Lamar Odom and Mavericks part ways

most viewed right now
 101
NBA Bron and the Cavs been on they sh-t since ...
30 comments
@sports
most viewed right now
 81
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
85 comments
@wild'ish
most viewed right now
 65
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
137 comments
@hiphop
most viewed right now
 48
yukmouth responded to gonzoe
20 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '11        #21
King Henry 548 heat pts548
space
avatar space
space
$43,983 | Props total: 9994 9994
 maxnn said:
Bill Simmons‏@sportsguy33
We need to add Lamar Odom's Mavericks jersey to the "worst throwback jerseys of all-time" collection
 6 years ago '09        #22
TraV 77 heat pts77
space
avatar space
space
$21,101 | Props total: 1838 1838
" It's a damn shame what happened to 'lamar' "
 6 years ago '11        #23
Kadillac87 225 heat pts225
space
avatar space
space
$17,495 | Props total: 6666 6666
Damnnnn Odom, in LA u were the mannnn homie. WTF happened to you?
 6 years ago '05        #24
Dun Language 3971 heat pts3971
space
avatar space
space
$75,937 | Props total: 30338 30338
Welcome back Odom
 6 years ago '11        #25
UrbanGAAWD 209 heat pts209
space
avatar space
space
$7,295 | Props total: 1071 1071
Lamar Odom is one of the biggest bi*ches in the league....this n*gga doesn't deserve to be on a NBA team....I've never seen such a bigger waste of talent outside of Ryan Leaf....this n*gga is a joke and half

He's not even gonna play the rest of the season like a real man would...this n*gga gonna act like an bi*ch and not finish the season???? What happens if Dallas wins another ring does this n*gga get another ring? He shouldn't get one at all if that happens....fu*k LO and fu*k that gay a.ss emotional kardashian he's on.....crying over getting traded....what a bi*ch
 6 years ago '12        #26
DontHateDaGreat 10 heat pts10
space
avatar space
space
$12,358 | Props total: 2100 2100
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaah peace out patna! He thought he would be better without the Lakers
 6 years ago '04        #27
ant30ant33 214 heat pts214
space
space
space
$11,813 | Props total: 4783 4783
He be in a Heat jersey next year helping them with their point guard issues
 6 years ago '12        #28
ALTheGreatS 23 heat pts23
space
avatar space
space
$4,470 | Props total: 900 900
Odom's like the chick that loses her boyfriend then gets fixed up with a another guy via a friend and ends up blowing that relationship cause she can't get over her previous relationship.

In other word's :

Bi*ch MADE


Last edited by ALTheGreatS; 04-09-2012 at 10:25 AM..
 6 years ago '09        #29
WezLFaCe_KiD 57 heat pts57
space
avatar space
space
$14,832 | Props total: 1054 1054
God Wat a pus*y fu*k him bi*ch made n*gga
 6 years ago '04        #30
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,378 | Props total: 8471 8471
Straight bi*chassness right there
Probably pisses sitting down
 04-09-2012, 10:35 AM         #31
N E R D 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn. yall acting like his career is over. dude had a great year a year ago now he's trash? Mavs didn't even let him rock. When he's at his best he's a point forward tell me when the Mavs actually played him at that position? Yall bugging man he will bounce back next year wherever he goes.
 6 years ago '06        #32
991 26 heat pts26
space
avatar space
space
$5,688 | Props total: 741 741
Idk what 2 say here...kick him out the league then. If I don't wanna wrk at my job I get fired.
 6 years ago '07        #33
JamcnPrettyboy 96 heat pts96
space
avatar space
space
$23,478 | Props total: 6147 6147
 GUNIT-FINEST said:
LAKERS WON thanks for the draft pick and cap relief bi*ch a.ss dallas see u next year L.O for that vet Low YUNG
They're getting dwill this summer. I honestly don't think mark cuban gives 2 fu*ks
 6 years ago '11        #34
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2617 2617
once you leave the Lakers your career will never be the same
 6 years ago '06        #35
Supreme7 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,849 | Props total: 2011 2011
humphries > odom
 6 years ago '05        #36
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
they lost cause he was one of the main ppl hating on us with cp3 then got l.o and basically got nothing in return for him. thanks for the cap space and the 1st round pick we used to get a pg bi*ch a.ss cuban gonna laugh when he doesn't get d will.
 04-09-2012, 12:22 PM         #37
Chopzilla 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dude fu*ked his sh*t up bad. Enjoy your reality show mrs kardashian
 6 years ago '08        #38
CarmeloStarks 93 heat pts93
space
avatar space
space
$9,193 | Props total: 981 981

[pic - click to view]

 6 years ago '11        #39
Darealness420 
space
avatar space
space
$659 | Props total: 311 311
Lol ya n*ggas is cold callin odom a bytch....I ain't A fan of him but his freakin bro just died!
 6 years ago '09        #40
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$66,435 | Props total: 12370 12370
This is good news because this weakens them as a team. I hope the dude can bounce back next season though but most of all, if he never plays another game I hope he can get his head right.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 84
Image(s) inside trust a big butt and smile
34 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Video inside So Maliah blessed us this morning
74 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Damn!! Is all I can say
89 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
35 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 29
vida guerra
84 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
65 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
193 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
NBA Blew $100 million and STILL eating good
85 comments
21 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy