OFFICIAL Boardwalk Empire Season 3 DISCUSSION Thread

most viewed right now
 136
Image(s) inside Diddy pens letter to Pusha and Kanye proclaiming "Daytona" a CLASSIC
33 comments
@hiphop
most viewed right now
 97
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
113 comments
@wild'ish
most viewed right now
 86
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
13 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
I will marry this woman for real.
60 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10-07-2012, 11:53 PM         #241
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 trackmanxs said:
i hope so too.

mickey doyle is a deadman.
naw mickey is a survivor...he know how to stay around
 6 years ago '10        #242
ghettofire 3 heat pts
space
avatar space
space
$27,164 | Props total: 145 145
yeah i gotta feeling mickey never gonna die



good episode, capone
 6 years ago '10        #243
beast mode 26 heat pts26
space
avatar space
space
$14,474 | Props total: 2486 2486
nuck don't fu*k around....people forget why he's on top. they take his kindness for weakness, n*gga nuck been around the block and can maneuver through it all. hope he gets harrow on the squad
 6 years ago '06        #244
kyh0mpb 11 heat pts11
space
avatar space
space
$3,011 | Props total: 4 4
What the fu*k language was Lucky speaking with those guys at the restaurant?

sh*t had me sounded kinda like Portuguese to me, but Lucky speaks Italian, and there were English-based words in it, so is it some sort of English-Italian creole? I don't know, but that baffled me.
 6 years ago '10        #245
Liban 3 heat pts
space
space
space
$1,964 | Props total: 124 124
 kyh0mpb said:
What the fu*k language was Lucky speaking with those guys at the restaurant?

sh*t had me sounded kinda like Portuguese to me, but Lucky speaks Italian, and there were English-based words in it, so is it some sort of English-Italian creole? I don't know, but that baffled me.
Sicilian.
 6 years ago '06        #246
xFMx ALCHEMiST 262 heat pts262
space
avatar space
space
$11,135 | Props total: 1345 1345
Capone went ham on that dude! Decent episode
 6 years ago '04        #247
subway series 69 heat pts69
space
avatar space
space
$3,030 | Props total: 1506 1506
richard did resent jimmy he had everything he ever wanted but did appreciate it

sh*t its about to go down
 6 years ago '06        #248
pa_general 134 heat pts134
space
avatar space
space
$6,868 | Props total: 577 577
I don't trust that Owen dude...and Nucky blew that kids dome open...damn! I guess he really is a full gangster now...lol damn I was starting to like that kid too....kinda reminded me of Jimmy a little.
 6 years ago '09        #249
5_star_smitty|m 210 heat pts210
space
avatar space
space
$44,708 | Props total: 4261 4261
nucky only k!lled that kid to show owen that he was still in charge/the boss...
he kept second guessing him, & saw people going to him to confirm even after nucky spoke.
after nucky k!lled him, he said something, don't quite remember what it was, but it was basically "i'm still the man around these parts." :nasmad:
 10-08-2012, 07:30 AM         #250
DOOMage 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Very good episode.

Al Capone ain't the forgiving type
 6 years ago '05        #251
trackmanxs 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,485 | Props total: 190 190
 DrX said:
naw mickey is a survivor...he know how to stay around
i dunno he cost nucky the deal the rothstein. cant see nuck letting that go. harrow really gonna ice this dude.
 6 years ago '09        #252
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,529 | Props total: 9342 9342
Katie
:roydatass::roydatass:
 6 years ago '11        #253
Kyeezy 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,499 | Props total: 516 516
 subway series said:
i said way back that he did if for angela not jimmy


he resented jimmy for not knowing how lucky he was to have a wife and kid
richard is my nga!!

i just hope nobody gets an upper hand on him one day. since one side of his face isn't functional.

that gyps dude is getting on my nerves. watching it yesterday, i kinda felt for eli but nga did want his brother dead . there were a few others that i started feeling sorry for.
 6 years ago '09        #254
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,529 | Props total: 9342 9342
Nucky is back OG Style

no more simping on that stupuid hoe, Nucky needs to holla @ that Katie hoe head game insane
 6 years ago '10        #255
Dopedog 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,936 | Props total: 3956 3956
Thinkin about givin this show a chance, i watched the first episode some time back, but didn't really get into it back then..
 6 years ago '10        #256
SoulOnIce 67 heat pts67
space
space
space
$14,059 | Props total: 1352 1352
Gyp is slowly becoming my favorite character on this show.
 6 years ago '06        #257
Haereticus 
space
avatar space
space
$4,027 | Props total: 173 173
Great episode. Great season.

Knew that kid was toast when he started reminding me of the Jimmy from the first few episodes of the show. Brash, ambitious, c*cky, young kid. One time to the back of the head.

Nucky playing no fu*king games.
 6 years ago '04        #258
SokeSleezy 3 heat pts
space
avatar space
space
$12,999 | Props total: 142 142
Capone needs more air time,straight gangsta!
 6 years ago '04        #259
Nu Tymez 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,176 | Props total: 2 2
 Haereticus said:
Great episode. Great season.

Knew that kid was toast when he started reminding me of the Jimmy from the first few episodes of the show. Brash, ambitious, c*cky, young kid. One time to the back of the head.

Nucky playing no fu*king games.
Yeah, I knew that kid was a dead man walking.. I kept thinking Owen was going to dome shot him everytime he was positioned behind the kid.. But he seemed like he would have been a good character, the writers made him somewhat likable.. But I suppose that was to show Nucky's "turn" as "Full-Gangster"..
 10-08-2012, 03:06 PM         #260
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i love Rothstein dialog
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Video inside May 23 - tough on crime republican state representative cries when caug..
61 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 24
Image(s) inside Jas Prince got Cuban links for da feets
20 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 11
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
86 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
183 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Video inside What if The Documentary 2 Looked Like This!!!
78 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
78 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 6
NBA Police release video of Milwaukee Buck Sterling Brown Arrest
192 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy