Simpin A$s Nigga

most viewed right now
 281
Image(s) inside Drakes sends invoice to Def Jam via IG!
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 209
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
110 comments
@hiphop
most viewed right now
 106
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
97 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
NBA Ayesha Curry tries to get physical with drunk Rockets fan.
104 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #101
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,638 | Props total: 19959 19959
 HYFR said:
You guys know that the n*gga in the OP's avy is Derrick Rose, right?
Man i read this in class n was laughing so hard
 04-18-2012, 12:59 PM         #102
Mikederm11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn!!... I wonder what his parents think of this? He's a disgrace to his family & his future kids! Simping should Be a misdemeanor.
 6 years ago '09        #103
YungPrinceNY 474 heat pts474
space
space
space
$6,250 | Props total: 635 635


[pic - click to view]

 6 years ago '10        #104
StoopidVillinz 22 heat pts22
space
avatar space
space
$9,215 | Props total: 7926 7926
how yall so sure thats her doe?? i found like 30 sara sakhis
 6 years ago '09        #105
YungPrinceNY 474 heat pts474
space
space
space
$6,250 | Props total: 635 635
hit all them bi*ches
 6 years ago '04        #106
ATLDOPEBOI30 74 heat pts74 OP
space
avatar space
space
$33,378 | Props total: 7014 7014
 Aurora said:
Wait. is she's lightskin or Arabic/paki?
from the last name id say arabic
 04-18-2012, 02:58 PM         #107
IzunaSwift 
space
space
space
$n/a | Props total:  



 6 years ago '05        #108
Trill Azz Nigga 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 6 years ago '10        #109
Infamous2o1x 23 heat pts23
space
avatar space
space
$12,265 | Props total: 136 136
 6 years ago '04        #110
EscoNore 67 heat pts67
space
avatar space
space
$11,452 | Props total: 193 193
 7Wounds said:
LOL This reminds of of a time in 01 my phone rang.. And this n*gga ask for me by name I'm like who is this? He tells me who he is and I'd heard of the dude as my friends new man, and he goes on about how he's her man and he'd appreciate it if I don't to her anymore. So I'm like yo 1st of all this sounds like a something you need to talk to her about, but you're probably calling me because you know she wouldn't do that stupid sh*t. You need to know the only reason her and I aren't fu*king is because I said so, are we clear?.. After a PREGNANT pause he hung up. Now to be honest I ONLY said that sh*t to p!ss him off cause I was pissed off. lol. Girl calls me back laughing hysterically wanting to know what I'd said to him. Then when I told her she was like "Welp, (to him in the background) That's what yo a.ss gets for goin in my phone". So appearently n*ggas been playing themselves for a VERY long time. Oh ... the broad was out of state so was did obviously ... yeah n*ggas been simpin for many many years lol

[pic - click to view]

 04-18-2012, 04:49 PM         #111
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i aint got a facebook cause i think all that junk lame.....but she aint got no normal pictures without any effects and wild angles?
 6 years ago '12        #112
The Infamous1 13 heat pts13
space
avatar space
space
$2,319 | Props total: 9 9
Simps never prosper
 6 years ago '06        #113
The Scenario 43 heat pts43
space
avatar space
space
$4,400 | Props total: 3961 3961
 6 years ago '11        #114
royman04 18 heat pts18
space
avatar space
space
$12,871 | Props total: 5341 5341
damn when keepin it real goes wrong :nasmad:
 6 years ago '12        #115
The Infamous1 13 heat pts13
space
avatar space
space
$2,319 | Props total: 9 9
 OoChiLLoO said:
my responses woulda been these 2 faces back to back:




 6 years ago '07        #116
kelvinivy2003 
space
avatar space
space
$220 | Props total: 8 8
 vazquez1085 said:
I say we all friend request her
i just did, tryna see if i can get my d!ck licked
 6 years ago '05        #117
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 EscoNore said:

[pic - click to view]


 6 years ago '06        #118
The Scenario 43 heat pts43
space
avatar space
space
$4,400 | Props total: 3961 3961
 7Wounds said:
LOL This reminds of of a time in 01 my phone rang.. And this n*gga ask for me by name I'm like who is this? He tells me who he is and I'd heard of the dude as my friends new man, and he goes on about how he's her man and he'd appreciate it if I don't to her anymore. So I'm like yo 1st of all this sounds like a something you need to talk to her about, but you're probably calling me because you know she wouldn't do that stupid sh*t. You need to know the only reason her and I aren't fu*king is because I said so, are we clear?.. After a PREGNANT pause he hung up. Now to be honest I ONLY said that sh*t to p!ss him off cause I was pissed off. lol. Girl calls me back laughing hysterically wanting to know what I'd said to him. Then when I told her she was like "Welp, (to him in the background) That's what yo a.ss gets for goin in my phone". So appearently n*ggas been playing themselves for a VERY long time. Oh ... the broad was out of state so was did obviously ... yeah n*ggas been simpin for many many years lol


I had to tell a nig something similar... I told him that, "You need to talk to her, don't call my phone homie."
 6 years ago '12        #119
AceBoogie 45 heat pts45
space
avatar space
space
$6,254 | Props total: 239 239
 GameBreaker said:
Some Indian/Pakistani girl not gonna marry a black dude anyway
who would want an indian pakistani girl
 6 years ago '04        #120
cold_young_thug 40 heat pts40
space
avatar space
space
$9,973 | Props total: 2251 2251
 ATLDOPEBOI18 said:
why would i post a self simpin moment my name is brandon jackson look me up on face book n*ggaz
Im glad u cleared dat up. Cuz you almost made this thread classic, for all the wrong reasons. lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 35
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
I will marry this woman for real.
123 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
68 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 14
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Video inside NBA YoungBoy Hitta Whippin that Draco like John Wick
61 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 12
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
57 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 11
Zack Snyder's Original Five-Movie Arc Would Have Been Something Special
56 comments
22 hours ago
@movies
most viewed right now
 9
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
30 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy