Ashanti Say's Hips , Legs & Thighs Ain't Nuttin But a Thang

most viewed right now
 120
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
22 comments
@hiphop
most viewed right now
 106
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
80 comments
@wild'ish
most viewed right now
 78
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
168 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 66
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
223 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 05-11-2012, 06:26 AM         #1
12452 pageviews
69 comments


ajeana 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ashanti Say's Hips , Legs & Thighs Ain't Nuttin But a Thang
 

 

[pic - click to view]





[pic - click to view]




[pic - click to view]



Last edited by Wasted; 05-11-2012 at 12:20 PM..

69 comments for "Ashanti Say's Hips , Legs & Thighs Ain't Nuttin But a Thang"

 6 years ago '08        #2
Da_Crew2k9 156 heat pts156
space
space
space
$3,180 | Props total: 3050 3050
i bet it's like waking up to a chi-a-pet she straight tho but it's too costly to keep her shaved
 6 years ago '04        #3
HotBYoungTurk 13 heat pts13
space
avatar space
space
$11,971 | Props total: 2356 2356
damn I love Ashanti.. but this just threw me off.. everybody take their hand and cover her upper body.. them legs look manly as f*ck.. maybe its the veins in the feet.. lmao..

but like Martin said on Boomerang.. "Damn Marcus.. You don't F*ck her feet"


[pic - click to view]

 6 years ago '07        #4
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]
Why the fu*k is this a thread for n*gga

We know what her face look like already

And there's only 1 pic

 05-11-2012, 07:26 AM         #5
ajeana  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 INF4MOUS said:
Why the fu*k is this a thread for n*gga

We know what her face look like already

And there's only 1 pic




[pic - click to view]


 6 years ago '11        #6
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4732 4732
 HotBYoungTurk said:
damn I love Ashanti.. but this just threw me off.. everybody take their hand and cover her upper body.. them legs look manly as f*ck.. maybe its the veins in the feet.. lmao..

but like Martin said on Boomerang.. "Damn Marcus.. You don't F*ck her feet"


[pic - click to view]

I think it's around the knee area. I didn't wanna say it and be the "elbows too pointy" guy. But I couldn't help but notice that sh*t. I'd still smash and wife tho, don't get me wrong.
 6 years ago '04        #7
ATLDOPEBOI30 74 heat pts74
space
avatar space
space
$33,381 | Props total: 7023 7023
 HotBYoungTurk said:
damn I love Ashanti.. but this just threw me off.. everybody take their hand and cover her upper body.. them legs look manly as f*ck.. maybe its the veins in the feet.. lmao..

but like Martin said on Boomerang.. "Damn Marcus.. You don't F*ck her feet"


[pic - click to view]

i bet she got sum s3xy a.ss feet
 05-11-2012, 09:11 AM         #8
drumgangP  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I didnt think she was sh*t when she first came out...but she filled out dope...thick forreal

Im always down to see pics of bi*ches
 05-11-2012, 09:44 AM         #9
Dos-effect  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HotBYoungTurk said:
damn I love Ashanti.. but this just threw me off.. everybody take their hand and cover her upper body.. them legs look manly as f*ck.. maybe its the veins in the feet.. lmao..

but like Martin said on Boomerang.. "Damn Marcus.. You don't F*ck her feet"


[pic - click to view]

took the words out my mouth bruh........
 05-11-2012, 10:11 AM         #10
SOCIALITE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k is up with the thread title? But them knees are just nasty. In fact her arms look flabby and she doesn't look tight. I could have sworn I just seen her a month ago and she was on point.
 05-11-2012, 11:33 AM         #11
ajeana  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 100ms said:
Those pics ain't sh*t...overhyping a.ss thread title got me to click...ajeena yous a bi*ch




[pic - click to view]


 6 years ago '07        #12
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,911 | Props total: 29181 29181
 6 years ago '11        #13
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4732 4732
3rd pic...oh lawd


just to be in between those thick warm thighs
 6 years ago '11        #14
KING JAYY 541 heat pts541
space
avatar space
space
$53,511 | Props total: 23170 23170
"Ashanti's sideburns thicker than mine"
 6 years ago '12        #15
quanb24 5 heat pts
space
avatar space
space
$596 | Props total: 0 0
 NO RELIGION said:
bet she got a hairy pus*y
 05-11-2012, 01:53 PM         #16
tj.iscool  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*ggas on bx be picky as hell
 05-11-2012, 02:01 PM         #17
GregNice  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
bi*ch always been wack...smh
 6 years ago '07        #18
Deniro732 10 heat pts10
space
avatar space
space
$14,380 | Props total: 3295 3295
 tj.iscool said:
n*ggas on bx be picky as hell
4realll..i'd smash her all day everyday
 05-11-2012, 02:29 PM         #19
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 05-11-2012, 02:31 PM         #20
trap or cry1080  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 100ms said:
Those pics ain't sh*t...overhyping a.ss thread title got me to click...ajeena yous a bi*ch
you make a thread then bi*ch
Home      
  
 

 






most viewed right now
 89
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
74 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 57
Drake- Iím Upset
404 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 47
MMA UFC Fight Night 130: Stephen "Wonderboy" Thompson vs. Darren Till
281 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 35
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
74 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
36 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
NFL This guy can still shut down your favorite receiver
59 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 27
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
118 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Stanley won the lottery... But don't trust no niggas
34 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy