The 21 Absolute Worst Things in this World

most viewed right now
 227
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 112
NBA Warren Sapp blames CTE for sexually harassing woman
66 comments
@sports
most viewed right now
 91
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
75 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
132 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '05        #81
Cee4our 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,824 | Props total: 57 57
 Johnny Tapwater said:
who the fukk gets their jeans stuck in the door like that tho?...lol

most them sh*ts was on point tho...
i get my pockets and sh*t stuck on drawer handles in my kitchen alllllllll the fu*king time and it drives me crazy. 1 day its gonna pull the whole fu*kin drawer out and a knifes gonna cut a toe off
 6 years ago '10        #82
lboog1423 297 heat pts297
space
avatar space
space
$34,153 | Props total: 15682 15682
#29 Spend the day Cleaning/Washing your vehicle only to have it rain within the next 24-48 hrs


#30 n*ggas that leave the last drop in the pitcher so when you have to wash it out after you finish it off
 6 years ago '11        #83
whothebestmc 98 heat pts98
space
avatar space
space
$19,559 | Props total: 9462 9462

[pic - click to view]



when the sun comes through the window shining on the tv and you can't see with the glare.

accidently opening itunes, only to have to wait like a full minute to close that sh*t...


[pic - click to view]



just happened to me yesterday


[pic - click to view]



I'm guilty of that
 04-18-2012, 01:39 PM         #84
pabloescobarjr  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Johnny Tapwater said:
who the fukk gets their jeans stuck in the door like that tho?...lol

most them sh*ts was on point tho...
its happened to me.. headphones and door handles are the worst tho. I try to keep it moving and all of the sudden I'm pulled backwards and they get ripped outta my ears.
 6 years ago '05        #85
TheT 21 heat pts21
space
avatar space
space
$16,913 | Props total: 717 717
 6 years ago '06        #86
28 Gramz 51 heat pts51
space
avatar space
space
$7,574 | Props total: 4488 4488
Anybody that's ever worked retail...

You're literally about to close in 5 minutes and 15 customers come through the door at once
 6 years ago '07        #87
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
all of them but number 10 and 13

people dont give a fu*k about my problems i dont give a fu*k about theirs
 6 years ago '05        #88
ReppinDaBurghh 55 heat pts55
space
avatar space
space
$53,445 | Props total: 7088 7088
Open the freezer and there is only one cube left in the ice tray
 6 years ago '08        #89
UnkleLuc_ 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,469 | Props total: 159 159
lmfao
 6 years ago '05        #90
Rockstar718 69 heat pts69
space
avatar space
space
$10,837 | Props total: 9771 9771
ok one more to add so

AIDS

When pretyt girls die

and

when people put juice/milk back in the fridge with little to nothing left

that sh*t irks me something serious
 6 years ago '05        #91
Sluggernaut 19 heat pts19
space
avatar space
space
$23,465 | Props total: 4410 4410
Man, that pants on the door handle is no joke. Got me looking like Adrian Peterson trying to avoid those things.
 6 years ago '05        #92
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,401 | Props total: 676 676
 mystic boy said:

[pic - click to view]


[pic - click to view]



to all 21 of them... Glad I no longer have to deal with 4, 15, 20 since I finished college...
 6 years ago '11        #93
Radio Raheem 14 heat pts14
space
avatar space
space
$5,186 | Props total: 477 477
realest sh*t i ever seen
 04-18-2012, 03:45 PM         #94
Dos-effect  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
guess you had to be there?
 6 years ago '04        #95
wildout44 
space
avatar space
space
$590 | Props total: 5 5
LMAO @ all those
 6 years ago '08        #96
EddieDaDon 
space
avatar space
space
$481 | Props total: 11 11
how bout, using the bathroom and reaching for sum TP and it's all gone
[pic - click to view]



 6 years ago '09        #97
thegamedmx286 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,315 | Props total: 37 37
:applause:
 04-18-2012, 06:58 PM         #98
TeddiGramz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
All those things suck a.ss...... Especially 3,4,5,6,7,15,16, and 17.......


WHAT THE fu*k IS 14 THOUGH!!!!!
 6 years ago '09        #99
iamsoulja 182 heat pts182
space
avatar space
space
$4,538 | Props total: 3775 3775
:lachen001::rofl2::applause2:
 6 years ago '05        #100
Krazie 134 heat pts134
space
avatar space
space
$45,889 | Props total: 20990 20990
One of the best threads of the year
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
76 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
47 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 34
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
97 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
113 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
156 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 12
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
251 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy