June 2012 - What Did You Wear Today

most viewed right now
 148
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
98 comments
@wild'ish
most viewed right now
 110
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
232 comments
@hiphop
most viewed right now
 91
NBA Big Baller Brand Shoe Review
54 comments
@sports
most viewed right now
 82
Image(s) inside Fan Draws life like Picture Of Joe Budden
28 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #401
NYC-Banga 107 heat pts107
space
avatar space
space
$13,522 | Props total: 3464 3464
 RLRugby said:
why u mad tho?

EDIT: and before you say you not angry......

lemme leave this...

cause every time a n*gga shine on some extra sh*t u always doubt the person and look like a fu*king idiot.

cut it out
 06-27-2012, 03:33 PM         #402
AKS MUZIK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Shoevillain said:
Penny = ~25 produced

Oregon III = ~300 produced

And just to put things in perspective ... Concord XI = ~500,000 produced

So I think the Penny wins the "rare" argument by default ...
 5 years ago '11        #403
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,313 | Props total: 25142 25142
Rugby said heroes pack just for family and friends

some guy just copped them on sole and the WTT lebrons and the christmas samples
 5 years ago '11        #404
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,313 | Props total: 25142 25142
 RLRugby said:
them oregon sh*ts is ugly as fu*k

[pic - click to view]



bi*ch made motherfu*kers always talking sh*t


[pic - click to view]

 5 years ago '11        #405
CamoBoxers 20 heat pts20
space
avatar space
space
$2,667 | Props total: 11 11
 RLRugby said:
I swear I do the same sh*t.

I be sittin back laughing at all the fat jokes and pine jokes

If only n*ggas knew how much i be trollin yall
 RLRugby said:
lol so rare = fly???

them pennys ugly as fu*k

them oregon sh*ts is ugly as fu*k

but im gonna be called a hater and ppl will say im bitter
...you make a point tho, those pennys are pretty ugly
 5 years ago '05        #406
DaViLLe726 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,313 | Props total: 270 270
 RLRugby said:
lol so rare = fly???

them pennys ugly as fu*k

them oregon sh*ts is ugly as fu*k

but im gonna be called a hater and ppl will say im bitter
Trolling im starting to get your whole swag Precious
 5 years ago '05        #407
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,696 | Props total: 2451 2451
Did not knw those Pennys Were That Exclusive


Rugby u just a Str8 up hater
 5 years ago '04        #408
Scotty The KCL 67 heat pts67 OP
space
avatar space
space
$6,830 | Props total: 103 103
Being a Oregon Ducks fan, them 3s > Yeezy 2s
 5 years ago '05        #410
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,696 | Props total: 2451 2451
 RLRugby said:
now u know they were exclusive ur initial opinion has changed
no cuz ill still pick the oregon 3's over them not a fan of the penny 2's
 5 years ago '05        #411
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 45 45
I agree with Goo about the Pennys, but I respect what they are because I'm a collector

And just because something is F&F doesn't mean they can't be had if you know the right person and have the right money
 5 years ago '04        #412
UF4Soldier 127 heat pts127
space
avatar space
space
$19,038 | Props total: 4708 4708
 RLRugby said:
now u know they were exclusive ur initial opinion has changed
 5 years ago '04        #413
UF4Soldier 127 heat pts127
space
avatar space
space
$19,038 | Props total: 4708 4708
cant lie rugby be dropping some jewels in the midst of his bullsh*t!
 06-27-2012, 08:10 PM         #414
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the hate is strong in here
even for the haters
 5 years ago '06        #415
NYC-Banga 107 heat pts107
space
avatar space
space
$13,522 | Props total: 3464 3464
 UF4Soldier said:
cant lie rugby be dropping some jewels in the midst of his bullsh*t!
Don't u have couches to move?
 06-27-2012, 08:51 PM         #416
Shoevillain 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Anyways ... Moving on ... Today ...


[pic - click to view]

 5 years ago '11        #417
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,313 | Props total: 25142 25142
UF4 When you get out of juvenile detention my brother
 5 years ago '09        #418
stxbreed 
space
avatar space
space
$2,433 | Props total: 214 214
Young man's got some game
 5 years ago '04        #419
UF4Soldier 127 heat pts127
space
avatar space
space
$19,038 | Props total: 4708 4708
 Shoevillain said:
Anyways ... Moving on ... Today ...


[pic - click to view]

thats big cuff but nice kgs tho
 5 years ago '04        #420
UF4Soldier 127 heat pts127
space
avatar space
space
$19,038 | Props total: 4708 4708
lmao,see yall got jokes
yeah i got sh*t to do but before i go

[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 69
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
23 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
98 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 43
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
45 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
46 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
105 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 19
Lil Duval with the joke of the year
55 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
137 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy