Lil Wayne - Goulish (Pusha T Diss)

most viewed right now
 91
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
201 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
142 comments
@movies
most viewed right now
 56
Post Malone almost commits career suicide on stream
248 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
88 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '04        #421
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,298 | Props total: 3758 3758
he k!lled dat sh*t how could yall fu*kin hate trill sh*t...................
 6 years ago '05        #422
Vancouver 11 heat pts11
space
avatar space
space
$2,451 | Props total: 126 126
The last line referencing what happened to that boy was cool, and wayne gets points for actually saying the name, but other than that this sh*t sucked (beat was hot though).
 05-26-2012, 05:55 PM         #423
zCapo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn 26 pages
 6 years ago '05        #424
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,401 | Props total: 676 676
I'm a wayne fan and he hasn't been the same Wayne since he moved out of Louisiana... The last time Wayne was arguable top 5 was in 07... He ruined the Carters with part 3 and tried to come back with 4 but it was a failed effort... He might sell more records now, but he was a better rapper from 05-07... No Ceilings was the last glimpse of "old Wayne" we're gonna get...

Pusha will body this n*gga on wax and would body him in the streets too...
 6 years ago '06        #425
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
this sh*t was garbage


wayne stans tryna say he won cause he released this sh*t in 24 hours tell him to take his time next time instead of embarrassing himself..bangs can write a better diss track than that
 6 years ago '05        #426
Vancouver 11 heat pts11
space
avatar space
space
$2,451 | Props total: 126 126
 DEDOS said:
what was so cool about it

if anything BABY and wayne lost because Baby paid the Clipse to be featured on his track clipse murked that track too
Was a good reference is all. Like I said, the diss is still garbage.
 6 years ago '11        #427
Lee Wizzle 6 heat pts
space
avatar space
space
$7,667 | Props total: 1510 1510
THIS IS WAT WARNING SHOTS SOUND LIKE SO PEOPLE STOP SAYIN WAYNE ONLY SENT WARNING SHOTS u CANT DO THAT WHEN U ALREADY IN THE RING OR YOU'LL GET YO a.ss WHOOPED THE WARNING SHOT WAS THE TWITTER RESPONSE THAT GOULISH sh*t IS JUST THAT SOME sh*t

[video - click to view]

 6 years ago '11        #428
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$24,140 | Props total: 6409 6409
the fu*k is this
 05-26-2012, 09:21 PM         #429
TRAINOFTHOUGHT 
space
space
space
$n/a | Props total:  


Dat n*gga Wayne called Pusha T soft. Last I checked Wayne you here leopard skin pajamas and red skinny jeans. If that ain't soft IDK WTF is. If it ain't soft it damn sure ain't hood or Gangsta which he has claimed to be both.
 05-26-2012, 11:00 PM         #430
cheguevara 
space
space
space
$n/a | Props total:  
horrible diss track but i am glad and surprised that wayne said pusha's actual name.

maybe now hip hop can get out of the subliminal diss sh*t that jayz started . i hate that sh*t. say the n*ggas name, stop beating around the bush.


good job wayne..


now i hope pusha responds and bodies young money. yall think nicki gonna jump in?
 6 years ago '05        #431
ice wolf 515 heat pts515
space
avatar space
space
$9,300 | Props total: 5487 5487
Pusha is bodying Wayne so far... but at least Weezy had the balls to call out Pusha's name.

Pusha is one jealous and immature grown a$$ man. He's 35 acting like a kid with these senseless rap beefs. He's trolling for attention after his Fear of God mixtape went wood. Sh!t sold like 30,000 copies in total.

Exodus was fire and Wayne's diss was weak as f#ck.
 6 years ago '09        #432
TraV 77 heat pts77
space
avatar space
space
$21,084 | Props total: 1820 1820
 ice wolf said:
Pusha is bodying Wayne so far. But at least Weezy had the balls to call out Pusha's name.

Pusha is a jealous and immature dude tho. He's 35 acting like a kid with these senseless rap beefs. He's trolling for attention after his Fear of God mixtape went wood. It sold like 30,000 copies in total.
Do you hear yourself. A mixtape went wood...

He put out a free mixtape then re-released it basically with a some new joints and got paid for it. But that's a failure. I guess I'll take your word for it.
 5 years ago '04        #433
Hood_Rich 7 heat pts
space
avatar space
space
$15,706 | Props total: 436 436
thats it??? Terrible
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
61 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 50
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
71 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 38
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
44 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 37
Image(s) inside Thick as fu-k
55 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
144 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside Landlord Accused Of Masturbating On Tenant's Clothes When She Wasn't H..
22 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
79 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 13
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
42 comments
19 hours ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy