Jimmy Henchman Says He Loaned Wyclef Jean Drug Money

most viewed right now
 184
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
165 comments
@sports
most viewed right now
 113
Akademiks low-key proved he lurks here
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 83
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
68 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Image(s) inside Suavementeee Besameee
21 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #41
kiddrocay 27 heat pts27
space
avatar space
space
$19,616 | Props total: 4376 4376
 Michael_Moore said:
they're thinking about giving Jimmy the injection...u really think Jimmy gives that much of a fu*k about Puff that he won't flip on him? pinning Diddy for Pac's murder is his only trump card..
this, its all or nothing now

man the riots that will happen if he snitches on puff

he already snitching so he might as well go all the way in, I know the feds are like tell it already because we already know

let the world know


Last edited by kiddrocay; 05-23-2012 at 05:36 PM..
 6 years ago '04        #42
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,381 | Props total: 29522 29522
pac won
 05-23-2012, 05:39 PM         #43
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kiddrocay said:
this, its all or nothing now

man the riots that will happen if he snitches on puff

he already snitching so he might as well go all the way in, I know the feds are like tell it already because we already know

let the world know

[pic - click to view]

 6 years ago '12        #44
44wade 289 heat pts289
space
space
space
$24,061 | Props total: 11274 11274
 Hiphopnetwork said:
Oh word ur involved with the case? Lmfao u know nothing quit playin
nope, just a poster like you.

But that dont stop people from talkin on twitter. People who know sh*t about it, and Im not a stupid person, so I can read between the lines.

I can post the links, but what kind of person would I be then?

No sir, not me.


On the flipside, these were people out west, so they dont like Puff, so who knows how true it could be.
 05-23-2012, 06:15 PM         #45
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Chris daRealist said:
diddy is a major player in the drug game, supposedly he has federal connections... if thats true he's good...
connections can only take you so far when u have a guy testifying & saying...."there's the guy that had tupac k!lled,& here's the proof"...
 6 years ago '08        #46
thetfd 1469 heat pts1469
space
avatar space
space
$3,598 | Props total: 6112 6112

 Bobby's World said:

[pic - click to view]


"This here's bigger than Nino Brown, this is big business".
 6 years ago '07        #47
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$39,830 | Props total: 4807 4807
 Michael_Moore said:
they're thinking about giving Jimmy the injection...u really think Jimmy gives that much of a fu*k about Puff that he won't flip on him? pinning Diddy for Pac's murder is his only trump card..
nobody is gettin no damn death penalty behind some drugs dude lol
 6 years ago '05        #48
chi town hustla 193 heat pts193
space
avatar space
space
$18,090 | Props total: 19709 19709
 r.burgundy said:
nobody is gettin no damn death penalty behind some drugs dude lol
he is gone to wish they gave him the death penalty when they give him 23/1 in adx
 6 years ago '04        #49
SpyDa 180 heat pts180
space
avatar space
space
$12,898 | Props total: 2530 2530
man sh*t about to get real... ya'll saw what happen last time they said puff did it. n*ggaz was about to murk that n*gga
 6 years ago '04        #50
cold_young_thug 40 heat pts40
space
avatar space
space
$9,605 | Props total: 1773 1773
 the synthesis said:
Jimmy snitch Henchman, NY's finest

The irony here is Jimmy said he started the Stop Snitching movement with Game....I'm sure money will be put down by Suge or Yayo to have him shanked, he's a walking target out in the open

Pac was right about all these informants...
n*gga yayo and suge dont have no damn money.
 6 years ago '10        #51
kiddrocay 27 heat pts27
space
avatar space
space
$19,616 | Props total: 4376 4376
 SpyDa said:
man sh*t about to get real... ya'll saw what happen last time they said puff did it. n*ggaz was about to murk that n*gga
aint it funny how puff claimed pac was paranoid and ish but these mother fu*ker was so paranoid he put a hit out on him
 05-23-2012, 07:08 PM         #52
the synthesis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cold_young_thug said:
n*gga yayo and suge dont have no damn money.
The FEDS tried to argue Suge cashed all his money out and placed it in offshore holdings, they couldnt prove it and they still believe this to this damn day.

Suge mos def took those Interscope advances and is living wealthy while playing broke....

What is Suge living on smoking those big a.ss cuban cigars and partying every night?

If Suge needed money he'd have written a book by now,made a few documentaries, attached himself to other rappers....


Last edited by the synthesis; 05-23-2012 at 07:12 PM..
 6 years ago '04        #53
SpyDa 180 heat pts180
space
avatar space
space
$12,898 | Props total: 2530 2530
 kiddrocay said:
aint it funny how puff claimed pac was paranoid and ish but these mother fu*ker was so paranoid he put a hit out on him


i know man i was a huge pac fan. dude taught me alot about life. and the thing i find so funny about pac lyrics. The stuff he spit was deep and on another level. You could tell it's from the heart. But as time progress and you learn more about the situation. It expands the meaning of his lyrics. Its crazy. Like in majority of his songs he dont name drop. like all eyes on me - holla at me or even in against all odds... " And that n*gga that was down for me, restin dead. Switch sides, guess his new friends wanted him dead"
 05-23-2012, 07:41 PM         #54
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Originally Posted by r.burgundy
nobody is gettin no damn death penalty behind some drugs dude lol



Jimmy Henchman, who is already in a Brooklyn federal prison for running a $10 million a year cocaine operation, now faces the death penalty for the murder of Lowell “Lodi Mack” Fletcher.
 6 years ago '05        #55
Cashville2400 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,868 | Props total: 151 151
Promise to pay back Jimmy Henchman in due time.........
 05-23-2012, 07:52 PM         #56
Graftedgenes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Tragic

Jimmy Henchmen had a legit gig making nice money and he went and threw it all away out of greed.

The dope game is played out, they giving too much time with no get back and you end up losing everything, I mean it just ain't worth it, and then you get on a stand and dry-snitch on other dudes and mess they life up.....sh*t is tired.
 6 years ago '07        #57
timdog 918 heat pts918
space
avatar space
space
$30,447 | Props total: 14845 14845
 SpyDa said:
i know man i was a huge pac fan. dude taught me alot about life. and the thing i find so funny about pac lyrics. The stuff he spit was deep and on another level. You could tell it's from the heart. But as time progress and you learn more about the situation. It expands the meaning of his lyrics. Its crazy. Like in majority of his songs he dont name drop. like all eyes on me - holla at me or even in against all odds... " And that n*gga that was down for me, restin dead. Switch sides, guess his new friends wanted him dead"


what he teach watch who you hang with
 6 years ago '07        #58
timdog 918 heat pts918
space
avatar space
space
$30,447 | Props total: 14845 14845
 614FACE said:
some of your best criminals r snitches. snitchin is as part of the game just like drugs and money. not that i condone it, but u'd b a damn fool if u think a rich criminal wont snitch at one point or another.

how u think they stay on top??? fbi and police let u snitch your way to the top and as soon as u get there u get knocked.

aint no honor in crime.
this...

some of the best them ratted

but since jimmy is attached to pac people love this
 05-23-2012, 07:56 PM         #59
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Graftedgenes said:
Tragic

Jimmy Henchmen had a legit gig making nice money and he went and threw it all away out of greed.

The dope game is played out, they giving too much time with no get back and you end up losing everything, I mean it just ain't worth it, and then you get on a stand and dry-snitch on other dudes and mess they life up.....sh*t is tired.
dry snitch?..lol what he's doing goes above & beyond that.....
 6 years ago '10        #60
kiddrocay 27 heat pts27
space
avatar space
space
$19,616 | Props total: 4376 4376
 Michael_Moore said:
dry snitch?..lol what he's doing goes above & beyond that.....
hell yeah, he blatantly telling

whats snitching got to do with it
Home      
  
 

 






most viewed right now
 74
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
33 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Video inside My experience after record deal (warning)
286 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 33
Is Harlem World a Classic?
148 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
74 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
54 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 19
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
46 comments
24 hours ago
@games
most viewed right now
 16
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy