2PAC Performs at Coachella as Hologram

most viewed right now
 108
NBA Bron and the Cavs been on they sh-t since ...
30 comments
@sports
most viewed right now
 79
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
86 comments
@wild'ish
most viewed right now
 72
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
137 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
yukmouth responded to gonzoe
20 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '10        #41
Figueroa 34 heat pts34
space
avatar space
space
$6,428 | Props total: 1451 1451
 Phillipmcd said:
Elvis was done in 2007 on American Idol
plus the 06 grammy's w/ madonna, de la soul and gorillaz


[video - click to view]

 6 years ago '05        #42
DrDeath 17 heat pts17
space
avatar space
space
$4,347 | Props total: 3150 3150
Can anyone explain how they can pull this sh*t off? I wanna see biggie at summerjam :sadcam:
 6 years ago '98        #43
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$30,196 | Props total: 3603 3603
damn looks nice.... wonder what it looks like in person

someone I know went to coachella, I'll ask him when he gets back
 6 years ago '05        #44
ghost213 31 heat pts31
space
avatar space
space
$2,524 | Props total: 748 748
Good sh*tt
 6 years ago '05        #45
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,206 | Props total: 11809 11809
That sh*t cray
 6 years ago '07        #46
CASH1 5 heat pts
space
avatar space
space
$7,821 | Props total: 2445 2445
Damn, I don't agree with the ppl saying "Leave Pac Alone"...

This is one of the greatest tributes I've ever seen. If I die before my time, I'd love to stay around haunting everybody as a hologram.
 6 years ago '06        #47
poppapimple 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,846 | Props total: 309 309
tufff
 6 years ago '05        #48
BoxdenSleuth 26 heat pts26
space
space
space
$1,274 | Props total: 97 97
How'd they get his voice to say Coachella?
 6 years ago '04        #49
HotBYoungTurk 13 heat pts13
space
avatar space
space
$11,720 | Props total: 2019 2019
next up... Michael Jackson doing the Moonwalk!!!
 04-16-2012, 02:07 PM         #50
D a m a s c u s 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Where's the real video of this performance?
 6 years ago '04        #51
Big War|M 
space
avatar space
space
$14,187 | Props total: 1072 1072
 YOUNGZERO said:
First hologram of any artist whatsoever. Now we're gonna see a whole sh!tload of dead artists brought back to life…. Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Biggie, Elvis, we're gonna have whole concerts of dead artists.

I'd even go see Woodstock recreated. lol
took the words right outta my mouth, you know whoever created this is about to make a sh*tLOAD of money, b/c this ain't the last of this hologram sh*t...


dope technology, it was a little eery, but i enjoyed it...
 6 years ago '04        #52
King Capo 8 heat pts
space
avatar space
space
$5,966 | Props total: 1181 1181
Rip PAC
 6 years ago '09        #53
ImAMonster 407 heat pts407
space
avatar space
space
$37,417 | Props total: 10543 10543
This is that project blue beam sh*t people talking about. Same type of technology. They saying they're gonna fake God's return to earth with this technology and force the world into mass hysteria.
 04-16-2012, 02:13 PM         #54
D a m a s c u s 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ImAMonster said:
This is that project blue beam sh*t people talking about. Same type of technology. They saying they're gonna fake God's return to earth with this technology and force the world into mass hysteria.
^^^^^
YEP, The anti-Christ gonna reveal his self later this year after it happins
 04-16-2012, 02:19 PM         #55
kevante 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 YOUNGZERO said:
First hologram of any artist whatsoever. Now we're gonna see a whole sh!tload of dead artists brought back to life…. Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Biggie, Elvis, we're gonna have whole concerts of dead artists.

I'd even go see Woodstock recreated.
lol

[pic - click to view]



 6 years ago '09        #56
ImAMonster 407 heat pts407
space
avatar space
space
$37,417 | Props total: 10543 10543
 D a m a s c u s said:
^^^^^
YEP, The anti-Christ gonna reveal his self later this year after it happins
Nah. Not gonna happen. That 2012 sh*t is mad over-rated. People are just going along with what everyone else is saying instead of choosing for themselves. People are being brainwashed and then tell everyone else they're brainwashed when they don't agree. It's reverse psychology but the "believers" are too blind to see it. But hey, who am I? I don't believe in aliens or life on other planets because there's no proof. There's also no proof that the world is ending this year or any of that sh*t. People just go along with it cause they don't want to be different and don't want to feel left out on looking like a dumb a.ss. More power to em. I'll wake up on December 22nd, log on to bx, and laugh at every stupid motherfu*ker who believed that sh*t. Everyone believed harold camping last year and we all see how that turned out. I don't see why people believe anything scientists tell them. They've had a REAL bad track record as of late and people still choose to believe what they're told. Oh well. Spend your money and run yourself into the ground worrying about it. I'mma be happy, wake up, fix me some eggs, play some call of duty, then log on and laugh at everyone asking "what happened????"
 6 years ago '07        #57
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$16,601 | Props total: 1054 1054
We need a hologram easy e for that nwa reunion
 6 years ago '04        #58
Big War|M 
space
avatar space
space
$14,187 | Props total: 1072 1072
 ImAMonster said:
Nah. Not gonna happen. That 2012 sh*t is mad over-rated. People are just going along with what everyone else is saying instead of choosing for themselves. People are being brainwashed and then tell everyone else they're brainwashed when they don't agree. It's reverse psychology but the "believers" are too blind to see it. But hey, who am I? I don't believe in aliens or life on other planets because there's no proof. There's also no proof that the world is ending this year or any of that sh*t. People just go along with it cause they don't want to be different and don't want to feel left out on looking like a dumb a.ss. More power to em. I'll wake up on December 22nd, log on to bx, and laugh at every stupid motherfu*ker who believed that sh*t. Everyone believed harold camping last year and we all see how that turned out. I don't see why people believe anything scientists tell them. They've had a REAL bad track record as of late and people still choose to believe what they're told. Oh well. Spend your money and run yourself into the ground worrying about it. I'mma be happy, wake up, fix me some eggs, play some call of duty, then log on and laugh at everyone asking "what happened????"
word, ppl were buggin out with the whole Y2k sh*t, and nothing happened... but as far as the life on other planets...



[pic - click to view]

 The Viking Mars Missions May Have Discovered Life in 1976


we're getting close...
 04-16-2012, 02:47 PM         #59
Chopzilla 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That was fu*king amazing

RIP to the homie
 6 years ago '05        #60
Rockstar718 69 heat pts69
space
avatar space
space
$10,843 | Props total: 9816 9816

[video - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 69
Image(s) inside trust a big butt and smile
36 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Video inside So Maliah blessed us this morning
76 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
35 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 37
Damn!! Is all I can say
89 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
65 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
193 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
vida guerra
84 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
NBA Blew $100 million and STILL eating good
86 comments
21 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy