Kim Kardashian Reacts To Kanye West’s “Theraflu” Lyric On The Kardashians Show

most viewed right now
 226
Migos clown Joe Budden to oblivion
70 comments
@hiphop
most viewed right now
 136
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
127 comments
@hiphop
most viewed right now
 135
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
31 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 100
NBA BIG BALLER BRAND JUST SHUT DOWN NYC TODAY :mjomfg:
28 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #21
AF1PIMPN 9 heat pts
space
avatar space
space
$5,313 | Props total: 66 66
 5 years ago '05        #22
JayThunder 
space
avatar space
space
$1,984 | Props total: 80 80
 GameTheory said:
Where is Ja Rule to make sense of all of this?
yeah...cause we need to keep up with "ja rule" ? dude i got respect for the dude but aint nobody fu*king with rule right now... he on NONE
 5 years ago '10        #23
SandmanNyC 26 heat pts26
space
avatar space
space
$4,590 | Props total: 2246 2246
 GameTheory said:
Where is Ja Rule to make sense of all of this?
yo i literally spit out my water reading that
 5 years ago '09        #24
jerryballa 
space
avatar space
space
$1,585 | Props total: 0 0
 GameTheory said:
Where is Ja Rule to make sense of all of this?
 JayThunder said:
yeah...cause we need to keep up with "ja rule" ? dude i got respect for the dude but aint nobody fu*king with rule right now... he on NONE

 5 years ago '12        #25
Pleasure Boy 1256 heat pts1256
space
avatar space
space
$10,008 | Props total: 4956 4956
Pleasure Boy, sinister88, metalmanv3, Syko, YM_WATZGOODIE, bigboi6, Lester86, Treez57, gudder boy, youngsolja561, slimstakez, Htown_Koopa, blitzkittoz, JayThunder, King Will, jordanfreak7, alb20sd, AF1PIMPN, WCIB, jdotbee, Scan

myself included for even coming in here... We some bi*chn*ggas
 07-10-2012, 03:02 AM         #26
Got Cheeve? 
space
space
space
$n/a | Props total:  
anyone of y'all seen my man card? I seem to have lost it as soon as I entered this thread..
 07-10-2012, 03:47 AM         #27
Krazy K 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 S W A N said:

[pic - click to view]



Everytime I see Scott this is what pops in my head....Americam Psycho
this thread is now about your avi
 5 years ago '10        #28
ColeWorld 42 heat pts42
space
avatar space
space
$10,622 | Props total: 1616 1616
Hope my n*gga Don C makes a cameo when Kanye is on the show
 5 years ago '05        #29
Emperor85 
space
space
space
$7,863 | Props total: 5655 5655
 JayThunder said:
yeah...cause we need to keep up with "ja rule" ? dude i got respect for the dude but aint nobody fu*king with rule right now... he on NONE
it's a dave chappelle joke
 5 years ago '05        #30
Yamaha_Jai 
space
avatar space
space
$2,687 | Props total: 3 3
 GameTheory said:
Where is Ja Rule to make sense of all of this?

WE NEED JA!!!!
 5 years ago '11        #31
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,268 | Props total: 25070 25070
 JayThunder said:
yeah...cause we need to keep up with "ja rule" ? dude i got respect for the dude but aint nobody fu*king with rule right now... he on NONE
I know your from VA stuck out in the woods and everything but did you not have cable as a youth?
 5 years ago '11        #32
Jaymalls 58 heat pts58
space
avatar space
space
$3,932 | Props total: 363 363
 Got Cheeve? said:
anyone of y'all seen my man card? I seem to have lost it as soon as I entered this thread..
Questioning ya manliness because you went in a thread about kanye and Kim??? Do u not fu*k pus*y??? Do you not have an Adam's Apple??? Does your father not kiss you???

 07-10-2012, 06:22 AM         #33
deLeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Kim looking extra s3xy on this
 5 years ago '04        #34
Hardkore 10 heat pts10
space
avatar space
space
$18,899 | Props total: 1127 1127
 AuthenticMade said:
Got damn that one n*gga got the kardashian broad pregnant again? He a smart man, get them hoes, nut in em, and keep them checks coming
n*gga takin' notes from kim
 5 years ago '10        #35
corpuz79 9 heat pts
space
avatar space
space
$884 | Props total: 539 539
@ all the n*ggas in this thread that actually watch this sh*t
 07-10-2012, 09:24 AM         #36
Ni2 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this bi*ch gotta be like wtf was wrong with me. a rapper will put my name in songs and sh*t i dont see no athletes wearing a jersey with my name on it.
 5 years ago '08        #37
d3athb4dishonor 5 heat pts
space
avatar space
space
$7,432 | Props total: 504 504
 corpuz79 said:
@ all the n*ggas in this thread that actually watch this sh*t
hahahaa.
 07-10-2012, 09:51 AM         #38
escay_muzik 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ether Boy said:
Scotts family is Jewish and are loaded up the a.ss, he been had money before Kourtney

And how do i know this? I cant help but watch when my broad watches
I hear that son...yea im on the same boat...but that n*gga scott got more bread than them bi*ches...
 07-10-2012, 09:58 AM         #39
Cipherr 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JayThunder said:
yeah...cause we need to keep up with "ja rule" ? dude i got respect for the dude but aint nobody fu*king with rule right now... he on NONE
SMH at n*ggas taking posts more seriously than they should....
 5 years ago '09        #40
Dice 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,207 | Props total: 187 187
 JayThunder said:
yeah...cause we need to keep up with "ja rule" ? dude i got respect for the dude but aint nobody fu*king with rule right now... he on NONE
WHERE IS JA!?!?!?


Guide me Ja rule..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 50
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
40 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
87 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Video inside Fans Find Doo Doo Condoms and Lube While Digging into Zac Efrons Trash!
227 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
 24
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
92 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Article inside How Apple has won (and kept) my business
51 comments
18 hours ago
@tech
most viewed right now
 14
I love things about her, but I still don't love her
68 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Image(s) inside Black In Crew: Chicago Baddie & Potential “No PullOut” Candidate
54 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Article inside ‘Star Wars: The Last Jedi’ Early Buzz: A Surprising, Funny and Jaw-Dr..
31 comments
18 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy