Longer Version Of Game Vs 40 Glocc (40 Scared lol)

most viewed right now
 91
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
38 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
NFL RIGGED & SCRIPTED SPORTS | Ryan Shazier injury, Pittsburgh Steelers & Supe..
64 comments
@sports
most viewed right now
 66
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
57 comments
@sports
most viewed right now
 58
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
49 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #81
Yung Dilla 1478 heat pts1478 OP
space
avatar space
space
$54,880 | Props total: 25654 25654
@SnoopDogg: Love heals it all learn how 2 b men n settle it over A conversation rather a demonstration @thegame @40glocc
 5 years ago '06        #82
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,752 | Props total: 3689 3689
 royman04 said:
Time to change ya name bi*ch n*gga

Respect to 40 for takin the a.ss wipin and not usin a weapon
no respect here... i mean if they really pulled guns on him he shoulda went out like tray dee..

if it was a straight up fade... then he's a bi*ch for lying on twitter.

L either way.
 5 years ago '05        #83
bi0 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,590 | Props total: 1152 1152
 deadwrong03 said:
i thought game was talking bout he a changed man and was done wit all the beef and this dumb sh*t? this n*gga got split personalities i see

It's hard to avoid a bi*ch a$$ e thug like 40 glove when he got yo name in his mouth constantly abcting like he tough when his niccas around but bi*ching up one on one ...I bet the game was juiced as fu*k to finally catch his fade wit 40 glocc... mad props to the game for not being no studio rapper and getting off that nicca 40glocc...
 5 years ago '06        #84
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,949 | Props total: 13571 13571
 Yung Dilla said:
@SnoopDogg: Love heals it all learn how 2 b men n settle it over A conversation rather a demonstration @thegame @40glocc
fu*k that.....if he really ment that he would of called up and told them that....not told everybody...he just trying to look good


Last edited by Big Bear; 07-08-2012 at 10:23 PM..
 5 years ago '06        #85
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,752 | Props total: 3689 3689
 Yung Dilla said:
@SnoopDogg: Love heals it all learn how 2 b men n settle it over A conversation rather a demonstration @thegame @40glocc
says teh scary one who would speak to tray dee... and had his body guards bust on him....


snoopy aint about that life.. hasn't been since before murder was the case.. thats why he playing peacemaker now... wierd even seeing that. The dogg grew up...
 5 years ago '05        #86
gdash72 11 heat pts11
space
avatar space
space
$523 | Props total: 37 37
DAMN BRUH...IM A BIG GAME fan...but dis wuz dumb a.ss fu*k...u got kids and a fiance/wife..Good/Not Great Rap Career///sh*t vh1 did a special on u.....fu*k U f!ghtin no name a.ss 40 for..(dat n*gga wont even get his pic. shown on Centric or even BET when he dies)?...U really gon risk gettin RoseMo'd down in da streets 4 him...fu*kin 40...not Joe Budden, 50, Lloyd Banks...but 40?...aight...n*ggas 4 get....


[pic - click to view]



*Ross Voice
RoseMo tried 2 f!ght it/
But barely n*ggas fade/
-Rich 4eva

*Not sayin 40 a G but Humiliation will make da softest n*gga k!ll his own mother 2 be perceived as bein HARD...jus sayin..punks a.ss n*ggas do punk a.ss n*gga things..Why f!ght a n*gga like dat..let da bi*ch talk..I agree wit Snoop on dis1


Last edited by gdash72; 07-08-2012 at 10:24 PM..
 5 years ago '06        #87
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,752 | Props total: 3689 3689
 gdash72 said:
DAMN BRUH...IM A BIG GAME fan...but dis wuz dumb a.ss fu*k...u got kids and a fiance/wife..Good/Not Great Rap Career///sh*t vh1 did a special on u.....fu*k U f!ghtin no name a.ss 40 for..(dat n*gga wont even get his pic. shown on Centric or even BET when he dies)?...U really gon risk gettin RoseMo'd down in da streets 4 him...fu*kin 40...not Joe Budden, 50, Lloyd Banks...but 40?...aight...n*ggas 4 get....


[pic - click to view]



*Ross Voice
RoseMo tried 2 f!ght it/
But barely n*ggas fade/
-Rich 4eva
While some might agree... 40 gotta come way outta bounds to put work in... and his gang got hit with an injunction anyways... who knows if they really active like that.

nothing gonna happen to game.. however LAPD might come knocking..
 5 years ago '05        #88
bi0 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,590 | Props total: 1152 1152
 Yung Dilla said:
@SnoopDogg: Love heals it all learn how 2 b men n settle it over A conversation rather a demonstration @thegame @40glocc
Koo snoop trying keep the peace but he can get in touch with niccaz on phone and chill with all that f*g twitter sh*t...

A lot of niccaz who rap all that gangster sh*t need to leave twitter alone
 07-08-2012, 10:24 PM         #89
endless lies 
space
space
space
$n/a | Props total:  
You can clearly see Game's boys all trying to break up the f!ght. Game's homies saved 40's life that day.


40 got hoed out and exposed. Game lifted this hoe's skirt up. Everybody's seen this n*ggas a.ss now.
 5 years ago '04        #90
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,387 | Props total: 29546 29546
 Yung Dilla said:
@SnoopDogg: Love heals it all learn how 2 b men n settle it over A conversation rather a demonstration @thegame @40glocc


lol stfu snoop, lol conversation?....snoop only sayin that sh*t cuz 40 is his homie....snoop sayin that sh*t but before it was:





[video - click to view]

 5 years ago '09        #91
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 73 73
Wow lulz game attention whiting tho
 07-08-2012, 10:25 PM         #92
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
40's not pulling out any guns at Game...can't really compare the rosemo situation to this one...Game's a much larger name & carries a hell of a lot more weight than 40 Glocc or Rosemo...dudes got multi-platinum albums/hits under his belt & is known worldwide...given all the publicity this is getting anything happen to Game 40 knows exactly where he's going..

[pic - click to view]



I doubt he risks it all for Game
 5 years ago '11        #93
royman04 18 heat pts18
space
avatar space
space
$12,305 | Props total: 4579 4579
 sunsetnVine said:
no respect here... i mean if they really pulled guns on him he shoulda went out like tray dee..

if it was a straight up fade... then he's a bi*ch for lying on twitter.

L either way.
Yeah he fu*ked hisself up by lyin sometimes in a f!ght u lose but take that L
Keep it moving but he still talkin sh*t
 5 years ago '04        #94
money36 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,691 | Props total: 128 128
If only we had the full joe budden sonning... to go along with this.
 5 years ago '05        #95
HUDA2daF 2 heat pts
space
avatar space
space
$14,528 | Props total: 7653 7653
its a countdown until the police come knocking..
 5 years ago '06        #96
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,752 | Props total: 3689 3689
 I-NeeD-$$$ said:
LOL yall k!ll me with this corny a.ss "about that life" sh*t...

Anyone that really know about THAT LIFE aint tryin to glamorize it or make a big deal out of it... its survival... thats it.

Snoop tryina mediate the situation on some grown man sh*t before it get out of hand and YOU tryina clown HIM for it??

lol fu*kin boxden yo I swear...
yeah.. i am... in a sense that he's hyped up other shyt. Only reason he throwing a flag up is cuz he REAAAALy cool with both parties.... meanwhile...


[pic - click to view]



He coulda fixed that situation b4 it got outta hand too..




and snoop an old grown a.ss man.. he aint active... i can't hate on that. But he had plenty of time to squash this situation if he wanted to throw his hat in. Everyone know what 40's response will be.. if he got the heart to go there.. and no one (including me) wants to see it..
 07-08-2012, 10:33 PM         #97
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn, Game could of knocked the dude out cold from behind but was giving him body shots. Game fu*ked with this dude like a little kid. He could of done serious damage to this mother fu*ker.
 5 years ago '12        #98
Melle 52 heat pts52
space
avatar space
space
$3,904 | Props total: 2403 2403
 youngmic said:
lol stfu snoop, lol conversation?....snoop only sayin that sh*t cuz 40 is his homie....snoop sayin that sh*t but before it was:




Snoop prob closer to Game than 40, just bc someone in the same gang don't mean sh*t... Game been touring on & off with Snoop for a min!!!
 07-08-2012, 10:33 PM         #99
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 youngmic said:
lol stfu snoop, lol conversation?....snoop only sayin that sh*t cuz 40 is his homie....snoop sayin that sh*t but before it was:




this.


you never know what Snoop Dogg you're gonna get...dude's been inconsistent/contradictory for years....





[video - click to view]



[video - click to view]



 5 years ago '04        #100
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,387 | Props total: 29546 29546
 otherside said:
Snoop prob closer to Game than 40, just bc someone in the same gang don't mean sh*t... Game been touring on & off with Snoop for a min!!!
lol homie do u even know wat u are talkin about? 40 been around snoop before game even came out....look up kurupts riflemen...40 been around for a long minute, they homies...so no
Home      
  
 

 






most viewed right now
 65
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
32 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
88 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
157 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
male rape survivor talks about how he got raped twice
74 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Pineapple Pwussy 🍍 😻
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
68 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
123 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 9
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
171 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy