Boxden Official NBA 2k12 Fantasy League

most viewed right now
 169
When ya upstairs neighbors more petty than you
40 comments
@wild'ish
most viewed right now
 126
Video inside ‘Last Tango in Paris’ Rape Scene Was Not Consensual, Director Bernardo ..
91 comments
@misc
most viewed right now
 107
Image(s) inside University of Deleware
19 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 100
Video inside 50 Cent & Jim Jones Show Love Last Night In Miami, Monsta In The Cut To..
51 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '07        #361
JWilliams 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,466 | Props total: 26 26
20th pick every round....cot dayum
 4 years ago '07        #362
moe4484 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,926 | Props total: 378 378
 RMG 007 said:
lol of course you are because if it was flipping you would have to rotate between the the #2 pick and #29 pick
sh*t im still shooting for #7 seed in the east and first round lost i suck
 4 years ago '05        #363
Based_One 70 heat pts70
space
avatar space
space
$8,852 | Props total: 2891 2891
Im still gone have a team I can ball with even at pick 29
 4 years ago '11        #364
Johnson Barnes 29 heat pts29
space
avatar space
space
$3,991 | Props total: 170 170
I fu*ked draft order up people..

what do yall think should happen before it go any further ?
 4 years ago '07        #365
JWilliams 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,466 | Props total: 26 26
 Johnson Barnes said:
I fu*ked draft order up people..

what do yall think should happen before it go any further ?
I'm down for a restart if possible hahaaaa
 4 years ago '07        #366
JWilliams 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,466 | Props total: 26 26
I mean late picks very round really isn't fair though
 4 years ago '04        #367
GarySanchize24 236 heat pts236
space
avatar space
space
$49,144 | Props total: 3603 3603
 Johnson Barnes said:
I fu*ked draft order up people..

what do yall think should happen before it go any further ?
just play it man. i like the players i got so far.
 4 years ago '10        #368
eightytyson06 38 heat pts38
space
avatar space
space
$14,814 | Props total: 2371 2371
 O_nasty said:
muhfu*ka i was fine with the 30th pick

but the sh*t is suppose to flip
30th n*gga gonna have a real deal cavs team


yo first round and second round k!lled me i was set with sleepers too
 4 years ago '09        #369
Burg Boy 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,864 | Props total: 289 289
teams are unbalanced with this draft style.. number 3 pick got lebron and hibbert.. thats a hell of a core.. but i can ball with any squad so it is what it is man..

Lets snake
 4 years ago '10        #370
eightytyson06 38 heat pts38
space
avatar space
space
$14,814 | Props total: 2371 2371
 BullsLost said:
just play it man. i like the players i got so far.
fu*k you n*gga what about my n*gga bogus
 4 years ago '07        #371
JWilliams 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,466 | Props total: 26 26
Of course if you landed high picks your cool w it....my team ain't terrible, but could be better
 4 years ago '10        #372
Hovi Bryant 644 heat pts644
space
avatar space
space
$28,925 | Props total: 12283 12283
Do the draft over. I like my squad, but it still isn't fair. The top ten picks are stacked with 80+ rated players for the first three rounds.
 4 years ago '07        #373
moe4484 4 heat pts
space
avatar space
space
$7,926 | Props total: 378 378
 Johnson Barnes said:
I fu*ked draft order up people..

what do yall think should happen before it go any further ?
We can start it over you Jew
 4 years ago '07        #374
JWilliams 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,466 | Props total: 26 26
This some manny v bradley sh*t
 4 years ago '04        #375
GarySanchize24 236 heat pts236
space
avatar space
space
$49,144 | Props total: 3603 3603
dont start it over!!!!!
 4 years ago '09        #376
TriniSoldier 55 heat pts55
space
space
space
$40,704 | Props total: 6 6
 Burg Boy said:
teams are unbalanced with this draft style.. number 3 pick got lebron and hibbert.. thats a hell of a core.. but i can ball with any squad so it is what it is man..

Lets snake
i'll mollywhop n*gga with lebron and hibbert

making it seem like he got james, howard and kobe
 4 years ago '09        #377
Burg Boy 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,864 | Props total: 289 289
 RMG 007 said:
yeaa i agree start this over now before everyone leaves

fu*k im not gonna be able to join, if we do it now
 4 years ago '04        #378
GarySanchize24 236 heat pts236
space
avatar space
space
$49,144 | Props total: 3603 3603
unless ur doing the draft immediately after and change the time between picks to 30 seconds !!!!
 4 years ago '12        #379
iSpeakGenius 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,584 | Props total: 14 14
idk man...i really dont know...that n*gga bunty is out there bogus at 30 tho...take a vote real quick.

i can hoop with mine at #24....jus gotta dig for the role players for real.
 4 years ago '07        #380
JWilliams 21 heat pts21
space
avatar space
space
$1,466 | Props total: 26 26
My dude said he was gomna quit cuz his team is too good "whoopyahead"
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside Dec 3 - ATL strikes AGAIN: Man raped by homo thug crew snapchat setup
144 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 45
Image(s) inside Island Girl Is A Lightskin Goddess
60 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside I'm fu-king PISSED _____________ ! stole my Rosario Dawson
152 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 22
Image(s) inside Amy Schumer Playing ‘Barbie’
68 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 21
BOX Bad Left Hook Gives A Detailed Analysis On Whether Conor McGregor Can B..
55 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 20
Video inside Marvel Vs Capcom Infinite Gameplay
48 comments
18 hours ago
@games
most viewed right now
 18
audio inside [Tha Carter 5] Lil Wayne - Start This sh-t Off Right (Ft. Mannie Fresh)
176 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Video inside Homeless man builds pimped out setup under freeway equip with guest roo..
154 comments
21 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy