The Homie Trae From ABN Shot/3 Others Dead SMH Pray 4 Trae Fam...

most viewed right now
 126
Image(s) inside Diddy pens letter to Pusha and Kanye proclaiming "Daytona" a CLASSIC
88 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
145 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
I will marry this woman for real.
82 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 65
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
29 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-20-2012, 04:19 PM         #101
Youngin19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Chai said:
So an a.ss whooping warrants getting k!lled? Some of you dudes man...
that's bi*chmade sh*t though son. Mike Jones was just on his grind. Dude ain't had no beef with Trae or said nothing slick about dude so what he got a problem for? He know who to try that fu*k sh*t with though. Real n*gga woulda smashed that boy for something like that...
 6 years ago '07        #102
RubbahBandMayn 6 heat pts
space
avatar space
space
$13,322 | Props total: 6452 6452
n*ggaz stay on bullsh*t
 6 years ago '10        #103
Trilluminati GA 433 heat pts433 OP
space
avatar space
space
$50,419 | Props total: 14672 14672
 MO CITY TX said:
Nobody sayin sh*t to the police cause everyone knows whoever did this sh*t is outta there. and Dinky is Trae's brother. Papa C was Clip D Nephew. RIP to all three of them dudes. Same fu*k n*ggaz is resposible for all 3 deaths and they better be outta texas by now.

SMH n*ggas gonna die by guilt of a.ssociation if they hide, they might as well get they issue.


 Peterparker said:
You know I hate to see anybody die. Dont wish death on nobody and also I think Trae records are straight. Not big on his music but I was jammin when he first came out in the early 00s/G MAAB. Imma say this Trae got some good things about him but he does surround himself around some negative energy. n*gga in a positon more then ever to not be in those areas yet he still put himself in those situations. Then its way too many n*ggas in ABN that are doing some crooked sh*t in these streets. Imma put it like this its some cats on the southwest thats aiming at some members of ABN. It might not be specifically Trae but he'll get caught up if he dont remove himself from that sh*t...esp. since his career is somewhat taking off. Lol@ppl saying Mike Jones had something to do w/ this. Lol..Nope this is some street sh*t n it more then likely will get worst esp. in SW cuz of this.
I seen a video (forgot which 1) showing ABN as click of GD's/Crooks/B Doggs/VL and etc on some $$$ sh*t. Looks like a good on video but in Houston streets........
Trae a seems like a good dude caught up with that Houston streets where the foulest of foul n*ggas roam. These streets aint all that. I learned that when I got shot in thru my arm in my chest.
 06-20-2012, 04:30 PM         #104
the synthesis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 regularjoe said:
It's obviously sad when people die... but an innocent by stander. Man... that's the worst.
"Seen drivebys takin lives, little kids die. Wonder why as I walk by. Broken-hearted as I glance at the chalk line, gettin high"
 6 years ago '06        #105
mrep3 40 heat pts40
space
avatar space
space
$6,243 | Props total: 7305 7305
Who???
 6 years ago '07        #106
MiseryCityTexas 20 heat pts20
space
space
space
$21,877 | Props total: 5353 5353
97.9 the box radiio station ain't even mention this Trae shooting. Them n*ggas some bi*chmade bustas. It's got to the point where local news is getting more realer than f*ggot a.ss 97.9. CBS channel 11 gave trae in own small lil segment with his friend talking about how good a dude trae is and everything.
 06-20-2012, 04:42 PM         #107
KrugeR 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 One Gud Cide said:
praying is for weak minded dipsh*ts
I don't really care about your post so much as your avatar - why would you be so concerned with another man on a forum?
 06-20-2012, 04:47 PM         #108
KrugeR 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Peterparker said:
Lol@ppl saying Mike Jones had something to do w/ this. Lol..Nope this is some street sh*t n it more then likely will get worst esp. in SW cuz of this.
 6 years ago '05        #109
darquecinnamon 6 heat pts
space
avatar space
space
$15,566 | Props total: 372 372
fu*k 97.9!!! they wont report or say anything cuz he called natea fat...WHICH SHE IS! her voice is an illusion. bi*ch is bigger than that fat kid from the cleveland show!!! punk a.ss radio station. I can't wait for a better one to drop in Houston!
 6 years ago '10        #110
Mocking Mind 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,462 | Props total: 107 107
Damn. Hope Trae recover soon.



R.i.p to the dead.
 6 years ago '07        #111
Barnone254 1 heat pts
space
space
space
$4,670 | Props total: 1165 1165
 MiseryCityTexas said:
97.9 the box radiio station ain't even mention this Trae shooting. Them n*ggas some bi*chmade bustas. It's got to the point where local news is getting more realer than f*ggot a.ss 97.9. CBS channel 11 gave trae in own small lil segment with his friend talking about how good a dude trae is and everything.
Yeah that sh*t is crazy. I dont fu*k with the box at all, but I tuned in for second and these hoes acting like its business as usual. Thats hoe sh*t. Even if you not gonna mention Trae people lost they lives and you would think a radio station thats supposed to be in tuned with the community would have something to say about that sh*t. Cant respect that, especially from Hatta.
 6 years ago '08        #112
Chief Dee 6 heat pts
space
avatar space
space
$10,706 | Props total: 140 140
lol at people bringing up Mike Jones, Trae punched Mike Jones like 4 years ago. Like a n*gga would wait 4 years to retaliate. lmao Come on now, them n*ggas beeeenn moved on.
 06-20-2012, 05:46 PM         #113
KillahhCamm 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Bout to turnup in the SW
 6 years ago '07        #114
KeepinItTrill 33 heat pts33
space
avatar space
space
$51,304 | Props total: 18053 18053
@ all these clowns dissing Trae and don't know sh*t about him


[video - click to view]

 6 years ago '07        #115
Barnone254 1 heat pts
space
space
space
$4,670 | Props total: 1165 1165
 BluCupShawty said:
SMH n*ggas gonna die by guilt of a.ssociation if they hide, they might as well get they issue.




I seen a video (forgot which 1) showing ABN as click of GD's/Crooks/B Doggs/VL and etc on some $$$ sh*t. Looks like a good on video but in Houston streets........
Trae a seems like a good dude caught up with that Houston streets where the foulest of foul n*ggas roam. These streets aint all that. I learned that when I got shot in thru my arm in my chest.
I try to tell my kinfolk that sh*t all the time. The streets might fear you or have respect for you, but it aint no love. A n*gga will try to knock you off that throne with the quickness
 6 years ago '08        #116
V.R. Nabor 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,675 | Props total: 4393 4393
at HTown having one hip hop station
 06-20-2012, 06:20 PM         #117
ceo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Peterparker said:
I aint knockin nobody sayibg fu*k 97.9 But if yall still jam 97.9 then they winnin. Thats why when Trae had this town hall type meeting in 3rd ward everybody was all behind banning 97.9 As soon as the ralley was over them fools got right back in they car tuned into 97.9
what else are they gonna listen to on the radio?

they the only rap/r&b station in Houston. I stopped fu*king with 97.9 a long time ago though.
 6 years ago '05        #118
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
glad my boi trae striaght
 6 years ago '07        #119
Barnone254 1 heat pts
space
space
space
$4,670 | Props total: 1165 1165
 V.R. Nabor said:
at HTown having one hip hop station
Yeah its crazy. They even took Praise 92 off. n*ggas cant even catch the holy spirit in the whip on Sunday going to church
 6 years ago '04        #120
SpyDa 180 heat pts180
space
avatar space
space
$13,177 | Props total: 2926 2926
Chop Not Slop Radio!!!!


this sh*t stay on in my deck....




Home      
  
 

 






most viewed right now
 28
Image(s) inside Jas Prince got Cuban links for da feets
22 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 27
NBA GS fans, how worried are you?
106 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 23
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
38 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 11
Video inside Ring Doorbell Test
6 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 8
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
86 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
79 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 7
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
112 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy