Rozay to drop another single off God Forgives tonight on Flex

most viewed right now
 142
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
120 comments
@hiphop
most viewed right now
 128
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
38 comments
@news
most viewed right now
 71
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
84 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
NBA Breakfast Club interviews Lavar Ball & Sons On Family Business, Discipline..
69 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '04        #41
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,408 | Props total: 6437 6437
ross better set the tone of the album with this song. I know touch'n you is for the ladies and thats understood but if you talking about a dark album i'm going to need some proof of that.


 44wade said:
Do they got radio where you at?

Ross was #1, #4 and #8 last week, 4 songs in rotation when you count bag of money.

Ross is gonna do his best #'s yet.
where?

because on bilboard touch'n you is 74 on the r&b charts. thats it so far.

and what other songs are you talking about besides that and bag of money?
 6 years ago '11        #42
Kid Cunner 400 heat pts400
space
avatar space
space
$5,682 | Props total: 2 2
 Fresh Whyte said:
He Did....Rich Forever Was GFID. Only Thing He Held On To Is The Jay Z Feature Track.

Another Single? Damn Let The "Touch'n You" Track Atleast
Live Real Quick Before You k!ll It.
You know this how? Yall stay making random a.ssumptions. I'm sure some of those songs were meant for the album, but the whole thing? Most artists drop 2 singles back to back these days, who said he's not letting the Usher single live? He did the EXACT same thing when he dropped the first singles last time.

Yall saying he dropped 5 singles when the fact is, the old sh*t was scrapped along with the date. He's dropping his official SECOND single. Yall counting songs that ain't even on the album. Yall just ignore the formula that everybody is using right now. Wayne, Drake, Nicki, Wale, Jeezy, etc. all dropped at least 3+ singles before they put their album out. Jeezy even put out 2 mixtapes right before. Yall act like it's only Ross doing this sh*t. They all had success with it, let Ross do his thing.
 05-21-2012, 01:09 PM         #43
GOD999 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ImInHerMouth said:
The seizures ain't the reason he was pushed back.
And if he didn't have them, y'all would be saying something different than what y'all saying now
 6 years ago '04        #44
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,408 | Props total: 6437 6437
 Kid Cunner said:

Yall saying he dropped 5 singles when the fact is, the old sh*t was scrapped along with the date. He's dropping his official SECOND single. Yall counting songs that ain't even on the album. Yall just ignore the formula that everybody is using right now. Wayne, Drake, Nicki, Wale, Jeezy, etc. all dropped at least 3+ singles before they put their album out. Jeezy even put out 2 mixtapes right before. Yall act like it's only Ross doing this sh*t. They all had success with it, let Ross do his thing.
So if the songs did well he was still going to toss them?
 6 years ago '04        #45
certifiedplaya1 3 heat pts
space
space
space
$4,365 | Props total: 162 162
*prays this is a street record* If not jus give us the mp3 of that Omarion Lets talk joint
 05-21-2012, 01:15 PM         #46
Graftedgenes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 X-NINE said:
Y'all in here sucking d!cks left to right

fu*k y'all so obessed with n*ggas pushing singles back? Y'all was on Game & Jeezy's d!ck all last year for doing that sh*t & now Ross next on the list with y'all


IF GFID don't drop July 31st, then talk. And if n*ggaz want to get technical, it's NOT the first time Ross been pushed back. Trilla was slated to come out in late 2007 then got pushed back to 2008 so he could get that "The Boss" single out and once that hit, it was out. This time y'all really ruling out a n*gga that has/had pending health issues last yr and couldn't drop the album back in December the week b4 TM103 finally dropped.

It's coming tho
The original push-back was due to his health complications and he had to spend 30 days on bed rest were they couldn't do promo effectively and work the visuals to the singles.


That's why you never saw videos for "You the Boss" or "I Love my bi*ches" and you know MMG make videos for damn near all their songs.


People are under the impression that you need a huge single in order to release an album but Jeezy didn't need one from Def Jam to secure his release date.


Last edited by Graftedgenes; 05-21-2012 at 01:29 PM..
 6 years ago '11        #47
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2617 2617
 greedy87 said:
so did curren$y
Currensy is a nobody his album will flop also
 6 years ago '11        #48
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2617 2617
n*ggas really think Ross can sell more than Nicki?






Ross fanbase doesn't buy albums this is a fact
 6 years ago '11        #49
greedy87 2 heat pts
space
avatar space
space
$11,951 | Props total: 2327 2327
 Kingpin 313 said:
Currensy is a nobody his album will flop also
just like the lakers in the playoffs
 6 years ago '04        #50
DSOM 37 heat pts37
space
avatar space
space
$18,325 | Props total: 414 414
 Kingpin 313 said:
Currensy is a nobody his album will flop also

[pic - click to view]



[pic - click to view]



sheeeit Can i be a nobody too??? Bentleys come with that now
 6 years ago '12        #51
44wade 289 heat pts289 OP
space
space
space
$24,104 | Props total: 11373 11373
I'm talking your local countdowns on radio.

Lemme see, take it to the head, touch n you, bag of money.

Tell me these songs aren't in rotation.

I just turned the radio on, stay schemin comes on, no lie.


Last edited by 44wade; 05-21-2012 at 01:36 PM..
 6 years ago '06        #52
28 Gramz 51 heat pts51
space
avatar space
space
$7,574 | Props total: 4488 4488
 44wade said:
I'm talking your local countdowns on radio.

Lemme see, take it to the head, touch n you, bag of money.

Tell me these songs aren't in rotation.
We counting features now? 2 Chainz must be going platinum first week
 6 years ago '10        #53
A.Dot789 1053 heat pts1053
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
 greedy87 said:
when is that 50 album coming?
later this year, but the gangsta grillz tape is dropping tomorrow.
 6 years ago '12        #54
44wade 289 heat pts289 OP
space
space
space
$24,104 | Props total: 11373 11373
 28 Gramz said:
We counting features now? 2 Chainz must be going platinum first week
I made a mistake 5 songs in rotation on radio, 3 of which are his, 2 features.
 6 years ago '04        #55
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,408 | Props total: 6437 6437
 44wade said:
I made a mistake 5 songs in rotation on radio, 3 of which are his, 2 features.
whats the 5th one?
also where do you live?
 6 years ago '05        #56
Bobby's World 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,742 | Props total: 4818 4818
Ross is not doing more numbers than Nicki Minajj. I dont give a fu*k what none of ya'll say.
No more than 200k. If that.
 6 years ago '12        #57
44wade 289 heat pts289 OP
space
space
space
$24,104 | Props total: 11373 11373
 justinjones said:
whats the 5th one?
also where do you live?
Miami.

Stay schemin, lemme see, bag of money, touch n you, take it to the head.
 6 years ago '08        #58
Deion 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,165 | Props total: 4 4
They dropping DUDSSSSSSS!!!!
 6 years ago '11        #59
greedy87 2 heat pts
space
avatar space
space
$11,951 | Props total: 2327 2327
 Athavan 789 said:
later this year, but the gangsta grillz tape is dropping tomorrow.
and no one will care
 6 years ago '04        #60
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,408 | Props total: 6437 6437
 44wade said:
Miami.

Stay schemin, lemme see, bag of money, touch n you, take it to the head.
ok that makes sense
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
78 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
53 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 19
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
114 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
98 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
255 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
85 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy