Mobb Deep breaking up! Hav found out P is homo on the low & goes off lolol

most viewed right now
 91
Video inside My experience after record deal (warning)
129 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
38 comments
@hiphop
most viewed right now
 59
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
46 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
Image(s) inside Only 500 followers, catch her before she blow as a ig thot
32 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 04-10-2012, 10:16 AM         #581
LebronOnYoBtch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Mannn Havoc Was Lying On The Breakfast Club..Thats Was Hav Voice On Audio & His Phone Got "Stolen" & Those Tweets Where Via Web....Cmon Connect The Dots
 6 years ago '09        #582
JewsusChrist 211 heat pts211
space
space
space
$17,406 | Props total: 73 73
 Illstreet said:



^^^If after listening to that you still think it wasn't Havoc Tweetin all that sh*t... I got a bridge to sell you.
Dam theY got more audio
 6 years ago '07        #583
Sincere730 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$9,621 | Props total: 5953 5953
Told y'all

That audio leaked
 6 years ago '10        #584
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,863 | Props total: 13637 13637
Last time I checked Hav's story bout the phone was hella inacurate and fishy now I wake up to this breakfast club interview. BOL
Im bout 2 go check my mail while smokin this Port and see what they talm bout. Hip hop today is the equivalant of women's soap operas.
 04-10-2012, 10:32 AM         #585
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hav gettin his Shaggy On...



[video - click to view]

 6 years ago '08        #586
Deion 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,165 | Props total: 4 4
I'm not a Joe Budden fan at all, but I am waiting for that Prodigy punchline.
 6 years ago '08        #587
H Class 
space
avatar space
space
$1,473 | Props total: 119 119
Not sure if this has been spoken on yet or not (not reading thru all 39 pages) but I'm surprised P hasn't spoken out yet. You would think he'd be quick to clear this sh*t up.


Last edited by H Class; 04-10-2012 at 10:42 AM.. Reason: Nevermind. Just read P's twitter page. Still didn't add any real clarity tho.
 6 years ago '08        #588
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,101 | Props total: 23305 23305
lol@hav on some nah that aint me sh*t
 04-10-2012, 11:31 AM         #589
Illstreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Vin Steezel said:
we tried to tell these n*ggas mtv aint credible in the streets and these n*ggas aint wanna listen
Are you completely oblivious to the developments going on?



What an idiot.
 6 years ago '04        #590
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,360 | Props total: 6374 6374
nore didn't want to say it was him
 6 years ago '11        #591
Giovanni Cassa 48 heat pts48
space
avatar space
space
$3,829 | Props total: 219 219
 I-NeeD-$$$ said:
some of yall really believe that bullsh*t a.ss story hav fed yall..... smh

whether P gay or not aint even the issue no more... its the fact hav said all that bullsh*t then cops out wit a "left my phone at the gas station"

Which means not only did whoever find it know it was havs phone... they knew prodigy whole situation and decided " well sh*t since I got his phone let me start a gay rumor about prodigy".

Then it just so happens his browser was open on twitter where he was logged in... and thats how it happened..

Not to mention P danced around it with that "Im a father blah blah I aint beefin blah blah" sh*t.. and then magically Hav decided to releases a statement not too long after it.. eventhough he got quiet once MTV and everyone else started reporting it.


yea.. makes COMPLETE sense..

yall dumb as sh*t

Yeah 'cause it's that hard to know who Mobb Deep is and that P spent time in jail. Havoc already said he had the passwords of all his accounts on the phone (like a lot other people keep all their passwords in one plaece). It seems very plausible to me.
 6 years ago '07        #592
crzyhaas13 3 heat pts
space
avatar space
space
$328 | Props total: 50 50
people just don't wanna believe

denial aint just a river in egypt.
 6 years ago '07        #593
Sincere730 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$9,621 | Props total: 5953 5953
Nore funny as sh*t
 04-10-2012, 12:33 PM         #594
Rendition 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this n*gga Havoc is a lie

he tweeted that sh*t and then backtracked
 04-10-2012, 12:43 PM         #595
Rendition 
space
space
space
$n/a | Props total:  
@ this n*gga tweeting from the web talking about his phone was stolen

 6 years ago '04        #596
MegaTON 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,111 | Props total: 289 289
 I-NeeD-$$$ said:
some of yall really believe that bullsh*t a.ss story hav fed yall..... smh

whether P gay or not aint even the issue no more... its the fact hav said all that bullsh*t then cops out wit a "left my phone at the gas station"

Which means not only did whoever find it know it was havs phone... they knew prodigy whole situation and decided " well sh*t since I got his phone let me start a gay rumor about prodigy".

Then it just so happens his browser was open on twitter where he was logged in... and thats how it happened..

Not to mention P danced around it with that "Im a father blah blah I aint beefin blah blah" sh*t.. and then magically Hav decided to releases a statement not too long after it.. eventhough he got quiet once MTV and everyone else started reporting it.


yea.. makes COMPLETE sense..

yall dumb as sh*t
twitter stays logged in you dumbfu*k
and if it was anywhere on the eastcoast their gonna know about mobb deep and prodigy coming home from jail
 04-10-2012, 01:04 PM         #597
chodestealer187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 I-NeeD-$$$ said:
some of yall really believe that bullsh*t a.ss story hav fed yall..... smh

whether P gay or not aint even the issue no more... its the fact hav said all that bullsh*t then cops out wit a "left my phone at the gas station"

Which means not only did whoever find it know it was havs phone... they knew prodigy whole situation and decided " well sh*t since I got his phone let me start a gay rumor about prodigy".

Then it just so happens his browser was open on twitter where he was logged in... and thats how it happened..

Not to mention P danced around it with that "Im a father blah blah I aint beefin blah blah" sh*t.. and then magically Hav decided to releases a statement not too long after it.. eventhough he got quiet once MTV and everyone else started reporting it.


yea.. makes COMPLETE sense..

yall dumb as sh*t
twitter on a mobile is an app that keeps you logged in 24/7...if you actually got someones phone you could spam that sh*t non stop
 6 years ago '07        #598
Sincere730 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$9,621 | Props total: 5953 5953
 Rendition said:
@ this n*gga tweeting from the web talking about his phone was stolen

 6 years ago '04        #599
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,360 | Props total: 6374 6374
 chodestealer187 said:
twitter on a mobile is an app that keeps you logged in 24/7...if you actually got someones phone you could spam that sh*t non stop

hav didn't even want to say what twitter app he used

its not hard to say "i use the app that came with the phone"
 6 years ago '10        #600
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,863 | Props total: 13637 13637
 Special Edd said:
WHAT FUCCIN GAY sh*t DID YOU JUST SAY ABOUT ME FUCC n*gga? DONT YOU EVER SAY SOMETHING GAY LIKE THAT EVER WHO THE fu*k IS TJ? WHY ARE YOU TROLLING ME NO RELIGION. DEAD a.ss G THAT sh*t WAS A HOMO TROLL
Edd feeling trolled
how ironic
Home      
  
 

 






most viewed right now
 21
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Article inside ‘Star Wars: The Last Jedi’ Early Buzz: A Surprising, Funny and Jaw-Dr..
41 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
105 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
75 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Video inside Time Traveler Came From 4126 To Give This Message
66 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Image(s) inside Demi Rose Thong Bikini Riding Horse
27 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 3
Article inside How Apple has won (and kept) my business
66 comments
1 day ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy