OFFICIAL Breaking Bad Season 5 DISCUSSION Thread

most viewed right now
 168
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
19 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 68
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
62 comments
@news
most viewed right now
 59
NBA Dude looking like he might take something smh
59 comments
@sports
most viewed right now
 54
Video inside This was by far the best catfish
82 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #1081
Agentzer0oo0 215 heat pts215
space
avatar space
space
$69,262 | Props total: 27587 27587
Can't wait till next week.
 6 years ago '09        #1082
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
Time's ticking away..
 6 years ago '08        #1083
Gmengfx 77 heat pts77
space
avatar space
space
$12,778 | Props total: 1610 1610
and yall thought you hated skylar before? haha


bi*ch needs to go
 6 years ago '09        #1084
DesertEagle 50 heat pts50
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 2279 2279
 Gmengfx said:
and yall thought you hated skylar before? haha


bi*ch needs to go
I feel like they're tryna make us feel bad for Skyler. That hoe could die the most painful death and I would still smile like the Grinch.
 6 years ago '04        #1085
justinjones 310 heat pts310
space
avatar space
space
$50,649 | Props total: 9582 9582

[video - click to view]

 08-05-2012, 09:19 PM         #1086
Lannister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
next weeks episode is going to be soooo EPIC OMFG
 6 years ago '09        #1087
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$67,288 | Props total: 13531 13531
Did that bi*ch c*ck a pistol when the second hand hit twelve? She k!lled herself or she. standing over Walt about to shoot. Unless its mike k!lling the other bi*ch
 08-05-2012, 09:21 PM         #1088
Bob Sacamano 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I've been stayin outta this thread, but all I gotta say is that episode was absolutely fu*king incredible. The cinematography alone, so artistic and intense and awesome.
 6 years ago '08        #1089
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,570 | Props total: 27791 27791
 justinjones said:
Walt is gonna murk that pest control kid
 6 years ago '06        #1090
One Less Reason 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,569 | Props total: 1040 1040
This sh*t keeps gettin better and better... saw the clip on TV (which wasn't much of anything) and the other one with Walt tellin Flynn how it's gonna be.

Can't wait for next week... these last 4 is gonna lead up to something big to keep us hanging on at the halfway point
 08-05-2012, 09:26 PM         #1091
Lannister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 One Less Reason said:
This sh*t keeps gettin better and better... saw the clip on TV (which wasn't much of anything) and the other one with Walt tellin Flynn how it's gonna be.

Can't wait for next week... these last 4 is gonna lead up to something big to keep us hanging on at the halfway point
they could show hank and walt fu*king for the next 4 episodes and I would still watch the next 8 episodes
 6 years ago '09        #1092
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,506 | Props total: 288 288
this epi was kinda boring but i was talking to my girl at the same time.....gotta rewatch

but skylar is a biiitccchh
 6 years ago '06        #1093
One Less Reason 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,569 | Props total: 1040 1040
 mrballer23 said:
they could show hank and walt fu*king for the next 4 episodes and I would still watch the next 8 episodes
Didn't mean it like a reason to watch... but more of a midseason cliffhanger to make us dread how long the year long wait will be for the 2nd half
 08-05-2012, 09:35 PM         #1094
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fly 2ndComing said:
Did that bi*ch c*ck a pistol when the second hand hit twelve? She k!lled herself or she. standing over Walt about to shoot. Unless its mike k!lling the other bi*ch
I definitely thought I heard the c*cking back of a gun as the final sound...
 08-05-2012, 09:40 PM         #1095
N E R D 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nobody caught Jesse talking about the 14hr drive when talking to Lydia. Isntt that the same distance Walt said at the dennyss
 6 years ago '10        #1096
ghettofire 3 heat pts
space
avatar space
space
$27,164 | Props total: 145 145
 FappingFapstar said:
this epi was kinda boring but i was talking to my girl at the same time.....gotta rewatch

but skylar is a biiitccchh
never multitask during breaking bad man
 6 years ago '09        #1097
circleofpurple 63 heat pts63
space
avatar space
space
$8,117 | Props total: 14984 14984
 Illstreet said:
I definitely thought I heard the c*cking back of a gun as the final sound...
I thought it sounded like a photo snap. I think Jesse is turning snitch. That watch is bugged and sh*t. At the beginning of the first episode of this season when Walt gets those guns, I think he's going after Jesse.

Edit: hmm it did sound like a gun c*cking.. Very interesting.


Last edited by circleofpurple; 08-05-2012 at 10:41 PM..
 6 years ago '10        #1098
ghettofire 3 heat pts
space
avatar space
space
$27,164 | Props total: 145 145
 N E R D said:
nobody caught Jesse talking about the 14hr drive when talking to Lydia. Isntt that the same distance Walt said at the dennyss


edit: naw just went back, "30 hrs"


Last edited by ghettofire; 08-05-2012 at 10:52 PM..
 6 years ago '08        #1099
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,570 | Props total: 27791 27791
So its pretty much a guarantee that Skyler's gonna smoke that ricin cig Walt hid in the bedroom right?
 08-05-2012, 11:17 PM         #1100
youknowmystelo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Who directed this episode? What movie inspired that pool scene?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 70
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
39 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Drake interview on Joe Budden podcast soon?
72 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
128 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Most dangerous gym fails :obamalmao:
86 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
 28
Image(s) inside Im suckin toes and lickin asss. It must be something in the water. Do ..
33 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
215 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
106 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
107 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy