Damn, So Kanye West Wear's Plain White Tees That Cost $635 Each...?!?...[MTO]

most viewed right now
 157
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
114 comments
@hiphop
most viewed right now
 116
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 114
Most dangerous gym fails :obamalmao:
44 comments
@misc
most viewed right now
 113
Image(s) inside Mother of Three
24 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '08        #61
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,416 | Props total: 394 394
i swear that shirt better not shrink! i gotta hit up the store later this week cause my $10 v-necks shrunk on me
 6 years ago '10        #62
BEASTMODE863 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,284 | Props total: 437 437
im sure him spending 600 on a shirt is the same as us payin 6 for one, yall actin like yall wouldnt do outlandish things if you Kanye's income
 04-11-2012, 07:10 AM         #63
Clipsburgh 412 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That's sh*ts all stretched out and sloppy looking too, smh Kanye.
 04-11-2012, 08:08 AM         #64
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Nyuzi said:
The most expensive fabric you ever seen.

It's made outta ya momma's pus*y hairs and sewn with diamonds n*gga.
ballin.
 6 years ago '06        #65
droid3000 1033 heat pts1033
space
avatar space
space
$28,219 | Props total: 30838 30838
his t is worth more than my car
 6 years ago '04        #66
wildout44 
space
avatar space
space
$590 | Props total: 6 6
shaka, pro 5, pro club >
 6 years ago '10        #67
catch22 17 heat pts17
space
avatar space
space
$1,703 | Props total: 866 866
But ya the same n*ggas dropping 25 for a polo tee
 6 years ago '11        #68
X_WunderKind_X 909 heat pts909
space
avatar space
space
$44,138 | Props total: 23401 23401
 Aleandroid said:
his t is worth more than my car

...on the real sh*t is sad tho I know dat feel
 6 years ago '10        #69
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,261 | Props total: 1495 1495
:pumperwtf: them jeans
 6 years ago '06        #70
King Allister 36 heat pts36
space
avatar space
space
$21,812 | Props total: 208 208
you know when income rises. the price of living usually changes?
 6 years ago '04        #71
KnightOfTears 14 heat pts14
space
avatar space
space
$3,789 | Props total: 670 670
This muthafu*ka really gets on my nerves. I would intentionally spill some sh*t on his shirt just so he would jump at me with his arrogant a.ss....oh wait, he would have his security do that while he cries about the stain and files charges for a.ssault. You spend $600 on a shirt you should be drawn and quartered. Even IF I had his money I would not be spending $600 on a fu*king shirt. The fu*k is wrong with people?
 6 years ago '04        #72
zhiggeman 4 heat pts
space
avatar space
space
$15,469 | Props total: 4374 4374
yall n*ggas all sour cause yall ain't got no yezzy in serato! its a promo shirt to get the reaction yall n*ggas giving off right now.. raise your hand if you sitting there trying to do one of the following:

1) figure out how many checks you can save to get one
2) figure out how to fake like you got one in the club friday night
3) figure out if the homey at the flee market got knock offs on deck..
 04-11-2012, 08:40 AM         #73
emceelogic 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SmoothTeknyque said:
Kony out in Uganda snatchin up kids who don't know what a shirt feel like, and here this n*gga got on a 600 dollar white tee just to say he got one. n*ggas get paid and forget how galaxy was all a n*gga needed during them summers.
 6 years ago '04        #74
Ace2125 25 heat pts25
space
avatar space
space
$5,417 | Props total: 621 621
n*ggas stay mad and hating but why though????? He made his own success and n*ggas want to tell him what shirts to wear
 6 years ago '04        #75
J.BEEZY 10 heat pts10
space
avatar space
space
$8,490 | Props total: 2956 2956
just copped mine, 4 for $2540

[pic - click to view]

 6 years ago '11        #76
ImDopeG 
space
avatar space
space
$162 | Props total: 0 0
 Ace Tu said:
stupid needless spending..wtf happened to "cuz they made us hate ourself and love they wealth" lol hypocrite a.ss
Its not about money its about makin n*ggas mad...

Yall will understand sooner or later.
 6 years ago '11        #77
sdotinc 
space
space
space
$245 | Props total: 97 97
1000$ Tee wit no logos! let me show what is see when my eyes closed!! i need a slow motion video right now!!! cuz im moving in slow motion slow motion!!
 04-11-2012, 09:11 AM         #78
Stayburnin 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i wouldnt b suprised if he gets alotta these clothes for free to promote it.
 6 years ago '04        #79
deziking 98 heat pts98
space
avatar space
space
$20,946 | Props total: 7835 7835
fu*k that i'd rather buy a $5 fruit of the loom tees.
 04-11-2012, 09:19 AM         #80
dlettern 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ha! I guess its news cuz Kanye did it. Rich celebrities have been doing this forever. Who cares what they do with their money? They made it, they spend it
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
Video inside The Deep Dark Web
109 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 48
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
37 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
83 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 29
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
59 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 16
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
42 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
60 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 13
Colin Farrell destroying bullys dad
39 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 11
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
154 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy