Longer Version Of Game Vs 40 Glocc (40 Scared lol)

most viewed right now
 132
Kevin Hart X-mad card
33 comments
@movies
most viewed right now
 122
Steph Kegels
72 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
103 comments
@sports
most viewed right now
 64
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
242 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-08-2012, 09:58 PM         #61
ceo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 28 Gramz said:
Part of me actually thinks that Game wants to get shot behind this and live to rap about it
 5 years ago '06        #62
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,770 | Props total: 3712 3712
 Francis Schilke said:
40 still with G Unit?
He should be dropped real soon...

And his IE gang that he got hit with an injucntion should kick him off the set in 5...4...3...







 5 years ago '04        #63
deadwrong03 89 heat pts89
space
space
space
$4,544 | Props total: 535 535
i thought game was talking bout he a changed man and was done wit all the beef and this dumb sh*t? this n*gga got split personalities i see
 07-08-2012, 10:00 PM         #64
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Player 1 said:
maybe

thats why game said do you want to finish it.....meaning by people just jumped you now do you want to f!ght me one on one and finish it even tho you jjust got jumped a few sec ago and you bofy is still hurting?
40 Glocc stans are fu*kin' hillarious...


look at this dude just making up sh*t out of thin air....
 5 years ago '06        #65
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,770 | Props total: 3712 3712
 keejee said:
this aint gonna end well
Yea.. .the level of RR and G to even this score trends the lines of what happened with that bosko situation... however 40 gotta come waaaaaaaay out of bounds to put work in like that... they shoot at game.. prollly get arrested before they even get halfway to the IE...

Perma L taken here..
 5 years ago '06        #66
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,971 | Props total: 13585 13585
 Michael_Moore said:
40 Glocc stans are fu*kin' hillarious...
look at this dude just making up sh*t out of thin air....
as you can see i put maybe
stop with the stan stuff

i never heard a 40 glocc song...if it wasnt for boxden i would know nothing about him...i dont like g unit...im a game fan have all his cds.....40 glocc still look lke a bi*ch his people gon clown him hard and any king of rap career he had is over.....i dont think he ever had one tho

i was just saying......

so stop with the lame sh*t and grow up please and get a life outside of boxden real friends


Last edited by Big Bear; 07-08-2012 at 10:09 PM..
 5 years ago '06        #67
Yung Dilla 1479 heat pts1479 OP
space
avatar space
space
$54,913 | Props total: 25857 25857
wait am i reading this sh*t right?? n*ggas watched that video and said he was jumped before that?? Game clearly said you better stop stunting on me and 40 said ok so we clear now?? Game said what you trying to finish this right now?? That translated to 40 getting jumped and game saying stop stunting on me or you'll catch the fade now that we already jumped you and in their minds they believe their own sh*t?? I need to call eminem cuz stan doesn't fit the description anymore what the fu*k is going on??
 5 years ago '06        #68
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,770 | Props total: 3712 3712
 Unknown Dude said:

[pic - click to view]

now... while its funny as hell... his actions tend to say someone was aiming at him... and he was expecting bullets..

however he's stupid for not realizing they won't k!ll him on tape..

but seriously.. you gotta ask what he was ducking... no like game got Dhaslim hands.
 5 years ago '06        #69
Special Edd 167 heat pts167
space
avatar space
space
$26,616 | Props total: 8924 8924
i have a feelng game gnna catch his. some time dwn the line

he got jumped solo. 40 n*ggas or 5 a burner n some n*ggas... naw buddy u better act like ya feet got wings
 5 years ago '12        #70
Melle 52 heat pts52
space
avatar space
space
$3,933 | Props total: 2687 2687
game gonna get his a.ss whooped by some1 soon
 5 years ago '06        #71
Special Edd 167 heat pts167
space
avatar space
space
$26,616 | Props total: 8924 8924
 sunsetnVine said:
now... while its funny as hell... his actions tend to say someone was aiming at him... and he was expecting bullets..

however he's stupid for not realizing they won't k!ll him on tape..

but seriously.. you gotta ask what he was ducking... no like game got Dhaslim hands.
yeq i see that like he tried to get the fucc outta there. like some one was finna murk him
 5 years ago '08        #72
Deion 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,165 | Props total: 4 4
 sunsetnVine said:
now... while its funny as hell... his actions tend to say someone was aiming at him... and he was expecting bullets..

however he's stupid for not realizing they won't k!ll him on tape..

but seriously.. you gotta ask what he was ducking... no like game got Dhaslim hands.
He wasn't ducking, he was still woozy and trying to run. fu*ked around and lost his balance and bounced of the side of the car into the bushes. He went out bad
 5 years ago '04        #73
money36 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,691 | Props total: 128 128
Damn lol what a sonning. Karma is bi*ch.
 07-08-2012, 10:10 PM         #74
JayDee11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn. Wasn't he threatening to k!ll Lil Wayne at one point? Now he looking sloppy and stupid on camera. Doubt he got jumped because he looked in the camera and smiled. Face looking damn near untouched. He didn't come close to getting an a.ss beating but he got embarrassed something serious.
 07-08-2012, 10:10 PM         #75
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Player 1 said:
as you can see i put maybe
stop with the stan stuff

i never heard a 40 glocc song...if it wasnt for boxden i would know nothing about him...i dont like g unit...im a game fan have all his cds.....40 glocc still look lke a bi*ch his people gon clown him hard and any king of rap career he had is over.....i dont think he ever had one tho

i was just saying......

so stop with the lame sh*t and grow up please and get a life outside of boxden real friends
you're hurt...
 5 years ago '06        #76
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,971 | Props total: 13585 13585
 Michael_Moore said:
you're hurt...
yeah i crying over here. im very sad. leave me alone please
:cry:

youre mean...very very mean


i guess you didnt see my first post?


guns? 30 people? where?


Last edited by Big Bear; 07-08-2012 at 10:14 PM..
 5 years ago '06        #77
sunsetnVine 21 heat pts21
space
space
space
$8,770 | Props total: 3712 3712
 Deion said:
He wasn't ducking, he was still woozy and trying to run. fu*ked around and lost his balance and bounced of the side of the car into the bushes. He went out bad
could be right.. could be wrong... when they pan out i don't see anyguns... but you never know. Regardless in LA it can and will go down. Dude shoulda been suited and booted and ready to go..

how you gonna have a gun rap name with no gun?..

Regardless... 40 took an L.. guns or not... this the second time he got caught slipping without a strap....

for example:


[pic - click to view]




was/is about that life....
 5 years ago '06        #78
Yung Dilla 1479 heat pts1479 OP
space
avatar space
space
$54,913 | Props total: 25857 25857
 I-NeeD-$$$ said:
so yall really goin to run with this "someone had a gun pointed at him sh*t" sh*t huh??

LOL
You know they are just like the way he was running looked like someone had a gun pointed at him and not because he just took a few shots to the face lol..
 5 years ago '11        #79
royman04 18 heat pts18
space
avatar space
space
$12,317 | Props total: 4607 4607
Time to change ya name bi*ch n*gga

Respect to 40 for takin the a.ss wipin and not usin a weapon
 5 years ago '04        #80
money36 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,691 | Props total: 128 128
Game went easy on the n*gga. Could of destroyed him. 40 got lucky it was not worse then it was.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Image(s) inside Dec 15 - China is raising the next generation of African elites by tra..
60 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 33
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
89 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 31
joie chavis
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside Roseanne Revival Gets Premiere Date on ABC — Watch Season 10 Teaser
61 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 16
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
196 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Article inside Dad challenges daughter’s boyfriend to video game grudge match, gets ..
18 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 10
Ashamed Of Pixel Sales, Google Begins Hiding Pixel Launcher Install Count In P..
10 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 10
Erykah badu shows that fur burger
94 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy