Nas - Life Is Good cover revealed.

most viewed right now
 121
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Image(s) inside Nobody pulling out of Jesenia Echeverria :noahohno:
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
59 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
126 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '11        #81
PotheadFocker 169 heat pts169
space
avatar space
space
$33,315 | Props total: 8435 8435
 Nothavingit said:
smh if these dumb fu*ks would just watch the video they would be blessed with the full understanding of this cover.
Yeah because everyone in every music store until the end of time is gonna know about this youtube promo vid

fu*k outta here
 06-04-2012, 11:41 PM         #82
Illstreet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Not a great Album Cover... Way too literal...

 DSOM said:
Nas takes album cover picture with ex-wifes wedding dress

nasfans -

[pic - click to view]


" OMG thats sooo fu*king DEEP!!"


Basically... Never fails.
 6 years ago '04        #83
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,365 | Props total: 6376 6376
 Tounw said:
If yall just watch the video the TS posted y'all wouldn't be having these stupid a.ss questions about "what the green dress mean" I should give hate too J.Jones' for making way to this lazyness
man it got to the point where you have to lay it out for them. most posters are not going to watch a video just for a cover
 6 years ago '06        #84
Menelek 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,196 | Props total: 269 269
I didnt like or Understand it at first until I watch the video. It def makes more sense now.

But ppl who go to the store and cop are they gonna understand?

Def my least Fav Cover and I usually think he has some of the best covers but All I really care about is the music.

I knew yall n*ggas would have Jokes when I spotted this earlier.lol
 6 years ago '04        #85
RYLNYC|m 5 heat pts
space
avatar space
space
$11,841 | Props total: 1133 1133
 Prophecy_projet said:
That's a clever album cover though.

What would you rather have? Lets see the marketing experts here lol
So your defense for a half a.ssed cover is that most of Boxden couldn't do better? Solid logic, bruh.

As a "marketing expert," I can tell you this cover could've been better. The artist who did this cover has done much better industry work before (e.g.- J. Cole's "Sideline Story").
 6 years ago '09        #86
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,208 | Props total: 19306 19306
i didn't get it at first...but the green wedding dress that is actually dope
 6 years ago '04        #87
Scream @ Me 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,016 | Props total: 1904 1904
Contradictory cover/title, I suppose that was the aim though . Anyhow, I'm ready for the album!
 6 years ago '04        #88
peto 
space
avatar space
space
$2,360 | Props total: 16 16
sh*t is fire ya n*ggas buggin i'd rock that suit....most of yall n*ggas just going to the park to play ball for 10hrs during a weekday so yall cant relate
 6 years ago '04        #89
Adwerdz 318 heat pts318
space
avatar space
space
$32,664 | Props total: 23119 23119
first nas album imma cop since godson dropped
 6 years ago '07        #90
jhj26 51 heat pts51
space
avatar space
space
$15,676 | Props total: 1336 1336
 6 years ago '06        #91
RAZAH CUTS 5835 heat pts5835
space
avatar space
space
$54,036 | Props total: 18795 18795
it's kind of surprising to see Nas go w/ that type of a cover.. I never really thought his split with Kelis really was anything he dwelled on too tuff.. I mean, he never went at her on record or anything..
 6 years ago '11        #92
PotheadFocker 169 heat pts169
space
avatar space
space
$33,315 | Props total: 8435 8435
 RAZAH CUTS said:
it's kind of surprising to see Nas go w/ that type of a cover.. I never really thought his split with Kelis really was anything he dwelled on too tuff.. I mean, he never went at her on record or anything..
He putting the pus*y.... on a pedestal
 6 years ago '05        #93
zogby 42 heat pts42
space
avatar space
space
$2,131 | Props total: 26 26
So its nas with a dress
 6 years ago '05        #94
zogby 42 heat pts42
space
avatar space
space
$2,131 | Props total: 26 26
 Prophecy_projet said:
That's a clever album cover though.

What would you rather have? Lets see the marketing experts here lol

heres some ideas for nas

how about mock up of


[pic - click to view]



theres a concept idea better then his thought up in 2 seconds

he could of added the lame pic of him with the dress in it

him and his wife getting married

daughter leaving home - link it to daughters


Otherwise made a mock of the movie life is beauftiful cover like this



[pic - click to view]




But what i really would of went for is to get nas all up in a suit , make him look old
done it like this

[pic - click to view]



Or made it be taken 2 ways as old nas lying down , or nas dead in a coffin.


[pic - click to view]

 6 years ago '08        #95
RokkyRok 50 heat pts50
space
avatar space
space
$6,673 | Props total: 397 397
Once you know the significance of the green dress, the cover is incredible.
 6 years ago '10        #96
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,111 | Props total: 1269 1269
wash ya rims with that bi*ch dress homie
 6 years ago '04        #97
SCENE 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,162 | Props total: 104 104
 ballergenetics said:
I spoke on the cover before I knew their was evidence in the video that shows the symbolism behind the dress . Dude calling the cats who didn't catch it...average non-listening rap fans", & "so called hip hop listeners" Little judgmental don't ya think Patrick ?
I think you're an idiot who went straight for the reply button with no intentions of watching the video and got exposed
 06-05-2012, 07:42 AM         #98
Prophecy_projet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 RYLNYC said:
So your defense for a half a.ssed cover is that most of Boxden couldn't do better? Solid logic, bruh.

As a "marketing expert," I can tell you this cover could've been better. The artist who did this cover has done much better industry work before (e.g.- J. Cole's "Sideline Story").


But whoever shot the cover of J.Cole's album doesn't tell me what would have been a better theme for this album's cover. Especially when Cole's was subtle to say the least.

We all knew the album was gonna be about the personal stuff going on in his so why not symbolize the big one everyone been talking about the past few years?

It got people talking didnt it?
 6 years ago '04        #99
elawhor 
space
avatar space
space
$727 | Props total: 49 49
Cold cover
 06-05-2012, 07:51 AM         #100
Prophecy_projet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 zogby said:
heres some ideas for nas

how about mock up of


[pic - click to view]



theres a concept idea better then his thought up in 2 seconds

he could of added the lame pic of him with the dress in it

him and his wife getting married

daughter leaving home - link it to daughters


Otherwise made a mock of the movie life is beauftiful cover like this



[pic - click to view]




But what i really would of went for is to get nas all up in a suit , make him look old
done it like this

[pic - click to view]



Or made it be taken 2 ways as old nas lying down , or nas dead in a coffin.


[pic - click to view]



Just lazily jacking images of stuff with Life in their cover doesnt make sense either

The idea of an old Nas laying in a coffin is one thing, but then to the audience the symbolism would be of him closing his life as if to say its his last album . I think that would confuse people a little.


Only thing I can say about this album cover is that maybe the setting could have been different, but the idea of just the green wedding dress carries a theme.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 63
Video inside My experience after record deal (warning)
265 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
77 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 27
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
103 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 26
Image(s) inside dannielledai
39 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
33 comments
20 hours ago
@games
most viewed right now
 19
Video inside Maia Campbell Was Recently Spotted In Atlanta....
46 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 19
Image(s) inside My Local Newscaster Has The Biggest Damn Head That I've Ever Seen *Pause
99 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
The Rock has a message for The Avengers
39 comments
22 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy