July 2012 - Post Your Pickups

most viewed right now
 123
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
31 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
63 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
22 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
72 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '09        #241
spider-man 1 heat pts
space
avatar space
space
$395 | Props total: 64 64
 fdot07 said:
Quick question for people dat copped these griffeys wtf is this why the red part is turning white

Just going thru my kicks and bout to sell a whole bunch of my collection and I find this bullsh*t only wore em like 4-5 times


[pic - click to view]




[pic - click to view]

They not gettin no air my g.....wherever u keeping them is very dry...suede nubuck is very delicate in extreme weather conditions moreso than most leathers
 6 years ago '09        #242
fdot07 
space
avatar space
space
$817 | Props total: 0 0
 spider-man said:
They not gettin no air my g.....wherever u keeping them is very dry...suede nubuck is very delicate in extreme weather conditions moreso than most leathers
that would explain it..... I live in Miami and I am always on the move so when I am not at the crib I keep the air off

some bullsh*t cuz these were one my fav Griffeys
 6 years ago '09        #243
fdot07 
space
avatar space
space
$817 | Props total: 0 0
 RLRugby said:
n*gga stop bi*ching and cop another pair

u good for it
aint nobody bi*ching

I aint kno why they got like dat

I am bout to sell all my sh*t and stay wit lebrons and exclusive sh*t
 6 years ago '09        #244
fdot07 
space
avatar space
space
$817 | Props total: 0 0
 RLRugby said:
Smart Motherfu*kin' Man

I Retired Jordans & Foamposites

sold all them sh*ts

i only rock retro nikes and lebrons for the most part
I am bout to go see this connect tomm might be picking up 50 retro 7s

get rid of them this weekend
 6 years ago '04        #245
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
FIFTY? Lemme get an 11.5 for that 175, its a n*gga birthday out here lol.
 6 years ago '05        #246
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,732 | Props total: 2545 2545
 fdot07 said:
Quick question for people dat copped these griffeys wtf is this why the red part is turning white

Just going thru my kicks and bout to sell a whole bunch of my collection and I find this bullsh*t only wore em like 4-5 times


[pic - click to view]




[pic - click to view]

Bath Salts
 6 years ago '09        #247
fdot07 
space
avatar space
space
$817 | Props total: 0 0
 Bronxbombers said:
Bath Salts
LoL....
 6 years ago '04        #248
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
when i had them griffs they never was like that. them sh*ts was clean red nubuck. i miss em wish i can find an 11.5
 6 years ago '04        #249
Scotty The KCL 67 heat pts67 OP
space
avatar space
space
$6,830 | Props total: 103 103
 Kalon said:
when i had them griffs they never was like that. them sh*ts was clean red nubuck. i miss em wish i can find an 11.5
saw you tryin for them safari's tonite. i gave up. lol
 6 years ago '04        #250
pandemon 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,421 | Props total: 414 414
them griffeys need lotion

i wore mine last year to rock the bells..spilled beer/ketchup/mud all over em..thought they were done for but came out looking nearly better than new after i threw em in the wash
 6 years ago '10        #251
Seymore Cake 19 heat pts19
space
avatar space
space
$23,169 | Props total: 10061 10061
 fully_amazing said:
Props on the other website you PM'd me.
I've just been out of the sneaker game for a minute. And was very hesitant if I wanted to copp em.
I went out for happy hour yesterday and my boy had them on and regret hit me like a bi*ch.
We got to talking and bullsh*ting and I was telling the story on how I was always looking for them on eBay 9-10 years ago. This is all before the hype and resellers fu*ked up the game(main reason I don't collect anymore).
I never found them so I settled for the all whites that came out.
After many drinks and a bottle of

[pic - click to view]


I started to feel regret and started looking around. I'm glad to see with all the negative people and trolls on BX there are still some Vets that will go above and beyond to help someone out.
Thank y'all.
I feel ya plehboi, bleedat



[pic - click to view]

 6 years ago '12        #252
JBAL NY 57 heat pts57
space
avatar space
space
$13,581 | Props total: 1827 1827
 Kalon said:
FIFTY? Lemme get an 11.5 for that 175, its a n*gga birthday out here lol.
my birthdays this saturday

just got out of work and came home to these


[pic - click to view]



 07-13-2012, 01:44 AM         #253
BKLYNTAKEOVER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
AJ 6 RESTOCK

 6 years ago '07        #254
KeithHernandez 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,196 | Props total: 170 170
 RLRugby said:
Smart Motherfu*kin' Man

I Retired Jordans & Foamposites

sold all them sh*ts

i only rock retro nikes and lebrons for the most part
and you in here callin' dudes hypebeasts? you was desperate for foams, trying to tell n*ggas how to rock em right, hoping for hookups, and "retired" them? all that sh*t says is that you was following and now that it's dying down, you moving on. FOH.

shows you ain't bout this life either. selling used kicks to re-up on whatever new trend you riding. corny sh*t, b.
 6 years ago '04        #255
Kalon 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,473 | Props total: 89 89
 Scotty The KCL said:
saw you tryin for them safari's tonite. i gave up. lol
i won...lmao.
 6 years ago '04        #256
Scotty The KCL 67 heat pts67 OP
space
avatar space
space
$6,830 | Props total: 103 103
 Kalon said:
i won...lmao.
Lol i saw.
 6 years ago '07        #257
cmac23 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,603 | Props total: 0 0
 specialk103185 said:
it was over quick compared to What the Kobe's...i think you and Scotty are the only people that wanted them. It's funny b/c folks always ask if im going to do something other than foams, jordans and lebrons, but when i do nobody turns out. end up giving them away, lol.
I try to win everything, must have bad luck
 07-13-2012, 11:36 AM         #258
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cmac23 said:
I try to win everything, must have bad luck
nah
u just a loser
 6 years ago '12        #259
Muunsta 189 heat pts189
space
space
space
$4,726 | Props total: 1877 1877
af1 snapback pickup

[pic - click to view]

 6 years ago '07        #260
cmac23 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,603 | Props total: 0 0
 pufntrees718 said:
nah
u just a loser
That must be it. You got me.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Image(s) inside Mother of Three
81 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
102 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside New Air Jordan 10 Inspired by Russell Westbrook's High School Days
9 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 14
Video inside So while I was high. (still am...) I discovered a game called Gravity R..
26 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 12
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
117 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
159 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
69 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy