon to be teammate
felix was telling cano to send them steroids to seattle for the team
 5 years ago '05        #312
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,284 | Props total: 675 675
 YoDoods said:
Lmao you maaaaaad
i'd rather be mad over a home run derby that doesn't count and happens once a year than not being alive to witness my team go above .500
 5 years ago '05        #313
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,695 | Props total: 2427 2427
Man fucck the rest of the derby

I'm off to watch Love and Hip hop
 5 years ago '04        #314
YoDoods 22 heat pts22
space
avatar space
space
$8,917 | Props total: 741 741
Good ol George Brett with his poop in the pants stories
 5 years ago '10        #315
ghettofire 3 heat pts
space
avatar space
space
$27,164 | Props total: 145 145
got damn why are y'all so mad over the fu*kin HR derby, if it was taking place at yankee stadium & the crowd was booing for whatever reason, you'd all be using countless jay z smilies laughing your a.sses off
 5 years ago '05        #316
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,284 | Props total: 675 675
 5 years ago '05        #317
dblockallday 
space
avatar space
space
$8,811 | Props total: 1520 1520
i just found out why they were booing... even lamer than i thought. i a.ssumed it was because they just hated the yankees... but it was because he didn't put butler on his team? are you serious? smh
 5 years ago '06        #318
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$25,519 | Props total: 6743 6743
 drama_kiNg said:
i'd rather be mad over a home run derby that doesn't count and happens once a year than not being alive to witness my team go above .500
oh sh*tttttttttttttttt
 5 years ago '04        #319
YoDoods 22 heat pts22
space
avatar space
space
$8,917 | Props total: 741 741
 drama_kiNg said:
i'd rather be mad over a home run derby that doesn't count and happens once a year than not being alive to witness my team go above .500
You would think Cano played for the Knicks and Reggie Miller was throwing to him with that choke job
 5 years ago '06        #320
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$25,519 | Props total: 6743 6743
 SlimTrip said:
You mad for Quotin everybody's sh*t. Fair weather f*ggot
so you still dont know what fair weather means huh?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Pineapple Pwussy 🍍 😻
39 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
214 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 31
Image(s) inside Fake Ashanti Look WAAY BADDER Than The Real Ashanti
36 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
140 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
84 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
37 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
male rape survivor talks about how he got raped twice
54 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
191 comments
23 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy