Carmelo Anthony: 'My time is coming'

most viewed right now
 174
 NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
35 comments
@sports
most viewed right now
 121
 Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
28 comments
@hiphop
most viewed right now
 108
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
120 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
47 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #21
Agentzer0oo0 209 heat pts209
space
avatar space
space
$67,870 | Props total: 20887 20887
 Yung Dilla said:
this n*gga gonna lose weight and gain it all back again lol
Where is this supposed weight gain?

I see a lot of dumb mofu*kas saying this just to talk out their a.ss.
 5 years ago '11        #22
X_WunderKind_X 909 heat pts909 OP
space
avatar space
space
$42,213 | Props total: 17617 17617
 KtodaC said:
I'm a fan of Marsh Melo, but he doesn't take the game serious enough to be on the same level as a Lebron, Kobe, Rose, etc. He's got all the skills but lacks heart. He's like a glorified Lamar Odom

[pic - click to view]

 5 years ago '04        #23
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,713 | Props total: 13103 13103
Celtics are done if and when Rey Rey and Gay G leave to chase rings

Plus Orlando done once they trade Howard.

Bulls are done without no Rose for next season.

Nets are well, the Nets

Heat and Knicks ECF next year
 5 years ago '05        #24
Stuart Scott 200 heat pts200
space
avatar space
space
$25,260 | Props total: 19739 19739
 SmoothTay said:
The Bulls & Derrick Rose aka Derrick Roy aka Derrick Hardaway ?

 BullsLost said:
Bulls will be back to medicrity little n*gga
stop it, you n*ggas are just mad Rose is on a fast recovery... he will be back

Chicago will go further than NYK without Rose next season .. willing to put up my account for this one
 5 years ago '04        #25
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,713 | Props total: 13103 13103
Melo gonna beast next year. Definately gonna take the scoring title with Lin and Amar'e healthy and playing under Woodson full-time

Plus the n*gga is will be over his injuries and in shape
 5 years ago '11        #26
whothebestmc 98 heat pts98
space
avatar space
space
$19,560 | Props total: 9464 9464
 Agentzer0oo0 said:


Like I said everybody get in your laughs now cuz next season crow will be served
I hope you like that avy/sig combo
 06-26-2012, 08:46 PM         #27
WezLBoy Wonder 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 X_WunderKind_X said:

[pic - click to view]



[pic - click to view]



B&W photos of melo running pickup with Blake Griffin and Paul/Wall. (Including Photo in OP)

we going places this year
When was this
 5 years ago '06        #28
ginobili 20|m 39 heat pts39
space
space
space
$11,205 | Props total: 602 602
lol this dude is asking for a cookie for shedding some pounds..... god forbid u take care of yourself and are ready to compete on the highest stage

A career under performer, still making 20+million wanting a compliment for working out in the off season

Anthony said. "Right now, I exceeded their expectations, and when they saw me the other day, they were kind of shocked to see me down in weight. They came to my workout, they saw it. They're actually excited about how much hard work that I'm putting in and the things I'm doing right now."

despite his talents, still wonder why anybody pulls for him tbh
 5 years ago '05        #29
Stuart Scott 200 heat pts200
space
avatar space
space
$25,260 | Props total: 19739 19739
 NETSLOST said:
U can't live without Boxden so we'll let this one slide.

Ain't nobody scared of the Bulls

Joined Apr 2007
Double my post count...

no wonder you didn't comply, you're the one who can't live without it Will
 5 years ago '12        #30
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,986 | Props total: 1251 1251
It's really not.
 5 years ago '11        #31
X_WunderKind_X 909 heat pts909 OP
space
avatar space
space
$42,213 | Props total: 17617 17617
 WezLBoy Wonder said:
When was this


June 21st
 5 years ago '05        #32
Stuart Scott 200 heat pts200
space
avatar space
space
$25,260 | Props total: 19739 19739
 NETSLOST said:
Most my posts are laughing at stupid sh*t


This Boxden sh*t is till the casket bruh
True...

and true...
 5 years ago '11        #33
X_WunderKind_X 909 heat pts909 OP
space
avatar space
space
$42,213 | Props total: 17617 17617
Hate n*ggas Hate


Knicks

We coming
 5 years ago '04        #34
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,713 | Props total: 13103 13103
Eastern conference gonna be wide open next year. Need Shump back

We got a motivated Melo who knows he's the only one left from that draft class without a ring.

Stat gonna be movited as well because of the up and down year he had last season.

Just gotta build this roster to beat the Heat, no other teams matter in the east next year
 5 years ago '11        #35
ZeusSlaps 774 heat pts774
space
avatar space
space
$27,786 | Props total: 2432 2432
 kawgre12 said:
2013 mvp

[pic - click to view]

 5 years ago '07        #36
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]



You already shnow
 5 years ago '10        #37
SmoothTay 23 heat pts23
space
avatar space
space
$26,607 | Props total: 30551 30551
It's gonna be fun to sh*t on you f*ggots this season
 06-26-2012, 09:19 PM         #38
Youngin19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
as long as Lebron in the East ain't sh*t popping for you Melo...in these next 5 years we're gonna watch Bron become a legend
 5 years ago '05        #39
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,696 | Props total: 2436 2436
Only One team In the East Can Bang w/ The Knicks

And where coming South Beach
 5 years ago '05        #40
ChickzNKickz 100 heat pts100
space
avatar space
space
$10,985 | Props total: 10681 10681
The Melo hate is strong.. But hate is another form of fear..


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
57 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 31
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
79 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
98 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Image(s) inside Let’s keep it real: is she a 6 in your area?
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
85 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
255 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy