Jigga Keeping Hood at the French Open.

most viewed right now
 155
 NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
35 comments
@sports
most viewed right now
 113
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
120 comments
@hiphop
most viewed right now
 84
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
47 comments
@news
most viewed right now
 68
 Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
28 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-10-2012, 02:17 PM         #101
ThisUsernameSux 
space
space
space
$n/a | Props total:  
it would be better if he was wearin all rocawear
 6 years ago '06        #102
darnbni99a 
space
avatar space
space
$2,012 | Props total: 24 24
fukin camel face a.ss n*gga
 6 years ago '06        #103
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,002 | Props total: 1467 1467
No smiley? Really?
 06-10-2012, 03:52 PM         #104
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kvrelxss said:
whats wrong with a black shirt, sunglasses, and a hat?
Don't point out reality...

Cats gotta get out their random senseless Jay-Z hating for the week...
 6 years ago '10        #105
Esdot 17 heat pts17
space
avatar space
space
$1,616 | Props total: 689 689
People getting on jay, but its cool for all them other n*ggas to wear obnoxious fedoras.
 06-10-2012, 08:49 PM         #106
BALLONHOES 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Jay-Z is so fu*king gay, can't believe yall even talk about him anymore....
 6 years ago '04        #107
torious 67 heat pts67
space
avatar space
space
$81,992 | Props total: 11787 11787
 Francis Schilke said:
make fun of his clothes all u want, but i bet that 500 mill he got and Beyonce lookin pretty good.



btw Nas Lost
YOUNG
 6 years ago '04        #108
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
 Bea5T said:

[pic - click to view]



@ jays face
looks like they asking him to show his tickets for that seat


france's aristocracy don't know how this ugly negro camel could afford that spot
 6 years ago '04        #109
Young Professa 11 heat pts11
space
avatar space
space
$15,179 | Props total: 5450 5450
 Akuna said:
Eeeeeeeeeew hes sooooooooooooooo uglyyyyyyyyyyy!




















I'd still fu*k though

well, that says it all.....
 6 years ago '06        #110
RAZAH CUTS 5835 heat pts5835
space
avatar space
space
$54,048 | Props total: 18808 18808
n*gga, Jigga wasn't out there dressin to impress... prolly just threw some sh*t on.. them tennis matches be OD long and the weather was prolly muggy as fu*k... Jay was just out there chillin and all you idiot n*ggas is up here tryna to dissect his fashion... fu*k outta here..
 6 years ago '11        #111
royman04 18 heat pts18
space
avatar space
space
$12,305 | Props total: 4580 4580
n*gga look confused like he don't know the rules of the game
 6 years ago '08        #112
King Royalty 
space
avatar space
space
$244 | Props total: 0 0
Im done

[pic - click to view]

 6 years ago '04        #113
k-wordz 1 heat pts
space
avatar space
space
$239 | Props total: 39 39
 Crookz said:
this n*ggas style is so fu*kin corny. n*ggas like 50 rocking sunglass wth a backwards camo hat with shades all while trying to rock the sweater over on some preppy sh*t

Can't believe n*ggas really still think this n*gga is a trendsetter
Look at the backstage days, peacoats and sweats, Hawaiian shirts

This n*gga can't be king of NYC if his gear is incorrect. Nope
If he aint a trend setter then why n*ggaz stop rockin jersey's, all up until two summers ago??

Why n*ggaz quit that auto-tune sh*t wit music??

or why when he start rocking all black everything, it hit the masses and everyone started rockin it??

I'll be the first to admit his style in the pics is wack, but you cant say dude aint no trend setter.
 6 years ago '11        #114
DCballer40 
space
space
space
$2,875 | Props total: 165 165
Yall do know the man he's talking to is his personal bodyguard right?
 06-10-2012, 11:50 PM         #115
Brooklyn 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Long live the Jigga Man!
 6 years ago '05        #116
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
jay z was never a trend setter really bx wow ok wtf was ice berg ..wtf was roc clothes wtf was the jesey wtf was the button ups who all put that sh*t on the map smh
 6 years ago '11        #117
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4718 4718
 GUNIT-FINEST said:
jay z was never a trend setter really bx wow ok wtf was ice berg ..wtf was roc clothes wtf was the jesey wtf was the button ups who all put that sh*t on the map smh
Listen. Just don't pay attention to these n*ggas man. It's something new and even more stupid everyday.
 06-11-2012, 11:04 AM         #118
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DCballer40 said:
Yall do know the man he's talking to is his personal bodyguard right?
Again, don't bring up reality...

It's "Look, they're sh*ttin on Jay out in France. Yellin at his dress code. Don't want his ghetto a.ss there... HAHAHA"

Na, bruh, that's HIS FUKKIN PERSONAL BODYGUARD. A MAN WHO WORKS FOR HIM, AND WHO WILL GIVE HIS LIFE FOR JAY IF NEED BE.

THAT'S BOSS sh*t.

But nah, cats just have to hate Jay... For no reason.

His success hurts their soul.


Last edited by Illstreet; 06-11-2012 at 11:09 AM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
55 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 33
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
79 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
98 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
85 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
161 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy