(GRAPHIC Photo) Whoa, Chris Brown’s Bodyguard Bloody & Hospitalized After Drake Fight!

most viewed right now
 169
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
221 comments
@hiphop
most viewed right now
 136
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
85 comments
@sports
most viewed right now
 127
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
230 comments
@news
most viewed right now
 109
NBA What’s waiting for LiAngelo and LaMelo Ball in Lithuania
62 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-14-2012, 03:45 PM         #101
Louie V Slugga 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that is straight prison wound status, like n*ggas tried to box cut sons scalp off.
 06-14-2012, 03:46 PM         #102
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 N E R D said:
Drake in jail?

what the...........fu*k

 5 years ago '11        #103
NateRight 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,447 | Props total: 716 716
 drumgangP said:
Yup shes about to sue all parties involved. 7-8 figure settlement coming.


bi*ches know wassup though, prolly took a dive on a piece of glass knowin that check was there
wouldn't you though?
 5 years ago '12        #104
ddoucette214 3 heat pts
space
space
space
$1,263 | Props total: 139 139
 the synthesis said:
Legendary MIA Undercover Cop William Leonard Roberts II has arrested Drake and is bringing him in for questioning









[pic - click to view]

criminally slept on post
 5 years ago '10        #105
HolyFatherSteve 853 heat pts853
space
avatar space
space
$8,388 | Props total: 11296 11296

[video - click to view]

 5 years ago '06        #106
vinceisallin 11 heat pts11
space
avatar space
space
$6,842 | Props total: 1755 1755
 BLUE JACK$ON said:
These n*ggas is pus*y.

Drake and all his fans is softer than baby doo doO.

fu*king wide b00tyed rainbow nut warriors.

Y'all fu*k bwoy bwoys disgust me.
That's what a women better deserves, you should get it to for defending him, unless you was there stfu
 06-14-2012, 04:06 PM         #107
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rdrake said:

[pic - click to view]

 06-14-2012, 04:07 PM         #108
S E L F 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BLUE JACK$ON said:
These n*ggas is pus*y.

Drake and all his fans is softer than baby doo doO.

fu*king wide b00tyed rainbow nut warriors.

Y'all fu*k bwoy bwoys disgust me.
I don't know why yall n*ggas insist on callin Drake soft. You don't gotta be hard when you can afford an army of bodyguards.
 5 years ago '04        #109
jlandryst 1545 heat pts1545
space
avatar space
space
$3,705 | Props total: 10 10
well we know Lil Wayne not going to the trial he said he never going back to NYC
that white girl about to hire Gloria Allred she gonna be getting a percentage of that
YM money...lol
 5 years ago '10        #110
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 474 474
 S E L F said:
I don't know why yall n*ggas insist on callin Drake soft. You don't gotta be hard when you can afford an army of bodyguards.
wasn't drake the same guy that said he was gonna beat that lil tattoo artist a.ss and all he ended up doing was sending his bodyguard in the shop to intimidate the lil white fella while drake waited outside?
 5 years ago '10        #111
Nautilus O 18 heat pts18
space
avatar space
space
$15,158 | Props total: 8165 8165
That looks like the work of a philly goon meek you got some explanin to do




AMEN
 5 years ago '11        #112
Urbanchill 5 heat pts
space
avatar space
space
$7,415 | Props total: 1410 1410
drake and tyler got somethin done to chris brown and his men now ? smh chris and them aint bout that life
 5 years ago '11        #113
panelas 31 heat pts31
space
avatar space
space
$778 | Props total: 2 2
 Crookz said:

"Give deez n*ggas da bizness, n*gga
Kill, spray anythang induh way, n*gga, fu*kem we don't luvvem

Yeauh dass jus dat uptown gangsta sh*t
Turrawnto stannup tuh one uhhduhh realiss n*ggas
Drizzy"

 5 years ago '11        #114
PotheadFocker 169 heat pts169
space
avatar space
space
$33,318 | Props total: 8443 8443
 Urbanchill said:
drake and tyler got somethin done to chris brown and his men now ? smh chris and them aint bout that life
How does Tyler factor into this?

 06-14-2012, 05:01 PM         #115
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Michael 1987 said:

[pic - click to view]

oh snap a white girl was injured? them lawsuits are gonna be crazy...I can see why they're all even denying they were there...
 5 years ago '09        #116
ken313 
space
space
space
$334 | Props total: 72 72
Thats why i keep the fitted on. That dude is scarred for life, over these r&b a.ss n*ggas beefin.
 06-14-2012, 05:18 PM         #117
Michael_Moore 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jlandryst said:
well we know Lil Wayne not going to the trial he said he never going back to NYC
that white girl about to hire Gloria Allred she gonna be getting a percentage of that
YM money...lol
you know that's right
 5 years ago '11        #118
Mr X 19 heat pts19
space
avatar space
space
$2,265 | Props total: 241 241
big pat is okay but thats fu*ked up
 5 years ago '11        #119
Mr X 19 heat pts19
space
avatar space
space
$2,265 | Props total: 241 241
 vinceisallin said:
That's what a women better deserves, you should get it to for defending him, unless you was there stfu


k!ll yourself dumbfu*k
 06-14-2012, 05:38 PM         #120
THEYOUNGMESSIAH 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn they got that n*gga good...

i respect dat n*gga drake now
Home      
  
 

 






most viewed right now
 61
Pineapple Pwussy 🍍 😻
47 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
43 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 37
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
219 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 20
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
male rape survivor talks about how he got raped twice
57 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
191 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Image(s) inside Dec 11 - Government agencies announce plan to sellout the internet
139 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy