Wives and Girlfriends of 2012 NFL Draft Prospects (pics)

most viewed right now
 77
Image(s) inside Artist Draws What life Is Like For a Socially Awkward Person
15 comments
@wild'ish
most viewed right now
 64
Image(s) inside Sexiest Indian I've ever seen
31 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
Video inside What the Bible Doesn't Say - Why I don't believe in God
59 comments
@wild'ish
most viewed right now
 32
NBA 2017 Mock NBA Draft: Full Two Rounds, With Trades
62 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #1
44670 pageviews
131 comments


Matrix 52 heat pts52
space
avatar space
space
$9,507 | Props total: 46 46
Wives and Girlfriends of 2012 NFL Draft Prospects (pics)
 

 
Stanford quarterback Andrew Luck’s girlfriend, Stanford gymnast, Nicole Pechanec


[pic - click to view]






Heisman Trophy winner/Baylor QB Robert Griffin III’s fiancee Rebecca Liddicoat


[pic - click to view]






Oklahoma State WR Justin Blackmon’s girlfriend, Oklahoma State cheerleader, Mariel Dunlap



[pic - click to view]






Texas A&M QB Ryan Tannehill’s fiancee Lauren Ufer



[pic - click to view]








Alabama RB Trent Richardson’s girlfriend Sevina Fatu



[pic - click to view]






Oklahoma State QB Brandon Weeden’s wife Melanie



[pic - click to view]











Houston QB Case Keenum’s wife Kimberly



[pic - click to view]










Michigan State TE Garrett Celek’s girlfriend Sarah Hinton


[pic - click to view]


131 comments for "Wives and Girlfriends of 2012 NFL Draft Prospects (pics)"

 04-26-2012, 11:10 AM         #2
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
My n*gga Garrett.....


Last edited by Trill Clinton; 04-26-2012 at 11:12 AM..
 5 years ago '08        #3
Main Event 49 heat pts49
space
avatar space
space
$47,308 | Props total: 8874 8874
Damn Trent
 5 years ago '11        #4
ricengravy 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,093 | Props total: 1248 1248
Blackmon's joint
 5 years ago '10        #5
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,712 | Props total: 86 86
bi*ches are basic as fu*k

EDIT: That last one doeee
 5 years ago '05        #6
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,628 | Props total: 308 308
not saying anyone ugly cause there not but alot of pretty yet avg women for football players . just goes to show u kids more then looks. and damn as a blk man i must say it looks like my age group of n*ggas have said fu*k blk women lol damn white women got all the young n*ggas today
 5 years ago '04        #7
torious 64 heat pts64
space
avatar space
space
$79,472 | Props total: 6875 6875
 Matrix said:


Michigan State TE Garrett Celek’s girlfriend Sarah Hinton


[pic - click to view]


[pic - click to view]




[pic - click to view]



that's my school
 5 years ago '05        #8
katalist 226 heat pts226
space
avatar space
space
$36,765 | Props total: 1072 1072
Lauren Ufer got a fine bi*ch
 5 years ago '10        #9
#JewLife 107 heat pts107
space
avatar space
space
$17,215 | Props total: 5132 5132
Luck > Griffin in all aspects.

and damn T-Rich's kid is gonna be a monster ..
 5 years ago '11        #10
ricengravy 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,093 | Props total: 1248 1248
Blackmons chick look like shes getting her Brandon Weeden on

Sevina Fatu
 5 years ago '07        #11
Mr.NYCinNC 30 heat pts30
space
avatar space
space
$9,637 | Props total: 930 930
 Thee Yung Star said:
Luck > Griffin in all aspects.

and damn T-Rich's kid is gonna be a monster ..
isnt that his baby momma? i know he already got a kid

But damn n*ggas wifing up the white girls in this draft
 5 years ago '04        #12
jlandryst 1544 heat pts1544
space
avatar space
space
$3,704 | Props total: 0 0
that's not Trent girl that's just his kids mother from high school he been broke up with her the kids live in Alabama with his mom close to campus...


[pic - click to view]



More than anything else, Richardson said he is determined that his two young daughters won't endure the same daily struggles he had while growing up with in a housing project in Pensacola, Fla.

"I want them to grow up better than I grew up," Richardson said.

Richardson's 5-year-old daughter, Taliyah, was born during Richardson's sophomore year at Escambia High School in Pensacola. Elevera, 3, came along two years later. The girls' mother, Sevina Fatu, was a longtime girlfriend of Richardson's in Pensacola.

Sevina Fatu is from a family of famous Samoan-American professional wrestlers. Her uncle, Edward "Eki" Fatu, was known by his ring name Umaga and was a two-time World Wrestling Entertainment intercontinental champion. Several other family members were wrestlers, including her cousins, Jonathan and Joshua Fatu, who still wrestle under the ring names Jimmy and Jey Uso.

Richardson remains close to Fatu. His daughters live with his mother, Katrina, in Birmingham, Ala. Richardson sees his daughters on most weekends and they've attended many of his Alabama football games.


Last edited by jlandryst; 04-26-2012 at 11:20 AM..
 5 years ago '05        #13
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,519 | Props total: 138 138
Ataboy Garrett
 5 years ago '06        #14
down2earth 18 heat pts18
space
avatar space
space
$3,391 | Props total: 0 0
 GUNIT-FINEST said:
not saying anyone ugly cause there not but alot of pretty yet avg women for football players . just goes to show u kids more then looks. and damn as a blk man i must say it looks like my age group of n*ggas have said fu*k blk women lol damn white women got all the young n*ggas today
I think that has more to do with the fact that most star black athletes play at predominantly white institutions where white girls are more easily accessible and them being athletes with their egos and such, arent gonna work too hard to get a girl or deal with ones that add to the rigours and stress of daily life that black woman are so famously stigmatized (whether deserved or not) of giving.
 5 years ago '06        #15
down2earth 18 heat pts18
space
avatar space
space
$3,391 | Props total: 0 0
Oh and btw Garrett Celek won....
 5 years ago '04        #16
killadre 221 heat pts221
space
avatar space
space
$18,497 | Props total: 10973 10973
 down2earth said:
I think that has more to do with the fact that most star black athletes play at predominantly white institutions where white girls are more easily accessible and them being athletes with their egos and such, arent gonna work too hard to get a girl or deal with ones that add to the rigours and stress of daily life that black woman are so famously stigmatized (whether deserved or not) of giving.
What he said...
 04-26-2012, 11:41 AM         #17
Braz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Matrix said:



Michigan State TE Garrett Celek’s girlfriend Sarah Hinton


[pic - click to view]

 5 years ago '08        #18
Ron O'Neal 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,055 | Props total: 518 518
i could never understand how you could have a wife/fiance in college especially being a sports star. props to them though cause it couldnt be me.
 5 years ago '06        #19
Kjizzle03 34 heat pts34
space
avatar space
space
$23,270 | Props total: 4963 4963
Luck got himself a gymnast...




  403 - 254 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 61% 9 (0) 
  Career: | Aug 16: 530-318, Rank #23 | Aug 15: 723-350, Rank #21 | Aug 14: 830-506, Rank #15 | Aug 13: 509-349, Rank #8 | Aug 12: 209-112, Rank #25 | Aug 11: 12-7, Rank #173 | Aug 10: 857-514, Rank #19 | Aug 09: 168-132, Rank #58 | Aug 08: 988-553, Rank #6 *
 5 years ago '04        #20
Tastemaker331 41 heat pts41
space
avatar space
space
$38,071 | Props total: 5314 5314
 Thee Yung Star said:
and damn T-Rich's kid is gonna be a monster ..
deep south slave DNA plus Pacific Islander genes
you already know that little n*gga is going first round
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
Video inside Calling all BX detectives!!!
27 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside The Night Manager Amazon Prime
23 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
NBA What does Boston, Utah, & Indiana have in common?
78 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
Video inside Charlamagne Tha God & Joe Budden Speak On Why VladTV Is A Rat
121 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside May 27 - Mark Zuckerberg calls for Universal Basic Income
131 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Image(s) inside May 26 - Inside The Lives of Men Forced into Marriage as ‘Slave Grooms’
11 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 5
bruh this nigga tracy morgan how high scene got me rolling yo
29 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
Video inside Michael Bay's Beavis and Butthead
48 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy