Lil Wayne ft. Big Sean - My Homies Still

most viewed right now
 397
Drake- Iím Upset
160 comments
@hiphop
most viewed right now
 202
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
62 comments
@hiphop
most viewed right now
 128
Kim Kardashian ethers Rhymefest!!
211 comments
@hiphop
most viewed right now
 112
50 cent and floyd mayweather beefing again #getthestrap
47 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-01-2012, 01:29 PM         #61
dkiller84  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this sh*t hard why dont yall all go listen to 2changes or some sh*t like that bet yall think he got bars
 6 years ago '11        #62
Norcal 79 heat pts79
space
avatar space
space
$11,932 | Props total: 1679 1679
 dkiller84 said:
this sh*t hard why dont yall all go listen to 2changes or some sh*t like that bet yall think he got bars
Name 1 dope Wayne line in this song.

I'll wait.
 6 years ago '07        #63
mrfreak76 700 heat pts700
space
avatar space
space
$7,229 | Props total: 1513 1513
Wow...this is where Hip-Hop is going.

Can we at least get the Dirty version
 6 years ago '05        #64
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,951 | Props total: 13381 13381
what in the fu*k is this. I couldn't even listen past the 1st verse.
 6 years ago '07        #65
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]
 6 years ago '06        #66
itzadirtyworld 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,614 | Props total: 1117 1117
On the radio all summer
 6 years ago '06        #67
made in the bay 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,294 | Props total: 181 181
is that track sampling this???


[video - click to view]



 6 years ago '12        #68
Dee352 170 heat pts170
space
avatar space
space
$10,884 | Props total: 735 735
 dkiller84 said:
this sh*t hard why dont yall all go listen to 2changes or some sh*t like that bet yall think he got bars
 6 years ago '05        #69
GoDzSoN35 
space
avatar space
space
$1,937 | Props total: 0 0
Sound like one of them beats they throw at Gudda Gudda
 6 years ago '11        #70
PotheadFocker 174 heat pts174
space
avatar space
space
$34,372 | Props total: 11133 11133
This sh*t sounds exactly like "Ass" Wayne is such a clown now he can't come up with anything original
 6 years ago '09        #71
5_star_smitty|m 210 heat pts210
space
avatar space
space
$44,708 | Props total: 4261 4261
WTF IS THIS sh*t?!?!?!?!?!
[pic - click to view]

 6 years ago '08        #72
NickThaQuick6 
space
avatar space
space
$423 | Props total: 2 2
you know this was recorded before the Pusha T beef
 6 years ago '04        #73
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,816 | Props total: 5054 5054
damn this weak tho omg comon wayne!!!!!!!!!!!
 06-01-2012, 02:04 PM         #74
hiphopjunkee  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
its garbage but its from the human being 2. all those tracks are garbage experiments. cant expect too much from them. he needs to stop trying to be a game changer like kanye. not gonna happen. hes not a leader. hes a follower. sooner he relizes that the sooner he can get on with his career.
 6 years ago '08        #75
Da_Crew2k9 156 heat pts156
space
space
space
$3,180 | Props total: 3050 3050
b
 6 years ago '06        #76
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$16,233 | Props total: 3034 3034
this pure garbage
 6 years ago '07        #77
kakish 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,270 | Props total: 2195 2195
wtf is the bi*ch saying after "my homies still"

this sh*t is annoying high key
 6 years ago '07        #78
bluehefner96 105 heat pts105
space
avatar space
space
$12,727 | Props total: 13535 13535
 kakish said:
wtf is the bi*ch saying after "my homies still"

this sh*t is annoying high key
"Pump that Bass"
 06-01-2012, 02:24 PM         #79
Cheesypoof  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
beat annoying, lil waynes voice annoying, stupid fu*king lyrics.

i really hope not even wayne fans appreciate this
 6 years ago '12        #80
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,059 | Props total: 1354 1354
Couldn't even finish this trash man
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
#bigbreasttwitter
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
57 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 34
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
79 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
118 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1346 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
44 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside Compton THUGS starring Kevin Hart & Mike Epps 🤣🤣㊃..
30 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 7
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy